PEKAO S.A

Adres siedziby:
Bank Pekao SA - Centrala
ul. Grzybowska 53/57
skrytka pocztowa 1008
00-950 Warszawa

Infolinia Banku Peako SA:
801 365 365
42 68 38 232

(379 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Pekao SA działa od ponad 80 lat, jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Pod względem wartości…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

379 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bardzo wysokie prowizję pracownicy z małą wiedzą kierownictwo placówek mało profesjonalne. Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam PEKAO, już chyba najgorzej jest z obsługą w Millenium Hall w Rzeszowie. Przez ponad 3 dni nie potrafią sobie poradzić ze zmianą numeru telefonu po czym jak już jednego dnia spędziłem 2,5h w oddziale i miało być wszystko ok to logując się znowu nie zmienili numeru!! Skandal. Kobieta obsługująca jest opryskliwa i arogancka. Powiem tylko tyle, że jeżeli nie podoba jej się praca z ludźmi to niech znajdzie sobie inną. Dodam tylko, że powiedziała mi ironicznie o tym że mogę zadzwonić sobie do dyrekcji jak klient przede mną. Widać nie tylko mnie tak obsługuje. Kolega obok niej dzień wcześniej przekazał, że zmiany numeru załatwia się tylko przez ich infolinie. Po powrocie do domu i kontakcie z infolinią wyśmiali mnie, że oni nie robią tego tylko obojętnie, który oddział banku. W najbliższej możliwej sytuacji zamykam konto i przechodzę do pierwszego lepszego banku bo ich mam serdecznie DOŚĆ. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim się spotkałam , ogromne prowizje przy darmowym koncie ,pracownicy chyba po podstawówce, ponieważ nie potrafią odpowiedzieć na podstawowe pytania klienta typu za co została pobrana prowizja. Nie polecam zdecydowanie!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Moje spostrzeżenia: 1. za wypłaty z obcych bankomatów każą sobie płacić prowizje (ew.2 wypłaty w miesiącu gratis) 2. o tym ich IKO mało który sprzedawca słyszał co wiąże się z utrudnieniami 3. mój rachunek oszczędnościowy zaczął być NAGLE PŁATNY (nie otrzymałem informacji o zmianie) 4. mając pełnomocnictwo ustanowione dla żony, kasjerka nie chciała wypłacić środków z konta bo mają bałagan ??! 5. pełna inwigilacja - tzn. nagle dzwonią z banku mówiąc, że otrzymałem przelew i czy nie chce go zainwestować, albo płaciłem raty a oni dzwonią mówiąc, że to widzą i czy nie chce zrobić konsolidacji... Ogólnie uważam, że są lepsze Banki przez duże ''B'' skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bankowosc elektroniczna w PEKAO to jakis koszmar. Czeka mnie juz 5 wizyta w oddziale banku bo wystarczy zle ruszyc reka i blokuja wszystkie konta. Oczywiscie nie da sie odblokowac konta przez infolinie bo zyjemy w sredniowieczu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Myślałem że te negatywne opinie dot.opieszałości banku, nadgorliwych analityków ( a to pieczątka nie taka,a to jeszcze jakiś dok. dostarczyć) to dotykają tylko ludzi którzy rzeczywiście są tyko za bardzo niecierpliwi .Do momentu kiedy trafiłem z wnioskiem do PKO S.A. Rozpatrywanie wniosku 3 miesiące bo podobno dużo pracy mają, cierpliwie donosiłem jeszcze to jakieś dok. nadmienię że pierwszy raz starałem się o kredyt i moim błędem było złożenie wniosku tylko do PKO S.A żeby po 3 mies. jakiś zapyziały analityk stwierdził że z kredytu nici. Odradzam współpracę z PKO S.A może jak wrócił żubr to będzie lepiej,ale na razie to wielka klapa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szukałem kredytu konsolidacyjnego padło na peako sa, wszystko ładnie pięknie do momentu kiedy wniosek nie trafił do analityka, ten wymyślał wciąż nowe dokumenty które trzeba przynieść, zmusili mnie do spłacenia małej pożyczki co też uczyniłem z ostatnich swoich pieniędzy, rozpatrywali wniosek dwa tyTeraz ani kredytu, ani pieniędzy tyle, że spłacona pożyczka która miała być skonsolidowana. Dziadostwo, zmarnowane kupę czasu, nagromadzone masę dokumentów, a i tak wszystko psu o budę. Żal a nie bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank! Kredyty hipoteczne maja atrakcyjne ale teraz 'doplacam' nerwami. Nieczego nie mozna zalatwic w innym oddziale niz sie podpisywalo umowy. Niczego nie ma w systemie. Wpisali mi zly adres korespondencyjny i zadzwonili do mnie ze ktos sie kontaktowal ze dostaje moja korespondencje. Nie chcieli tego zmienic na podstawie skanu dowodu, w ktorym byl adres. W oddziale zasugerowali ze klamie bo nie znalam nazwiska osoby ktora dzwonila. Nie chcieli mi zmienic adresu zameldowania bez potwierdzenia z urzedu mimo ze mam na to mieszkanie kredyt i maja wypis z ksiegi wieczystej (ale tylko w oddziale macierzystym). Jak zmienilam dowod osobisty, tez musialam skanowac do oddzialu macierzystego, nigdzie indziejnie moglam zaktualizowac dowodu. Limit wyplat dziemnych z bankomatu mozna zmienic tylko w oddziale - nawet nie przez telefon, wiec w weekend pieniadze sa zamrozone. Prehistoria!!! A obsluga gorsza niz w tych najgorszych stereotypowych urzedach. Szczegolnie nie polecam oddzialu w Krakowie na Wielopolu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeśli chcesz mieć swobodę wykonywania przelewów, szybkie rozwiązywanie problemów, możliwość załatwienia wszystkiego online.. To poszukaj innego banku, chyba że polubisz kompletne przeciwieństwo tych cech. Inaczej nawet nie myśl o tym żeby tu założyć konto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zdziercy tragedia ten bank prowizje od wszystkiego wyplata na koncie nigdy na czas nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zablokowany serwis internetowy tego banku oznacza rozmowa z Konsultantem, nastepnie wizyte w oddziale( co jak sie okazuje pozniej nie wystarcza).Pomimo zapewnień obslugi oddzialu banku ze wszystko jest odblokowane nadal nie mozna sie zalogować w przeglądarce i w aplikacji. Nastepna rozmowa z Konsultantem konczy sie ponownym odsyłaniem do oddzialu.... Jeden wniosek nie mozna zapomniec zadnych danych lacznie z jakims pinem ktory byl podany przy zakładaniu rachunku.... Bo ten od karty.... Jest bezużyteczny w tej sytuacji Cale szczescie ze chociaż mozna placic karta i wybierac gotówkę.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Hello, Recently I had a situation when a pretty large amount of money was stolen from my account in Pekao bank. According to the statement there were 2 operations at one day from unknown Chinese account, certainly not made by me. I went to the bank around 10 times, trying to resolve it and return back my money, but no luck - at first they promised to return me everything like "100%", but as longer it took, as less possible it seem to be. At the end I heard that Chinese bank didn't see there any cheating evidence, so I cannot count for the return at all, and my bank has nothing more to do with it. At the end, I just left without any money and any hope for the return. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Absolutnie nie polecam korzystania z tego banku! strona pko 24 zupełnie nie intuicyjna, tragiczna w użytkowaniu. Aplikacja mobilna pko token i pko24 tak samo - tragedia jeżeli chodzi o funkcjonalność, nie jest zupełnie user friendly. Jeżeli ktoś korzysta z innych banków to załamie się jak zobaczy jak to wygląda w pko. Przez ostatnie 3 dni robiłam 3 pilne przelewy. Niestety za każdym razem dostałam informacje ze przelew nie jest możliwy bo"potrzebna jest dodatkowa autoryzacja, czekaj na tel od konsultanta". Telefon z banków był - po kilku godzinach dopiero!! Autoryzacja polega na tym, że konsultant literuje wszystko, cały numer konta na jaki ma być robiony przelew, wszystkie dane, to trwa tyle czasu że krew Was zaleje!!! I nie da się tego wyłączyć, bo taka jest ich procedura. I do tego pytanie na końcu od konsultanta: czy jestem zainteresowana dodatkowymi ofertami, informacjami marketingowymi - masakra!! Mam milion innych uwag negatywnych do działania tego banku, więc ludzie dbając o Wasz komfort psychiczny naprawdę NIE POLECAM!!!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię