PEKAO S.A

Adres siedziby:
Bank Pekao SA - Centrala
ul. Grzybowska 53/57
skrytka pocztowa 1008
00-950 Warszawa

Infolinia Banku Peako SA:
801 365 365
42 68 38 232

(379 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Pekao SA działa od ponad 80 lat, jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Pod względem wartości…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

379 Opinie

użytkownik
Ocena:
To jakiś żart i kpina z kontami w tym banku ! Oszuści i naciągacze. Otworzyłem konto internetowe i miało być kolorowo i cudownie bez opłat i prowizji okazało się totalnie inaczej ! Prowadzenie miało być za darmo jak będą systematyczne przelewy comiesięczne - pobierali opłaty, miało nie być opłaty za kartę - pobierali opłatę i to dwa razy w miesiącu każda różnej sumy, wypłaty w bankomatach miały być za free a tu najlepsze - pobierali takie prowizje ze głowa boli. Prowizje nieczytelne na koncie nie można dojść za co i dlaczego tyle. Tak wiec Darmowe konto w tym banku, miesięcznie kosztowało mnie minimum 50zł OMIJAJCIE TEN BANK DALEKIM ŁUKIEM skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank na rynku, Nie ma instytucji ani banku ktora bardziej komplikuje klientom korzystanie z bankowosci, dokonywania przelewów czy wszelkich zmian na końcie o opłatach za to konto już nie wspominając. Odradzam każdemu ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chciałem zrobić przelew, ale skończyła mi się karta kodów jednorazowych. Aktywowałem nową - komunikat: Wkrótce pracownik banku skontaktuje się w celu weryfikacji karty kodów czy coś w tym stylu. Czekam, ale oni nie dzwonią, dzwonię więc ja. A tam jakiś Pan uprzejmym tonem mnie informuje, że dziś już nic nie załatwię, bo akurat tę sprawę można załatwić TYLKO W DNI ROBOCZE w godz. 8-22!!! Rano idę do pracy, przelew muszę wykonać teraz.... Boże co za bank!!! Jedna gwiazdka za uprzejmość Pana przez telefon! Mam porównanie z mBank, ING, eurobank i T-mobile i muszę stwierdzić, że skoro z taką pierdołą jak atywacja karty kodów jednorazowych jest problem to nawet nie chcę myśleć jak szybko i sprawnie załatwia się kredyt/pożyczkę. No i te PŁATNE smsy z kodami jednorazowymi ... masakra. Jak jakiś bank z Somalii (nie obrażając Somalii)l!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
marża1,84% nie jest złą niższej nigdzie mi nie zaproponowali. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostatnio brałam w tym banku kredyt na mieszkanie i muszę stwierdzić ze to co jest mówione przez pracownika banku w sprawie kredytu to prawie wszystko fikcja koszty ukryte są 2 razy wyższe niż wynika z rozmowy a i uowa jest tak sformułowana ze naprawdę trzeba być biegły w tych sprawach aby zorientować się o co chodzi. Osobiście gdybym miała jeszcze raz możliwość wyboru nie wybrałaby tego banku. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Uważajcie na wałek numer 1 w Pekao S.A. \r\nBankier w oddziale zamyka rachunek firmowy - zeruje konto wypłacając resztę. Następnego dnia system PeKaO S.A. nalicza 5 złoty opłaty za wypłatę i zaczyna się jazda z kosztownymi monitami do kwoty 90zł. w ciągu trzech miesięcy. Żeby było trudniej dłużnikowi to monity oczywiście (twierdzę że z premedytacją) wysyłane są na adres zameldowania, a nie jak podano w banku adres zamieszkania. (o narastającym długu zorientujesz się dopiero jak odwiedzisz rodzinne strony i odbierzesz pocztę)\r\nDowiedziałem się od pracownika jednego z oddziałów, że połowa spośród klientów która zakłada konta firmowa - wraca w celu ich zamknięcia . Przemyślna strategia banku staje się smutną koniecznością, metodą na wyrwanie od Kowalskiego jeszcze trochę kasy . Niesmak pozostaje.