PEKAO S.A

Adres siedziby:
Bank Pekao SA - Centrala
ul. Grzybowska 53/57
skrytka pocztowa 1008
00-950 Warszawa

Infolinia Banku Peako SA:
801 365 365
42 68 38 232

(379 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Pekao SA działa od ponad 80 lat, jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Pod względem wartości…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

379 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: bardzo niska. Dostęp internetowy: brak czytlenej informacji na indywidualnej stronie konta. Obsługa klienta w placówce: duża niekompetencja w zakresie przekazywania informacji w placówkach - Kraków. Wysokość opłat i prowizji: zbyt duże prowizje od przelewów - 8 zł. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gubienie dokumentów jest na porządku dziennym. Powinni zmienić na drzwiach godziny otwarcia z 8.00 na 8.15. Niemiła obsługa, która jest nieomylna, to klienci się mylą, a jeśli coś się im udowodni to nie przypominają sobie. Nie polecam. porażka. Oddział Pruszków ul. Drzymały 5 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie, jak jesteście niezadowolenie to idżcie do dyrektora i mu to powiedźcie!!! Mam konto w tym banku, kredyt hipoteczny, karty kredytowe i pożyczkę gotówkową - SUPER: są jasne, przejrzyste zasady, a pracownicy - to tylko ludzie!!! Jak mi coś nie odpowiada idę do dyrektora!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po 20 latach bycia klientka, kilku zmianach nazwy banku zamykam konto i wszelkie kontakty z bankiem PEKAO SA. Bank bez zadnej informacji pobral sobie rzekomo nalezna prowizje za 22 miesiace wstecz. Po reklamacji dostałam odpowiedz, ze powinnam placic prowizje juz od przeszlo 3 lat, a bank pobral ja "TYLKO" za 22 miesiace. W dodatku z rozpedu pobral nawet o 1 miesiac za duzo, ale po reklamacji za 1 miesiac oddal. Ciagle nie moge wyjsc ze zdumienia, jak w dzisiejszych czasach cos takiego moze miec miejsce. Taki balagan i brak profesjonalizmu w tak duzym banku!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wyraźnie trzeba zaznaczyć, że oprocentowanie jest żadne tak jak i na innych kontach w pozostałych bankach na rynku.. Dostęp internetowy: Można zrealizować na prawdę wszystko i za to duży plus.. Obsługa klienta w placówce: Zawsze miło i konkretnie. Przez te kilka lat nie miałem żadnych problemów.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Debet ciężko uzyskać i w dodatku bardzo mały.. Elastyczność oferty: Oferta idealna dla ludzi nowoczesnych. Wysokość opłat i prowizji: O zł za prowadzenie przy wpłacie miesięcznej 500zł. Obsługa karty również 0 zł w przypadku dokonania płatności czterokrotnie w ciągu miesiąca.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Opinia jednoznacznie negatywna. Nie jestem pracownikiem banku jak wielu na tym forum,co mnie ciekawgo spotkało, płacę sobie w jednym sklepie informacja anulowano , ponownie anulowano pani w sklepie poinformowała mnie, nie ma środków, postanowiłem sprawdzić w innym markecie, to samo sprawdzam stan konta środki są (DODAM ŻE RACHUNKI OPIEWAŁY NA 20 ZŁ!!) dzwonię na infolinię: karta zablokowana, pytam dlaczego!!!!!! znalazła się na liście kart które mogły być przejęte przez przestępców!!! pytam dlaczego nikt mnie nie poinformował o tym CISZA!!! Jak to jest że odbieram nawet na wakacjach pełno promocji przez telefon po kilka razy mówiąc uprzejmnie nie dziękuję a żaden nie potrafi poinformować że mam zablokowaną kartę!!! co ja bym np tankował za granicą, wypompowaliby mi bak aby pokryć mój zakup na zablokowaną kartę!!!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Ostatni bastion komunizmu. Terminy zapisane w regulaminie czy umowie nijak się mają do rzeczywistości. Zdecydowanie nie polecam!