PEKAO S.A

Adres siedziby:
Bank Pekao SA - Centrala
ul. Grzybowska 53/57
skrytka pocztowa 1008
00-950 Warszawa

Infolinia Banku Peako SA:
801 365 365
42 68 38 232

(379 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Pekao SA działa od ponad 80 lat, jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Pod względem wartości…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

379 Opinie

użytkownik
Ocena:
Doradca mimo obiecanego tygodnia, kontaktował się ze mną 3 !. Widoczna akcyjność w firmie. Oferta na poziomie przeciętnej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
decyzja błyskawicz, rata tańsza niż w innych bankach. polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
powiedzcie mi czy naprawdę zależy Wam na tym żeby decyzję mieć w 5 minut i wypłata w drugie pięć?? Pamiętajcie coś za coś!! Nie lepiej byłoby mieć ratę o 10, 20, 50, 100, ... zł mniej, a mieć decyzję kilka godzin później??? Zastanówcie się i sprawdzajcie oferty kilku banków!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Pekao S.A. nie ma doradców.A Ci co są to nie można nazwać inaczej jak naciągaczami klientów na kasę.Brakuje im elementarnej wiedzy z zakresu rynków finansowych.Namawiają na zakup funduszy bo mają z tego prowizję i to się tylko liczy.Brak reakcji na problemy klientów banku.Żenada i dno.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: dobry. Obsługa klienta w placówce: zanim cokolwiek załatwisz kruszejesz w kolejce. Wysokość opłat i prowizji: za spory plus na koncie 01 zł za niewielki minus ok 30 zł. Oferta kart płatniczych: pilnuj i szukaj swojego bankomatu bo w innym słono zapłacisz. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
w ciągu godziny miałam na koncie pieniądze od złożenia wniosku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: najgorszy Bank na rynku polskim, załatwienie czegoś przypomina czasy PRL-u. Dostęp internetowy: nie udało mi się załatwić. Obsługa klienta w placówce: beznadziejna obsłudze wydaje się że robi łaskę obsługując Klienta. Oferta kredytu/ debetu w koncie: w porównaniu z innymi bankami zła. Elastyczność oferty: żadna. Wysokość opłat i prowizji: za wszystko trzeba płacić. Oferta kart płatniczych: nic specjalnego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: MOZLIWOŚC SKORZYSTANIA Z RÓZNYCH PROMOCJI I OFERT. Dostęp internetowy: BARDZO DOBRY. Wysokość opłat i prowizji: NA ŚREDNIM POZIOMIE. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: JEŚLI KOMPLET DOKUMENTÓW DO 2 TYGODNI.. Możliwość negocjacji oferty: TAK. Różnorodność zabezpieczenia: STANDARD, ALE MOZNA DAĆ NA ZABEZPIECZENIE RÓWNIEŻ INNA NIERUCHOMOŚĆ.. Dostępność w różnych walutach: TRADYCJONALISTA-PLN, EUR. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: JEŚLI SOLIDNIE UDOKUMNTOWANE TO TAK. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybka i miła obsługa. Polecam ten bank. Od momentu złożenia kompletu dokumentów do podpisania umowy minęły 2 tyg. Wypłata I transzy też trwała szybko. Bardzo miła obsługa w Oddziele Garwolin. Warunki też są niezłe. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kredyt hipoteczny definicja- jest to poważna, życiowa decyzja, stres, szukanie, czytanie, mętlik w głowie, bo tyle jest ofert na rynku...ale nie w PeKaO S.A. Nawet jeśli masz umowę na czas określony, nawet gdy Twój pracodawca z konkurencji daje Ci preferencyjne warunki, które i tak nie przebiją oferty PeKaO S.A., ten bank, a raczej ludzie w nim pracujący staną na głowie tak, aby wszystko dopiąć na ostatni guzik. Operat szacunkowy? Grosze...147 zł, załatwiony na drugi dzień. W moim banku? 500 zł...kpina! Moja Pani Doradca przez ogromne D już na następny dzień zadzwoniła do mnie z informacją wstępnej decyzji, po kilku dniach uruchomiono środki. Pełne oddanie, zaangażowanie i profesjonalizm. Nigdzie nie spotkałam tak otwartej, szczerej i kompetentnej osoby jak Pani Katarzyna B. Bank tworzą nie prezesi, budynki czy reklama, tylko ludzie w nim pracujący. Nie gotówka, a kompetentny doradca jest bogactwem w banku. Polecam wszystkim bez wahania bezkonkurencyjną ofertę Rodziny Na Swoim w PeKaO S.A. nie traćcie czasu tylko już planujcie kolory ścian w swoim nowym gniazdku! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Od 4 lat mam konto w Pekao S.A. i jestem z niego naprawdę zadowolona. Nigdy nie miałam problemu, ani z bankomatami, ani kontem internetowym, które jest nadzwyczaj przejrzyste. Na bieżąco jestem informowana o nowościach, które szykuje dla mnie Banku i nie boję się z nich korzystać. Myślę, że Pekao jest bankiem, któremu można zaufać. