PEKAO S.A

Adres siedziby:
Bank Pekao SA - Centrala
ul. Grzybowska 53/57
skrytka pocztowa 1008
00-950 Warszawa

Infolinia Banku Peako SA:
801 365 365
42 68 38 232

(379 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Pekao SA działa od ponad 80 lat, jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Pod względem wartości…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

379 Opinie

użytkownik
Ocena:
Rodzina S. z Grodno wyraża ogromną wdzięczność pracownikowi waszego banku w Sokółce, Pani Małgorzacie, za uwagę na nasz problem, za wrażliwość i jej ogromny profesjonalizm. Życzymy banku Pekao pomyślności, doskonałych klientów i takich profesjonalnych pracowników, jak Pani Malgozhata. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank jest naprawdę nieprofesjonalny, nie polecam zakładania tam konta, mnóstwo straconych nerwów. Jestem ich klientką od ok 10 lat, czas rozejrzeć się za czymś innym.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. W oddziale nie odbierają telefonów i nie odpowiadają na maile - to jest chyba po prostu ich standard obsługi klienta. Jak brałem kredyt hipoteczny poprosiłem o draft umowy przed jej podpisaniem. Niestety nie mogłem jej dostać bo to tajemnica. Jak już jednak dostałem to okazało się w dniu podpisania że to dwa zupełnie inne dokumenty. Prowadzę działalność - zapis w umowie kredytu o podwyższeniu marży w przypadku rozbieżności osiąganych dochodów w stosunku do dochodów z dnia podpisania umowy (w którąkolwiek stronę). Oczywiście odmówiłem podpisania, panie w banku nastroszone tłumaczyły że jakkolwiek zapis jest - to oczywiście nikt z niego nie skorzysta. Mimo to po 2 tygodniowych bojach zmienili umowę aneksem. Telefon z centrali po kilku miesiącach że podwyższają marżę bo nie osiągam takich samych dochodów jak w dniu podpisania umowy :) Odesłani na drzewo szukać aneksu. Serwis internetowy - śmiech na sali - logowanie z palcem na ekranie to jakaś kpina. Wchodzę tam tylko sprawdzić czy są środki na spłatę (udało mi się przewalczyć że konto które mi wcisnęli na siłę do kredytu nie używam jako rachunku bieżącego firmowego). Gdybym miał z tego korzystać na co dzień to chyba palnąłbym sobie w łeb. Dzisiaj zablokowałem konto. Odblokowanie trwało 50 minut - 2 moje telefony na infolinię, 2 razy oddzwanianie i 4 razy weryfikacja: raz żeby odblokować serwisy a raz żeby zresetować hasło :) W inteligo taka akcja trwa góra 5 minut. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto chyba z 10 lat, jeśli biorę kredyt to sumiennie spłacam niekiedy nawet przed czasem. Tak się złożyło że potrzebuje teraz 4 tyś... pracuje w dwóch miejscach na połówki etatu się w sumie cały.. . Oprócz tego mój mąż też pracuje . Dla banku mam za niskie!! dochody na taka pożyczkę.. . A żeby było śmieszniej 2 miesiące temu na tylko mój dochód proponowali mi 12 tyś. ... wtedy nie były za niskie.... Bank porażka opłaty za prowadzenie konta coraz wyższe. Za każdym razem kiedy czasem wypłacam gotówkę Panie pytają czemu nie korzystać z bankomatu? No halo to chyba mój wybór gdzie chce wypłacić swoja! kasę.. . Chyba czas się przenieść Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo dobry i przedewszystkim bezpieczny bank, interfejs bardzo intuicyjny, a obsługa banku bardzo pomocna. W razie zablokowania konta, wystarczy wysłać SMSa ze swojego telefonu z właściwym numerem klienta oraz PINem np. celem sprawdzenia salda na koncie co odblokowuje bankowość elektroniczną. Niemal wszystko można załatwić online lub korespondencyjnie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wypowiadanie umów za kryptowaluty skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego Banku (GŁĘBOKIE ŚREDNIOWIECZNE, JEŚLI CHODZI O SYSTEM INFORMATYCZNY, OBSŁUGĘ, PANUJĄCE TAM ZWYCZAJE). Mam kartę kredytową Pekao SA, którą mi dołączono do kredytu mieszkaniowego. Co roku Bank pobiera mi 30 zł za korzystanie z karty. Korzystam każdego miesiąca z tej karty, robiąc transakcje na kilka tysięcy złotych. W ostatnim czasie karta przestała działać, komunikat na każdym terminalu: błąd karty. Dodam, że