PEKAO S.A

Adres siedziby:
Bank Pekao SA - Centrala
ul. Grzybowska 53/57
skrytka pocztowa 1008
00-950 Warszawa

Infolinia Banku Peako SA:
801 365 365
42 68 38 232

(379 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Pekao SA działa od ponad 80 lat, jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Pod względem wartości…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

379 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bank przetrzymuje wyplaty klientow ostatni przelew ppwinien byc o 17 po telefonie do banku o bralu przelewu dziwnym trafem za minute sie pojawil ..... [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejne oprogramowanie.Zawieszające się serwery.Z błachymi sprawami tylko do oddziału. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dlaczego oddziały w TARNOWIE zmieniły godziny otwarcia od 9 przecież niektórzy potrzebują załatwić sprawy przed pracą a oddział na Słonecznej czynny do 16.30 to jakaś kpina skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety, moja cierpliwość do tego banku się skończyła. Pomimo wielu próśb o utworzenie szybkich przelewów nadal nie ma SORBNETu i nie da się przelać poza godzinami sesji, np. w weekend. Chyba jedyny bank na rynku, który tego nie ma w ofercie. Zero profesjonalizmu, ciągłe kolejki w oddziale, zwykle tylko jedna pani obsługuje, zero profesjonalizmu. Zdecydowanie nie polecam, niedługo zamykam konto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam. I zabiera od razu z konta gdy płacimy zblizeniowo! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten Bank to DNO !\r\nDziś złożyłem wniosek o zlikwidowanie wszystkich kont w tym pseudobanku.\r\nObsługa w okienku ( Białystok ponad godzina czekania) Jedna osoba obsługuje, a reszta ( 5 - 6 starych kwok) siedzi i udaje, że nie widzi problemu pomimo apelu oczekujących. Nie wspomnę już o tym, że personel jest nie kompetentny, gdyż nie wie jak obsługiwać inne procedury jak wpłata czy wypłata ( chociaż i z tymi mają problem jak obsłużyć system)\r\nOpłaty za rachunki chyba najwyższe na rynku !\r\nSesje bankowe to mit - wyższe kwoty wstrzymują nawet do 4-5 dni - SKANDAL.\r\n\r\nChciałem załatwić leasing do firmy na samochód w oddziale przy ul. Rynek Kościuszki 7 w Białymstoku - sprawa ciągnie się do 25 kwietnia - dziś mamy 16 maja i co .... nadal nic nie potrafią powiedzieć.\r\n\r\nNie odpowiadają na e-maile i telefony - dopiero gdy zadzwoniłem z innego numeru, prowadzący leasing odebrał słuchawkę- ZERO szacunku do klienta. Pracownicy nie kompetentni - nawet nie wiedzą jakich dokumentów potrzebują ( nie pozdrawiam [Moderacja] . z tego oddziału)\r\nLeasing w innym banku na drugie auto do firmy załatwiłem w ciągu 4 dni. A tu nadal się ciągnie... byli niby o 0,4% tańsi - we właściwym rozrachunku na całym leasingu są o 2 tys. drożsi.\r\n\r\nCyrk na kółkach. Przy okienkach wypłat cały czas pytania czy nie mogę wypłacać w bankomacie --> czy to nie moja sprawa, gdzie chcę wypłacić gotówkę ??? Z resztą bankomat nie chce mi wydać więcej niż 3 tys dziennie - stąd odwiedzanie okienka...\r\n\r\nDROGI banku - czasy monopolu w bankowości się już dawno skończyły. Moja współpraca z wami również się kończy. \r\nJestem patriotą i chciałem, żeby Polska instytucja coś zarobiła, ale skoro tak podchodzicie do klienta to niech zarabia Niemiec czy Francuz\r\n\r\nNie pozdrawiam\r\nKonrad W.\r\nniezadowolony klient. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety musze zgodzić sie z większością złych opinii. Wieczne kolejki brak możliwości wpłacenia gotówki we wplatomacie tylko kolejka do okienka jak za prl a mamy 21 wiek. Porażka....większość bankomatów płatna prócz tych z pekao sa...nie udogodnienia dla klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział Kielce Sienkiewicza - wieczne kolejki, w centrum obsługi klientów premium robią łaskę obsługując klientów jest tzw doradca klienta który jedyne czego oczekuje to aby sprzedaż kredyt lub możne konto inny produkt banku. Omijać szerokim łukiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgirszy bank jaki można sobie wyobrazić. Wieczne czekanie w kolejkach, nigdy nic nie da się załatwić, z każdą błahostką, którą w innym banku załatwia się w minutę od ręki, tu trzeba się umawiać telefonicznie i to najlepiej między 11 a 15 i nie w poniedziałki.... Bank dla bezrobotnych albo emerytów. Coś takiego jak standardy obsługi klienta nie istnieje. Przekraczając progi czuję się jak w dniu świra. NIE POLECAM !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo dobry bank. Zero problemów skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Rodzina S. z Grodno wyraża ogromną wdzięczność pracownikowi waszego banku w Sokółce, Pani Małgorzacie, za uwagę na nasz problem, za wrażliwość i jej ogromny profesjonalizm. Życzymy banku Pekao pomyślności, doskonałych klientów i takich profesjonalnych pracowników, jak Pani Malgozhata. skomentuj opinię »
Dodaj opinię