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kredyt RNS, dobre warunki i bardzo szybka decyzja, polecam zdecydowanie,krakow ul. krolewska ;) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie lokat daleko w tyle za innymi bankami. Brak reakcji na sytuację gospodarczą kraju. Wielu klientów odchodzi z banku.. Elastyczność oferty: Oferta mało ciekawa, zupełnie nieelastyczna. Możliwość negocjacji oferty: Negocjacje są fikcją. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Eurokonto Intro, czyli konto dla studentów, które więcej zabiera niż daje. Do obsługi konta poprzez internet naprawdę nie ma się o co przyczepić, podobnie jak o obsługę klienta poprzez telefon, czy też w placówce banku. Tutaj wszystko jest pięknie i ładnie. Dopiero przy opłatach zaczynają się schody. No bo student, musi za swoje konto płacić! Cóż, nic by w tym dziwnego nie było, tylko dlaczego za kartę musimy płacić prawie 2zł, za przelewy do innych 50gr, gdzie czasem student potrzebuje tych przelewów zrobić kilka w miesiącu. Poza tym opłaty za sms ? 20gr, co łącznie za przelew daje nam 70gr. No i skąd ta prowizja, która nijak do niczego nie pasuje? Jedyny wniosek jaki mi się nasuwa, to fakt, że czas zmienić konto, gdyż koszta za prowadzenie konta za cały rok (jak dla mnie) są zdecydowanie za wysokie. Jeśli więc mam wybór w kontach ? całkiem darmowych, a płatnych ? proste jest, że wybiorę opcję pierwszą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Rzeczywiście spore opłaty za prowadzenie konta, decyzja wniosek 4.11.10 umowa podpisana 25.11.10. Zero ukrytych kosztów choć nie ukrywam że są spore. Od grudnia miałem już 2 podwyżki stóp procentowych ale za to dziękuje Radzie Polityki Pieniężnej. Ogólnie jak najbardziej OK. W PKO BP gdzie miałem konto od x lat nawet nie chcieli rozmawiać. Polecam III oddział na Krakowskim Przedmieściu naprzeciwko murków z kwiatkami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: najgorsza jest mała placówka w W-wie, ul. Grochowska przy rondzie Wiatraczna. Dwie młode niekompetentne zupełnie panie które wprowadzają w błąd,robią błędy w dokumentach, lekceważą klienta. A za te błędy klient płaci... . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Jest Ok. Konto łatwe w obsłudze proste logowanie , przelewy itp. Obsługa klienta w placówce: Bardzo dobra, kompetentni ludzie dobra współpraca, pomagają we wszystkich formalnościach.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Około pół godziny w oddziale i kredyt na koncie. Ponadto mając dziecko można umówić się z pracownikiem że sporządzi sam umowę a my tylko przyjdziemy podpisać umowę. . Wysokość opłat i prowizji: Mam konto bezpłatne. wadą jest opłata za korzystanie z innych bankomatów od 5 zł wzwyż.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Mam teraz oprocentowanie 7,26%. Dostęp internetowy: Bardzo dobry. Wysokość opłat i prowizji: Od tego roku wprowadzili 50zł od aneksu do umowy. A miało być bez opłat przy nadpłatach:/. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Dość szybko. Możliwość negocjacji oferty: w zeszłym tygodniu chciałam renegocjować warunki, ale powiedziano mi, że centrała jak narazie odrzuca wszystkie podania. Różnorodność zabezpieczenia: nie wiem. Dostępność w różnych walutach: nie wiem. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: nie wiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W Mysłowicach pełny profesjonalizm, bardzo miła Pani. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uważam, że to jest bardzo dobry bank, tylko nie potrafi się zareklamować. Brak ukrytych opłat,wszystko powiedziane na początku, przynajmniej w oddziale gdzie mam konto. Inne banki ukrywają koszty do samej finalizacji kredytu. L skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
rata dla k.hipotecznego 300tys zł na okres 30 lat to kwota rzędu 1800-1900 zł, a nie tak jak podają w ofercie, a raczej reklamie... poza tym ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Totalna żenada, jestem klientem VIP i odnoszę wrażenie, że osobisty doradca przydzielony został tylko, by naganiać na zakup funduszy, ktore akurat znajdują się na górce, a prowizje są astronomiczne. Ostatnio pani usilnie starała się namówić mnie na zakup funduszu surowców i energii, który inewstuje w ... BENZYNĘ! szczyt niekompetnecji i żenady!. Wysokość opłat i prowizji: 11,5 zł za konto, przelewy internetowe za 1zł, opłaty we wszystkich bankomatach, totalne zdzierstwo!. skomentuj opinię »
Dodaj opinię