PEKAO S.A

Adres siedziby:
Bank Pekao SA - Centrala
ul. Grzybowska 53/57
skrytka pocztowa 1008
00-950 Warszawa

Infolinia Banku Peako SA:
801 365 365
42 68 38 232

(379 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Pekao SA działa od ponad 80 lat, jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Pod względem wartości…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

379 Opinie

użytkownik
Ocena:
Od 5 lat byłem w banku w którym płaciłem drobne opłaty za prowadzenia konta. Postanowiłem (namówiony przez znajomego) przejść do super-hiper-ultra najlepszego banku Pekao, konto za darmo, aplikacja na telefon, blik, no na papierze bajka. W praktyce? Nie mogę normalnie płacić kartą przez internet, po zmianie limitu/numer telefonu w aplikacji musiałem przez 10 minut rozmawiać z Panią na infolinii i potwierdzać, że ja to ja i prosić, żeby zatwierdziła przelew na... 10 zł. Potem na kolejne 42 zł i 50zł. I tak ciągle. 20 telefonów w ciągu dnia. Teraz problem z kartą - brak możliwości płacenia przez internet. Zadzwoń na infolinie, to Ci powiedzą, że trzeba to zmienić osobiście w banku (gdzie mam 30km). Wykonaj 4 transakcje z rzędu w ciągu 10 minut - karta zablokowana. Najlepiej jakby każdy tam wpłacał i nikt nie wypłacał i nie przelewał pieniążków. Można to opisać jednym słowem - CYRK :D PS. Dałbym 0 gwiazdek, ale nie mogę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To najgorszy bank w jakim kiedykolwiek mialam konto (I mystery kredyt). W teorii istnieje bankowosc online, w praktyce jesli nie ma Cie w miescie /kraju, zupelnie nic nie da sie zalatwic. Wszedzie jest potrzebna obecnosc - albo oczywiscie pismo poswiadczone przez notariusza. Doradca premium - zalezy na kogo sie trafi. Moj pierwszy doradca byl rewelacyjny! Bardzo kpmpetentna osoba. Teraz - tragedia. Chcialam zrezygnowac z uslug premium I czekam juz od prawie miesiaca na to, w jaki sposob to zrobic. Moge podac dziesiatki przykladow z ostatniego roku. NIE POLECAM! WRECZ ODRADZAM. OMIJAC SZEROKIM LUKIEM. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to chyba najgorszy z jakim miałam do czynienia. Gdy robisz wyższe kwotowo przelewy potrzeba autoryzacji. I tu zaczynają się schody. Człowiek czeka cały dzień by zadzwonili, a oni ZAWSZE przy pierwszej próbie kontaktu puszczają tylko strzałkę, chyba żeby było widoczne, że ktoś próbował dzwonić. Później prosisz o kontakt, ponieważ na infolinię nie idzie się dodzwonić i czekasz znowu parę godzin. A człowiekowi się spieszy by te pieniądze jak najszybciej doszły na konto odbiorcy. Nie polecam. Jutro idę zamknąć konto zarówno firmowe jak i prywatne. skomentuj opinię »
Dodaj opinię