mam kilka kart, wszystkich używam prawidłowo i przechowuję je prawidłowo (karta, o której mowa nie ma śladów żadnych fizycznych uszkodzeń). Poszłam do Banku złożyć reklamację. Okazało się, że jest z tym poważny problem, ponieważ muszę mieć kilak wydruków z terminala potwierdzających, że dotychczasowe transakcje nie przebiegały prawidłowo. Takich wydruków nie miałam, ponieważ terminal mojej karty nie czytał. JAK ZAKOŃCZYŁA SIĘ MOJA HISTORIA? Gdybym poszła do Banku i oszukała pracownika mówiąc, że kartę zgubiłam, dostałabym nową kartę za darmo. Jednak ja zachowałam się uczciwie, powiedziałam prawdę, to pracownik Banku kazał mi chodzić po sklepach i próbować zapłacić tą kartą, aby zdobyć wydruki (było to absurdalne, ponieważ karta nie działała i nie otrzymywałam żadnego wydruku). Na koniec z łaską (nie miałam wydruków) została przyjęta moja reklamacja i wydano mi nowa kartę. Uwaga, pobrano mi za nią opłatę, ponieważ pierwotnej karty nie zgubiłam tylko była ona wadliwym egzemplarzem wydanym mi przez Bank. Ponadto Bank było stać na pisanie do mnie listów z informacją o nieuwzględnieniu reklamacji. WNIOSEK TAKI, ŻE KARTĘ PEKAO MOŻNA MIEĆ ALE LEPIEJ JEJ NIE UŻYWAĆ, BO JAK SIĘ ZEPSUJE TO WINA Z PEWNOŚCIĄ NIE BĘDZIE PO STRONIE BANKU. W STOSUNKU DO PRACOWNIKÓW BANKU LEPIEJ OD RAZU ŚCIEMNIAĆ, PONIEWAŻ MÓWIĄC PRAWDĘ TYLKO BĘDZIECIE STRATNI W DODATKU BEZ SWOJEJ WINY. Czuję się oszukana! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
ja chciałem zmienić numer telefonu w moim koncie nie działa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy z możliwych banków... Nie da się normalnie zrobić przelewu. Tylko jakieś tokeye czy tokeny które jak się wpisuje to i tak twierdzi że są złe... przez co blokują się wszystkie karty i dostęp do konta.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jest słabo. Otworzyłem konto tylko dlatego, że brałem tam kredyt hipoteczny.Wcisnęli mi jeszcze kartę kredytową za 15zł/m-c. Bankowość elektroniczna to jakaś porażka - interfejs jak z przed 10 lat, nieintuicyjny, a i tak wiele spraw trzeba załatwiać w oddziale. A w nim wieczne kolejki. Infolinia ciągle oblegana, nie sposób się dodzwonić, a konsultanci w wielu sprawach i tak odsyłają do oddziału. W XXI wieku? Porażka. Jakieś dziwne opłaty się pojawiają, ostatnio np. taka - "opłata za przysłanie kodów autoryzacyjnych". Kpina jakaś. Czas się zatrzymał w tym banku, panie Krysie i Bożenki w oddziałach dzielnie pilnują swoich stanowisk. Szkoda, że dyrekcja nie pilnuje, żeby mieć klienta zadowolonego. Nawet aktywnie korzystając z konta nie ma szans na darmowe konto, a to jest słabe, bo inne banki jeszcze jakieś bonusy cashbacki dają. Tu jednak trzeba utrzymać stado pań Kryś i Bożenek w oddziałach. Mały plusik to całkiem niezła aplikacja mobilna PeoPay, ale to za mało, aby zbudować trwałą relację z klientem. Mam nadzieję na szybką spłatę kredytu i pożegnanie się z tym bankiem. Szczerze odradzam PeKao. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo wysokie prowizję pracownicy z małą wiedzą kierownictwo placówek mało profesjonalne. Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam PEKAO, już chyba najgorzej jest z obsługą w Millenium Hall w Rzeszowie. Przez ponad 3 dni nie potrafią sobie poradzić ze zmianą numeru telefonu po czym jak już jednego dnia spędziłem 2,5h w oddziale i miało być wszystko ok to logując się znowu nie zmienili numeru!! Skandal. Kobieta obsługująca jest opryskliwa i arogancka. Powiem tylko tyle, że jeżeli nie podoba jej się praca z ludźmi to niech znajdzie sobie inną. Dodam tylko, że powiedziała mi ironicznie o tym że mogę zadzwonić sobie do dyrekcji jak klient przede mną. Widać nie tylko mnie tak obsługuje. Kolega obok niej dzień wcześniej przekazał, że zmiany numeru załatwia się tylko przez ich infolinie. Po powrocie do domu i kontakcie z infolinią wyśmiali mnie, że oni nie robią tego tylko obojętnie, który oddział banku. W najbliższej możliwej sytuacji zamykam konto i przechodzę do pierwszego lepszego banku bo ich mam serdecznie DOŚĆ. skomentuj opinię »
Dodaj opinię