PEKAO S.A

Adres siedziby:
Bank Pekao SA - Centrala
ul. Grzybowska 53/57
skrytka pocztowa 1008
00-950 Warszawa

Infolinia Banku Peako SA:
801 365 365
42 68 38 232

(379 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Pekao SA działa od ponad 80 lat, jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Pod względem wartości…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

379 Opinie

użytkownik
Ocena:
W ubiegłym tygodniu minął termin mojej lokaty terminowej w Banku Pekao S.A. Lokata zawarta na okres 13 miesięcy z oprocentowaniem 8%. Odsetki naliczone na poziomie 6%, oczywiście minus podatek. Na pytanie skierowane do banku otrzymana odpowiedź po kilku dniach to jedynie, że wszystko jest OK. Na kolejne pytanie w odpowiedzi poproszono o zrzuty ekranowe. Absurd! Bank doskonale wie na jakich zasadach zawierał umowę. Oszustwo w biały dzień. Nie polecam tego banku. W trybie natychmiastowym rachunek przenoszę do alternatywnego banku. Co więcej, obsługa kontaktująca się poprzez email z klientem jest w ogóle nie przygotowana. Piszą o rzeczach kompletnie nie związanych ze sprawą klienta. Obłęd! PS. konto w Pekao S.A. mam od kilkunastu lat. To nie ważne. Jesteś tylko trybikiem to pomnażania majątku firmy. Nie ważne, że na koncie trzymasz niemałą kasę. To nic nie zmienia. Ludzie z przypadku, a polityka firmy nastawiona na szybki zysk kosztem klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie tylko bylam wieloletnia klientka ale tzw vip i wiem teraz jeno zlodzieje , oszusci tak jak wspominaja inni zmieniane umowy ,itd NIGDY WIECEJ !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Minimum formalności: 3 miesiące odsyłano mnie z jednej placówki do drugiej, polecono mi wizytę w placówce, w której zakładałam konto, bo przecież system systemem, ale w dobie internetu i komputerów pani w Warszawie może nie widzi tego, co pani w Gdańsku czy Katowicach.... Obsługa klienta w placówce: Nie polecam, bank może i najstarszy, dlatego obsługa i mentalność rodem z poprzedniej epoki. 3 miesiące próbował uzyskać wydruk z historii operacji, by wreszcie otrzymać pismo, że niestety, to niemożliwe, bo nie... Pracownik ma wgląd, ale z jakiś powodów bank na papier tego przenieść nie może. Konto w tym banku może być równocześnie zamknięte, ale opłata za prowadzenie naliczana, historia dostępna ale niedostępna, konto archiwalne, jeśli chce się historię, ale opłata naliczana do 2013r. Za co? Za archiwalne i zamknięte konto?. Wysokość opłat i prowizji: Pobrano opłatę za prowadzenie konta, które zdaniem banku z jednej strony było archiwalne i zamknięte, ale z drugiej, o dziwo zdanie tego samego banku aktywne do 2013r, więc opłata za prowadzenie uzasadniona... . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
JESTEM BARDZO ZADOWOLONY Z KOMPETENTNEJ I MIŁEJ OBSŁUGI W BANKU PEKAO W GRÓJCU. OD ZŁOŻENIA WNIOSKU O KREDYT HIPOTECZNY DO PODPISANIA UMOWY I URUCHOMIENIA KREDYTU WSZYSTKO SPRAWNIE PROWADZIŁA PANI KASIA. DUŻO RZECZY MOŻNA BYŁO Z NIĄ WYJAŚNIĆ TELEFONICZNIE I DOSTARCZYĆ POCZTĄ ELEKT. BEZ POTRZEBY TELEPANIA SIĘ KILKA KILOMETRÓW PO TO TYLKO, ŻEBY NP. POSTAWIĆ KRZYŻYK W JAKIMŚ FORMULARZU. % I INNE KOSZTY DO ZAAKCEPTOWANIA W PORÓWNANIU CO PROPONOWAŁA KONKURENCJA, A SPRAWDZIŁEM DOKŁADNIE ZAMIM TRAFIŁEM DO TEGO BANKU. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
komentarz do opinii Pani Małgorzaty z dnia 26 .08.2012\r\n\r\nTo co Pani napisała to wierutna bzdura. Konto w obcym banku to sekwencja 26 znaków cyfrowych i żaden pracownik banku nie \"bierze go z sufitu\" księgując zlecenie Klienta. Jeśli Klient nie podaje konkretnego numeru rachunku operacja jest niemożliwa do realizacji, a jeśli chodzi o sprawdzenie zgodności numery rachunku w obcym banku z nazwą to żaden bank nie ma takiej możliwość. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kasjerka poproszona o przelew pieniędzy na moje konto osobiste w innym banku, w sytuacji gdy nie mialam przy sobie numeru konta, zamiast odmowić, wybrala jak leci jedno z kąt ktore zobaczyla ( bez nazwy banku ) . Przelala WIĘKSZOŚC pieniędzy ( pożyczonych przeze mnie na firmę ) na obce konto, w banku PKO BP, w ktorym NIGDY NIE MIALAM KONTA. Nie sprawdzila ,że to nie ja figuruję jako odbiorca. \\r\\nBank Pekao SA oraz PKO BP gdzie przelano moje pieniądze , zgadzają się ,że konto należy do OBCEJ firmy. Ale firma ODMAWIA ZWROTU MOICH PIENIĘDZY i przedstawiciele obu bankow twierdzą ,że NIC NIE MOGĄ ZROBIĆ. Zlożylam reklamacje, spędzam już drugi tydzień dzwoniąc do przedstawicieli obu bankow , na roznym szczeblu. Do dyrekcji bankow nikt nie chce mnie dopuścić. Urzędniczki w Pekao SA jak jeden mąż bronią swojej koleżanki i wmawiaja mi ,że bank NIE MA OBOWIĄZKU SPRAWDZAĆ ZGODNOŚCI KONTA I ODBIORCY i że podpisując kartkę gdzie figuruję jako przelewajacy i odbiorca jednocześnie - potwierdzilam nr konta. Tymczase ZAWIERZYLAM KASJERCE , ktora zapewnila mnie że wysyla pieniądze na MOJE KONTO !!!!