\r\n. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uważajcie na wałek numer 1 w Pekao S.A. Bankier w oddziale zamyka rachunek firmowy - zeruje konto wypłacając resztę. Następnego dnia system PeKaO S.A. nalicza 5 złoty opłaty za wypłatę i zaczyna się jazda z kosztownymi monitami do kwoty 90zł. w ciągu trzech miesięcy. Żeby było trudniej dłużnikowi to monity oczywiście (twierdzę że z premedytacją) wysyłane są na adres zameldowania, a nie jak podano w banku adres zamieszkania. (o narastającym długu zorientujesz się dopiero jak odwiedzisz rodzinne strony i odbierzesz pocztę) Dowiedziałem się od pracownika jednego z oddziałów, że połowa spośród klientów która zakłada konta firmowa - wraca w celu ich zamknięcia . Przemyślna strategia banku staje się smutną koniecznością, metodą na wyrwanie od Kowalskiego jeszcze trochę kasy . Niesmak pozostaje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w tym banku od wielu lat, bardzo dobra obsługa. Ostatnio zgubiłem portfel z kompletem kart i dokumentów, wszystko załatwiłem od ręki w spokojnej atmosferze. Na drugi dzień wróciłem aby wszystko odkręcić bo dokumenty się znalazły. Nie odczułem żadnego zniecierpliwienia czy irytacji. Bardzo miłe i kompetentne Panie. Dziękuję i pozdrawiam Panią z I oddziału w Pile. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank pierwsza klasa ..BARDZO miłe panie w oddziale Polanicy zdrój które zawsze stają na wysokości zadania aby pomóc klientowi ... nigdy nie miałam żadnych problemów . Polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dramat, od kilku tygodni próbuję zmienić adres korespondencyjny i w placówce w Krakowie widzą jeden adres, jak dzwonię do działu kart kredytowych mają inne dane. Przy takim bałaganie pozostaje zadać pytanie o bezpieczeństwo własnych danych osobowych i pieniędzy... i ta jakość obsługi, rodem z Gierka. odsyłanie do kolejnych osób, "bo ja się tym nie zajmuję", ehh szkoda się denerwować tylko trzeba zamknąć konto i przenieść się do banku w którym znają definicję obsługi klienta.... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
W ubiegłym tygodniu minął termin mojej lokaty terminowej w Banku Pekao S.A. Lokata zawarta na okres 13 miesięcy z oprocentowaniem 8%. Odsetki naliczone na poziomie 6%, oczywiście minus podatek. Na pytanie skierowane do banku otrzymana odpowiedź po kilku dniach to jedynie, że wszystko jest OK. Na kolejne pytanie w odpowiedzi poproszono o zrzuty ekranowe. Absurd! Bank doskonale wie na jakich zasadach zawierał umowę. Oszustwo w biały dzień. Nie polecam tego banku. W trybie natychmiastowym rachunek przenoszę do alternatywnego banku. Co więcej, obsługa kontaktująca się poprzez email z klientem jest w ogóle nie przygotowana. Piszą o rzeczach kompletnie nie związanych ze sprawą klienta. Obłęd! PS. konto w Pekao S.A. mam od kilkunastu lat. To nie ważne. Jesteś tylko trybikiem to pomnażania majątku firmy. Nie ważne, że na koncie trzymasz niemałą kasę. To nic nie zmienia. Ludzie z przypadku, a polityka firmy nastawiona na szybki zysk kosztem klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie tylko bylam wieloletnia klientka ale tzw vip i wiem teraz jeno zlodzieje , oszusci tak jak wspominaja inni zmieniane umowy ,itd NIGDY WIECEJ !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Minimum formalności: 3 miesiące odsyłano mnie z jednej placówki do drugiej, polecono mi wizytę w placówce, w której zakładałam konto, bo przecież system systemem, ale w dobie internetu i komputerów pani w Warszawie może nie widzi tego, co pani w Gdańsku czy Katowicach.... Obsługa klienta w placówce: Nie polecam, bank może i najstarszy, dlatego obsługa i mentalność rodem z poprzedniej epoki. 