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem bardzo zadowolony z tego banku, mila obsługa potrafiąca dobrać odpowiednie warunki jak chcesz założyć lokatę jeśli chcsz zainwestować to tylko bank PEKAO s.a. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Kredytu udzielają praktycznie w godzinę jednak odsetki to masakra od 21tyś. prawie 11tyś. więcej, normalnie szok dlatego nie polecam tego banku i zrezygnowałam z jego usług. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Jeżeli chodzi o to konto odradzam je wszystkim studentom, to nie jest konto dla studenta ale dla osoby która ma ochotę płacić za każdy przelew, każde potwierdzenie z bankomatu PKO, nie mówiąc o wypłatach w innych bankomatach gdzie prowizja wynosi 5 zł:( żal. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Dno. Dostęp internetowy: Bardzo dobre Pekao24. Obsługa klienta w placówce: Spore kolejki w Płocku, poza tym OK. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Dla stałych klientów warunki bardzo dobre. Elastyczność oferty: Praktycznie brak negocjacji. Wysokość opłat i prowizji: Bardzo drogi bank. Oferta kart płatniczych: Spore opłaty za korzystanie z kart. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: szkoda gadać. Dostęp internetowy: szkoda gadać, kody wielorazowe, staroć. Obsługa klienta w placówce: non stop kolejki, w sobotę zamknięte. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie jestem zainteresowany. Elastyczność oferty: Brak. Wysokość opłat i prowizji: Czy koś bierze więcej. Oferta kart płatniczych: opłaty masakra. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: W pekao24 w ogóle nie można zmieniać danych. Tylko trzeba mieć aktywna ta kartkę z kodami, śmiech na sali. Na szczęście mam konto w innym banku.. nie bo a ziemia. A teraz usuwam w PEKAO raz na zawsze i nie chce mieć więcej do czynienia z tym bankiem. . Wysokość opłat i prowizji: Lipa a nie bank, niby studenckie konto a opłaty to jakaś pomyłka. Co miesiąc tracę ok. 20-30zł. *moderacja*!!!!! Wszystkie banki idą do przodu tylko nie ten bank. . Minimum formalności: Masakra, w ogóle nie idą do przodu z techniką. Żeby załatwić cokolwiek trzeba iść do oddziału w którym zakładało się konto!! Żeby robić jakiekolwiek przelewy trzeba miec kartę kodów :) . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Tragedia. Przypominaja sie PRLowe kolejki. Siedze w placowce wlasnie i godzine czekam, aby dac dyspozycje zawieszenia u nich rachunku. Obsluguje 1 pani i pewnie tu jeszcze godzine kolejna posiedze... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: BANK NIEKOMPETENTNY!!!! ZLECIŁEM ZLECENIE STAŁE - NIEZREALIZOWANE - DOSTAŁEM PRZEZ TO KOMORNIKA. ODPOWIEDZIALNOŚĆ BANKU - ZEROWA. PRZEPROSZONO MNIE I BANK UWAŻA ŻE SPRAWA ZOSTAŁA ZAŁATWIONA. a JA SIĘ MĘCZĘ Z KOMORNIKIEM - ZERO POMOCY. NIE WIERZCIE BANKOWI PEKAO SA!!!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: to nie jest bank dla Polaków. Dostęp internetowy: czeste problemy z zalogowaniem. Oferta kredytu/ debetu w koncie: wysokie oprocetowanie i do tego duuuza prowizja nie polecam. Elastyczność oferty: marna. Wysokość opłat i prowizji: bardzo wysoka. Oferta kart płatniczych: nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
eurobank jest ok bardzo polecam ale pko sa tragedia za kredyt 6.400 splacam teraz drugie tyle masakra skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
kanciarze i oszosci masz konto i nie mozesz wziasc kredytu bo kiedys nie splacilem raty w terminie w innym banku 3 moze 4 lata temu wstecz zwlekaja z decyzja skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Pierwszy raz spotkalem sie z sytuacja ze bank zjechal z oprocentowania lokaty na 0% bez powiadamiania pelnomocnika.Mysle o sprawie sadowej!!!. skomentuj opinię »
Dodaj opinię