\\r\\n\\r\\nW Pekao SA nie ma nawet z kim rozmawiać, wszyscy uchylają sie od odpowiedzialności!!!!!!!!\\r\\n\\r\\nZostalam bez pieniędzy, nie wiem czy podżwignę firmę nie mając środkow . Naliczane mi sa odsetki i kary od niezaplaconych rat od innych zobowiązań ( dotychczas splacalam je idealnie! ). Odsetki naliczają mi także oba ww banki Pekao SA i PKO BP.\\r\\n\\r\\nZOSTALAM OKRADZIONA PRZEZ BANK Pekao SA !!!!!\\r\\n\\r\\nMIKRO FIRMA PRZEZ MILIARDERA. \\r\\n\\r\\nNie wiem czy starczy mi sil by się , po 30 dniach udać do Arbitrażu czy sadu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam rachunek w Pakiecie Mój Biznes Startowy i za kartę nic nie płacę. Ogólnie jestem zadowolony choć nie jest najtaniej. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jestem bardzo zadowolona z tego banku. Mam tam kredyt hipoteczny i konto i nigdy nie było z niczym problemu - np. z przesunięciem terminu spłaty raty. POLECAM!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłam długoletnim klientem tego banku. Kiedy zaczęła drożeć obsługa konta, zwróciłam się do nich o zmianę konta na tańsze, ale w ramach tego samego numeru konta. Podobno się nie dało. Kiedy zaczęłam mieć problemy finansowe, zaproponowano mi spłatę debetu w ratach. Oczywiście musiałam podpisać umowę. Kiedy zagłębiłam się w nią - okazało się, że pozmieniano tą umową również inne moje warunki umowy, ( bez mojej wiedzy) dotyczące np wysokości opłat za konto i wysokości dokonywanych miesięcznych wpłat. Niedługo kończę spłatę debetu i nie chcę mieć z tym bankiem nic wspólnego. NIE POLECAM NIKOMU. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Pogubiłem się w tym co oni chcą im więcej dokumentów dostarczam to więcej chcą. W tej chwili jestem naciągany na wzięcie większego kredytu bo skromny dom który chce kupić nie odpowiada standartom kredytowym banku. Nie wiem co jest standartem banku bo to tajemnica. Prawdopodobnie muszę wybudować basen olimpijski na kilku arowej działce. Być może wtedy dostanę kredyt.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
m ieszkam w Świdnicy a konto założyłem w Wałbrzychu,za każdym razem jak tu przyszedłem coś załatwić to mówili mi ze musze w Wałbrzychu, jakbym brał kredyt hipoteczny w gdansku to musze tam?? halo świdnica??? co za obsługa-fatalnie,dziekuje za ten bank -nigdy tam nie wróce!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
już kilka razy czekałam baaardzo długo na przelew, godziny pracy tego banku często prowadzą do długie oczekiwania na pieniążki. 15sty wypadał w sobotę, na wypłatę jeszcze będę trochę czekać, bo mamy 17sty a na koncie pustki. Co do oddziałów to w LW nie za sympatyczne Panie, które na Twój widok uśmiechają się między sobą, coś szepcą, gdy chcę wypłacić kasę z bankomatu w tym oddziale. Gdy poszłam do nich po poradę to nie miały pojęcia o czym ja mówię, jak zawsze sama musiałam sobie radzić. Czas zmienic konto. NIE POLECAM. 0 w ocenie! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank jeśli chodzi o przelewy zagraniczne trzeba czekać na własne pieniądze PORAŻKA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie jak chcecie dobre konto to polecam konto euro konto premium plus płacisz i wymagasz masz własnego opiekuna a pozatym nigdy niestoisz w kolejce do kasy biletowej czy do restauracji zarezerwuje ci opiekun warto!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Utrzymująca się na takim samym poziomie jak w innych Bankach nie chwyta za gardło. Dostęp internetowy: Dostęp do konta osobistego w opcji przez internet bez zastrzeżeń. Wysokość opłat i prowizji: Wysoka bez różnicy ile lat jesteś klientem BAnku. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Beznadziejny czas oczekiwania od momentu zebrania wszystkich dokumentów w moim przypadku trwa to już od 1,5 miesiąca jestem klientem tego banku od 22 lat a traktuje się mnie jak *moderacja*a a jak kredytobiorcę non-stop jakiś problem ciągle trafia coś do analityka żadnych konkretów w sprawie decyzji.Totalne dno. Możliwość negocjacji oferty: brak. Różnorodność zabezpieczenia: zbyt duże wymagania. Dostępność w różnych walutach: nawet nikt nie proponował. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Beznadzieja. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jednym słowem MASAKRA !! Temu "bankowi" mówię DZIĘKUJĘ !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gdynia ul. Pułaskiego 8 Dwie fajne babki Pani Marzena I Ania kompetentne. polecamy wszystkim Gdynianom skomentuj opinię »
Dodaj opinię