3 miesiące próbował uzyskać wydruk z historii operacji, by wreszcie otrzymać pismo, że niestety, to niemożliwe, bo nie... Pracownik ma wgląd, ale z jakiś powodów bank na papier tego przenieść nie może. Konto w tym banku może być równocześnie zamknięte, ale opłata za prowadzenie naliczana, historia dostępna ale niedostępna, konto archiwalne, jeśli chce się historię, ale opłata naliczana do 2013r. Za co? Za archiwalne i zamknięte konto?. Wysokość opłat i prowizji: Pobrano opłatę za prowadzenie konta, które zdaniem banku z jednej strony było archiwalne i zamknięte, ale z drugiej, o dziwo zdanie tego samego banku aktywne do 2013r, więc opłata za prowadzenie uzasadniona... . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
JESTEM BARDZO ZADOWOLONY Z KOMPETENTNEJ I MIŁEJ OBSŁUGI W BANKU PEKAO W GRÓJCU. OD ZŁOŻENIA WNIOSKU O KREDYT HIPOTECZNY DO PODPISANIA UMOWY I URUCHOMIENIA KREDYTU WSZYSTKO SPRAWNIE PROWADZIŁA PANI KASIA. DUŻO RZECZY MOŻNA BYŁO Z NIĄ WYJAŚNIĆ TELEFONICZNIE I DOSTARCZYĆ POCZTĄ ELEKT. BEZ POTRZEBY TELEPANIA SIĘ KILKA KILOMETRÓW PO TO TYLKO, ŻEBY NP. POSTAWIĆ KRZYŻYK W JAKIMŚ FORMULARZU. % I INNE KOSZTY DO ZAAKCEPTOWANIA W PORÓWNANIU CO PROPONOWAŁA KONKURENCJA, A SPRAWDZIŁEM DOKŁADNIE ZAMIM TRAFIŁEM DO TEGO BANKU. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
komentarz do opinii Pani Małgorzaty z dnia 26 .08.2012\r\n\r\nTo co Pani napisała to wierutna bzdura. Konto w obcym banku to sekwencja 26 znaków cyfrowych i żaden pracownik banku nie \"bierze go z sufitu\" księgując zlecenie Klienta. Jeśli Klient nie podaje konkretnego numeru rachunku operacja jest niemożliwa do realizacji, a jeśli chodzi o sprawdzenie zgodności numery rachunku w obcym banku z nazwą to żaden bank nie ma takiej możliwość. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kasjerka poproszona o przelew pieniędzy na moje konto osobiste w innym banku, w sytuacji gdy nie mialam przy sobie numeru konta, zamiast odmowić, wybrala jak leci jedno z kąt ktore zobaczyla ( bez nazwy banku ) . Przelala WIĘKSZOŚC pieniędzy ( pożyczonych przeze mnie na firmę ) na obce konto, w banku PKO BP, w ktorym NIGDY NIE MIALAM KONTA. Nie sprawdzila ,że to nie ja figuruję jako odbiorca. \\r\\nBank Pekao SA oraz PKO BP gdzie przelano moje pieniądze , zgadzają się ,że konto należy do OBCEJ firmy. Ale firma ODMAWIA ZWROTU MOICH PIENIĘDZY i przedstawiciele obu bankow twierdzą ,że NIC NIE MOGĄ ZROBIĆ. Zlożylam reklamacje, spędzam już drugi tydzień dzwoniąc do przedstawicieli obu bankow , na roznym szczeblu. Do dyrekcji bankow nikt nie chce mnie dopuścić. Urzędniczki w Pekao SA jak jeden mąż bronią swojej koleżanki i wmawiaja mi ,że bank NIE MA OBOWIĄZKU SPRAWDZAĆ ZGODNOŚCI KONTA I ODBIORCY i że podpisując kartkę gdzie figuruję jako przelewajacy i odbiorca jednocześnie - potwierdzilam nr konta. Tymczase ZAWIERZYLAM KASJERCE , ktora zapewnila mnie że wysyla pieniądze na MOJE KONTO !!!!\\r\\n\\r\\nW Pekao SA nie ma nawet z kim rozmawiać, wszyscy uchylają sie od odpowiedzialności!!!!!!!!\\r\\n\\r\\nZostalam bez pieniędzy, nie wiem czy podżwignę firmę nie mając środkow . Naliczane mi sa odsetki i kary od niezaplaconych rat od innych zobowiązań ( dotychczas splacalam je idealnie! ). Odsetki naliczają mi także oba ww banki Pekao SA i PKO BP.\\r\\n\\r\\nZOSTALAM OKRADZIONA PRZEZ BANK Pekao SA !!!!!\\r\\n\\r\\nMIKRO FIRMA PRZEZ MILIARDERA. \\r\\n\\r\\nNie wiem czy starczy mi sil by się , po 30 dniach udać do Arbitrażu czy sadu. skomentuj opinię »
Dodaj opinię