PEKAO S.A

Adres siedziby:
Bank Pekao SA - Centrala
ul. Grzybowska 53/57
skrytka pocztowa 1008
00-950 Warszawa

Infolinia Banku Peako SA:
801 365 365
42 68 38 232

(379 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Pekao SA działa od ponad 80 lat, jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Pod względem wartości…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

379 Opinie

użytkownik
Ocena:
m ieszkam w Świdnicy a konto założyłem w Wałbrzychu,za każdym razem jak tu przyszedłem coś załatwić to mówili mi ze musze w Wałbrzychu, jakbym brał kredyt hipoteczny w gdansku to musze tam?? halo świdnica??? co za obsługa-fatalnie,dziekuje za ten bank -nigdy tam nie wróce!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
już kilka razy czekałam baaardzo długo na przelew, godziny pracy tego banku często prowadzą do długie oczekiwania na pieniążki. 15sty wypadał w sobotę, na wypłatę jeszcze będę trochę czekać, bo mamy 17sty a na koncie pustki. Co do oddziałów to w LW nie za sympatyczne Panie, które na Twój widok uśmiechają się między sobą, coś szepcą, gdy chcę wypłacić kasę z bankomatu w tym oddziale. Gdy poszłam do nich po poradę to nie miały pojęcia o czym ja mówię, jak zawsze sama musiałam sobie radzić. Czas zmienic konto. NIE POLECAM. 0 w ocenie! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank jeśli chodzi o przelewy zagraniczne trzeba czekać na własne pieniądze PORAŻKA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie jak chcecie dobre konto to polecam konto euro konto premium plus płacisz i wymagasz masz własnego opiekuna a pozatym nigdy niestoisz w kolejce do kasy biletowej czy do restauracji zarezerwuje ci opiekun warto!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Utrzymująca się na takim samym poziomie jak w innych Bankach nie chwyta za gardło. Dostęp internetowy: Dostęp do konta osobistego w opcji przez internet bez zastrzeżeń. Wysokość opłat i prowizji: Wysoka bez różnicy ile lat jesteś klientem BAnku. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Beznadziejny czas oczekiwania od momentu zebrania wszystkich dokumentów w moim przypadku trwa to już od 1,5 miesiąca jestem klientem tego banku od 22 lat a traktuje się mnie jak *moderacja*a a jak kredytobiorcę non-stop jakiś problem ciągle trafia coś do analityka żadnych konkretów w sprawie decyzji.Totalne dno. Możliwość negocjacji oferty: brak. Różnorodność zabezpieczenia: zbyt duże wymagania. Dostępność w różnych walutach: nawet nikt nie proponował. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Beznadzieja. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jednym słowem MASAKRA !! Temu "bankowi" mówię DZIĘKUJĘ !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gdynia ul. Pułaskiego 8 Dwie fajne babki Pani Marzena I Ania kompetentne. polecamy wszystkim Gdynianom skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uzgodniłem kredyt na zakup działki. Pracowniczka banku zamiast rat malejących \"POMYŁKOWO\" przygotowała umowę z ratami równymi, co jest dla mnie niekorzystne. Kiedy umówiony ze sprzedawcą pojechałem podpisać umowę to nie wypadało się wycofać z kredytu. Ponadto wciśnięto mi kartę kredytową. ŻENADA.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: rachunki rozliczeniowe nie są w ogóle oprocentowane. Dostęp internetowy: serwis internetowy przynajmniej raz w mies. ma awarię. Obsługa klienta w placówce: starsze, zdezorientowane panie. Oferta kredytu/ debetu w koncie: agresywny marketing. Elastyczność oferty: oferty są dla wszystkich takie same- staż klienta się nie liczy. Wysokość opłat i prowizji: bardzo wysokie opłaty za prowadzenie rachunku (5-11,5)+ opłaty za karty debetowe, prowizje od wypłaty gotówki z innych bankomatów. Karty kredytowe z oprocentowaniem 21,90% i opłatą roczną od 25 zł w górę . Oferta kart płatniczych: karty nie działają w nocy ok.2-3 godziny( przetwarzanie danych). Najwięksi usługodawcy ( google, itunes, paypal) nie akceptują kart debetowych tego banku. księgowanie na karty kredytowe tylko raz w ciągu dnia roboczego ( ok. 21)- w innych bankach środki są od razu na karcie.