PEKAO S.A

Adres siedziby:
Bank Pekao SA - Centrala
ul. Grzybowska 53/57
skrytka pocztowa 1008
00-950 Warszawa

Infolinia Banku Peako SA:
801 365 365
42 68 38 232

(379 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Pekao SA działa od ponad 80 lat, jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Pod względem wartości…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

379 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam okazję mieć do czynienia. Ciągle błędy techniczne do logowania się w aplikacjach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. Odkąd [Moderacja] go przejął od włocha to jakaś masakra. Przelewy późno przychodzą, co chwila wywala się aplikacja online, szczególnie 10 tego każdego miesiąca. Ale dzwonić z propozycją kredytu to umieją nawet w sobotę o 9 rano. A te kredyty to takie drogie że idź pan w [Moderacja] . Nawet musiałem ich zablokować na telefonie bo [Moderacja] cały tydzień, bo nie dociera do nich zdanie: Proszę do mnie nie dzwonić w takich sprawach. Coś im chyba na [Moderacja] brakuje że taka intensywność tych \"wspaniałych\" propozycji...Żenada! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Standard logując się do aplikacji BŁĄD TECHNICZY PRZEPRASZAMY skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Aby dokonać jakichkolwiek zmian na swoim koncie w Peko24 musimy czekać aż do nas oddzwoni konsultant. Zmieniając coś w ustawieniach na swoim koncie w Peko24,otrzymujemy komunikat - za chwilę oddzwoni do ciebie konsultant. ta chwila to z reguły, około 6-8 godzin. W innych bankach,takie sprawy załatwia się przez kody weryfikacyjne w ciągu kilkunastu sekund. Dlatego że konsultanci muszą oddzwaniać do klientów, nie można się dodzwonić do banku,aby coś załatwić telefonicznie, bo telefony wciąż zajęte.W placówkach banku tworzą się długie kolejki bo nie można prostych spraw załatwić przez Peko24. W razie utraty lub kradzieży karty,nie można jej zastrzec, bo telefon zajęty. A skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mój mąż przelewa mi pieniądze z zagranicy robi to expressem oczywiście bank je przytrzymując 2 dni masakra skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeszcze za włocha to się jakoś kupy trzymało, a teraz po dobrej zmianie totalna degrengolada. Nastawieni są wyłącznie na łojenie klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
1. co chwilę naprawiają coś i któraś z aplikacji nie działa, z 2 miesiące temu przez ponad dobę trwały prace, przez co nie można było wykonać przelewem np. opłat za mieszkanie. Czy ktos z tego banku daje odszkodowanie za naliczone kary za nieterminowe opłaty? 2. aplikacje źle działają na telefonie - przełączanie się między oknem z wykonaniem przelewu a nieszczęsnym pekaotokenem powoduje utratę tokenu. W ten sposób zablokowałam już sobie nie raz , NIE z mojej winy, dostęp do pekao 24. 3. kilka aplikacji z jednego banku na jednym telefonie. Trzeba przyznać, że nawet panie w głownej placówce banku gubiły się w tym która jak działa itp. 4.za mało WPŁATOMATÓW! 4. na miasto z 100 tys. mieszkańców JEDEN słownie JEDEN bankomat na całe miasto (plus JEDNA główna placówka i 2 partnerskie.) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalny bank. Rezygnuję z umowy i podpisze z innym bankiem. Setny raz problemy z aplikacją peopay i Pekao24. Notorycznie coś naprawiaja co uniemożliwia sprawdzenia salda czy zrobienia jakiego kolwiek przelewu. Nie wspomnę już o dodzwonieniu się na infolinię czas oczekiwania ok 10 min! Jeśli już ktoś odbierze to nie słyszę jasnego komunikatu kiedy zostanie to naprawione tylko uciekanie od tematu. Nie polecam! skomentuj opinię »
Dodaj opinię