PEKAO S.A

Adres siedziby:
Bank Pekao SA - Centrala
ul. Grzybowska 53/57
skrytka pocztowa 1008
00-950 Warszawa

Infolinia Banku Peako SA:
801 365 365
42 68 38 232

(379 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Pekao SA działa od ponad 80 lat, jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Pod względem wartości…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

379 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy możliwy bank w Polsce. Zdecydowanie nie polecam, wieczne problemu techniczne, przelewy międzybankowe przychodzą kiedy chcą, czasami przetrzymywane kilka dni. Żenada. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Wieczne problemy odnośnie kredytu hipotecznego ( tylko i wyłącznie brak profesjonalnego podejścia ze strony banku ). Każda sprawa obsługiwana tydzień lub dłużej. Wiecznie o wszystko trzeba się przypominać. Zawsze mają w banku na wszystko wytłumaczenie ! Nigdy nikomu nie polecę tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wieczne problemy z płatnościami przez internet lub kartą. Wiele razy przy kasie w sklepie nagle okazuje się że bank ma "przerwę techniczną" przez 20 minut... Do tego archaiczna strona internetowa, szczególnie przy kilkuetapowym uwierzytelnianiu płatności kartą. Infolinie wiecznie zajęte, zawsze długi czas oczekiwania na połączenie. Zdecydowanie nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to totalna MASAKRA!!!! Przelew zrobiony w poniedziałek rano dochodzi do klienta po 3 dniach. Brak przelewów ekspresowych. Bank rodem z lat PRL-u. To są jakieś kpiny. Jak coś takiego może jeszcze funkcjonować. Obsługa klienta w placówce to "koniec świata" Pani nadąsana, jakby za karę siedziała i pracowała. Na infolinii "0" informacji, ale z ofertą kredytu to potrafią wydzwaniać po kilka razy mimo jasnego przekazu "nie jestem zainteresowany" skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank który jest nastawiony tylko na siebie samego i na Twoje pieniądze w ogóle się przy tym nie kryjąc. Nic nie jest proste łatwe i przyjemne. Cokolwiek nie chciałbym zrobić czy to z kontem osobisty, kartą kredytową czy kredytem nigdy nic się nie da .... Zero udogodnień dla klienta, zero informacji, zero możliwości! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czas oczekiwania na kartę płatniczą bardzo długi,a na numer pin jeszcze dłuższy i na dodatek trzy cyfrowy.Oczywiście nic nie działa.Brak słów.Nie polecam. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dowiedzialam sie ze mam konto w tym banku i dostalam oplate za okres 1.08-31.10.2018 w kwocie 19,92.jedyny kontakt z tym bankiem to oplata za prad gotowka.nasz rzad zrepolonizowal bank i szuka kasy u emerytow gratullacje.mysle ze zarbie na wykorxystaniu moich danych bez mojej zgody i wiedzy.klientem tego banku bylam do roku 2002 skomentuj opinię »
Dodaj opinię