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Tragedia, należy dbać o starego lojalnego klienta a nie tylko pozyskiwać nowych w myśl zasady już was mamy . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Wszędzie tylko nie w Banku PEKAO S.A. w Poznaniu na Masztalarskiej . Wysokość opłat i prowizji: Elestyczność polega na sprzedaniu kredytu ale za jaknajwyższa opłatą . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: bardzo niska. Dostęp internetowy: brak czytlenej informacji na indywidualnej stronie konta. Obsługa klienta w placówce: duża niekompetencja w zakresie przekazywania informacji w placówkach - Kraków. Wysokość opłat i prowizji: zbyt duże prowizje od przelewów - 8 zł. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gubienie dokumentów jest na porządku dziennym. Powinni zmienić na drzwiach godziny otwarcia z 8.00 na 8.15. Niemiła obsługa, która jest nieomylna, to klienci się mylą, a jeśli coś się im udowodni to nie przypominają sobie. Nie polecam. porażka. Oddział Pruszków ul. Drzymały 5 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie, jak jesteście niezadowolenie to idżcie do dyrektora i mu to powiedźcie!!! Mam konto w tym banku, kredyt hipoteczny, karty kredytowe i pożyczkę gotówkową - SUPER: są jasne, przejrzyste zasady, a pracownicy - to tylko ludzie!!! Jak mi coś nie odpowiada idę do dyrektora!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po 20 latach bycia klientka, kilku zmianach nazwy banku zamykam konto i wszelkie kontakty z bankiem PEKAO SA. Bank bez zadnej informacji pobral sobie rzekomo nalezna prowizje za 22 miesiace wstecz. Po reklamacji dostałam odpowiedz, ze powinnam placic prowizje juz od przeszlo 3 lat, a bank pobral ja "TYLKO" za 22 miesiace. W dodatku z rozpedu pobral nawet o 1 miesiac za duzo, ale po reklamacji za 1 miesiac oddal. Ciagle nie moge wyjsc ze zdumienia, jak w dzisiejszych czasach cos takiego moze miec miejsce. Taki balagan i brak profesjonalizmu w tak duzym banku!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wyraźnie trzeba zaznaczyć, że oprocentowanie jest żadne tak jak i na innych kontach w pozostałych bankach na rynku.. Dostęp internetowy: Można zrealizować na prawdę wszystko i za to duży plus.. Obsługa klienta w placówce: Zawsze miło i konkretnie. Przez te kilka lat nie miałem żadnych problemów.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Debet ciężko uzyskać i w dodatku bardzo mały.. Elastyczność oferty: Oferta idealna dla ludzi nowoczesnych. Wysokość opłat i prowizji: O zł za prowadzenie przy wpłacie miesięcznej 500zł. Obsługa karty również 0 zł w przypadku dokonania płatności czterokrotnie w ciągu miesiąca.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Opinia jednoznacznie negatywna. Nie jestem pracownikiem banku jak wielu na tym forum,co mnie ciekawgo spotkało, płacę sobie w jednym sklepie informacja anulowano , ponownie anulowano pani w sklepie poinformowała mnie, nie ma środków, postanowiłem sprawdzić w innym markecie, to samo sprawdzam stan konta środki są (DODAM ŻE RACHUNKI OPIEWAŁY NA 20 ZŁ!!) dzwonię na infolinię: karta zablokowana, pytam dlaczego!!!!!! znalazła się na liście kart które mogły być przejęte przez przestępców!!! pytam dlaczego nikt mnie nie poinformował o tym CISZA!!! Jak to jest że odbieram nawet na wakacjach pełno promocji przez telefon po kilka razy mówiąc uprzejmnie nie dziękuję a żaden nie potrafi poinformować że mam zablokowaną kartę!!! co ja bym np tankował za granicą, wypompowaliby mi bak aby pokryć mój zakup na zablokowaną kartę!!!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Ostatni bastion komunizmu. Terminy zapisane w regulaminie czy umowie nijak się mają do rzeczywistości. Zdecydowanie nie polecam!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem bardzo zadowolony z tego banku, mila obsługa potrafiąca dobrać odpowiednie warunki jak chcesz założyć lokatę jeśli chcsz zainwestować to tylko bank PEKAO s.a. skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię