PEKAO S.A

Adres siedziby:
Bank Pekao SA - Centrala
ul. Grzybowska 53/57
skrytka pocztowa 1008
00-950 Warszawa

Infolinia Banku Peako SA:
801 365 365
42 68 38 232

(379 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Pekao SA działa od ponad 80 lat, jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Pod względem wartości…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

379 Opinie

użytkownik
Ocena:
W życiu nie spotkałam się z tak niekorzystnymi warunkami obsługi konta. Moja mama ma konto w tym banku od ponad 20, żeby nie powiedzieć prawie 30 lat. W systemie bankowości elektronicznej widnieją tajemnicze oznaczenia (celowo liczba mnoga - co najmniej 2 miesięcznie) 'prowizja automatyczna'. Opłata za prowadzenie rachunku niebotycznie wysoka patrząc na to, że nie dostaje się w tej cenie NIC. I co najśmieszniejsze - nigdy w życiu nie słyszałam, żeby jakiś bank pobierał prowizję za wykonanie przelewu przez system bankowości elektronicznej - PEKAO najwidoczniej ma tu monopol. Absurd w czasach, kiedy darmowe przelewy internetowe są standardem. Podliczając wszystkie opłaty za ostatni miesiąc - ponad 17 zł. W tej cudnej cenie otrzymuje się obrażonego "doradcę" (o ile w ogóle się taką znajdzie - w pierwszym oddziale banku czekałyśmy ponad 40 minut aż nas ktoś obsłuży - wyszłyśmy po tym czasie nie załatwiając nic, udając się do innego oddziału gdzie Z ŁASKĄ udzielono nam pobieżnych informacji). W pierwszym miejscu obydwoje doradców miało "dłuższą operację" do skończenia. Wchodząc do innych banków czekam max 5 minut, a konsultant nie ma miny jakby wąchał za przeproszeniem g....o. Serdecznie odradzam, mama przenosi się do innego banku (w którym za prowadzenie konta nie zapłaci nic jeżeli wykona 1 transakcję kartą w miesiącu - i największy szok - przelewy internetowe za darmo). Przenoście się ludzie, bo robią z Was baranów. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Omijajcie ten chłam szerokim łukiem. Zadzwoniłem do banku jako klient 15 letni o prośbę przeliczenia zdolności na kredyt hipoteczny. Pani zapewniała mnie ze z takimi zarobkami otrzymam kredyt bez problemu. Powiedziała ze jutro da znać. Minął już tydzień. Pisałem do nich na czacie i prosiłem o kontakt. Pani obiecała że ktoś zaraz zadzwoni. Próbowałem się do nich dodzwonić, ale teraz zablokowali mi możliwość rozmów z infolinią pekao sa ( jak zadzwonię z innego numeru to od razu ktoś odbiera. Jak zadzwonię ze swojego to tylko automatyczna sekretarka a po niej głuchy tel i po kilku sekundach rozmowa zakończona ) Tak bank traktuje swoich stałych klientów? tylko wrócę do Polski zabieram wszystkie swoje oszczędności i uciekam od nich jak najszybciej!!!! przenoszę się do konkurencji... NA PRAWDĘ NIE ZAKŁADAJCIE TU KONT. JAK WPŁACASZ PIENIĄDZE JEST OK, ALE JAK TY CZEGOŚ POTRZEBUJESZ TO NAWET BLOKUJĄ CIĘ.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety nie polecam tego banku nikomu !! Zamiast oczu mają dolary liczy się oskubać klienta do cna wciskając okropne oferty wmawiają jakie to super korzystne. Ktoś kto się nie zna nie ma porównania może kiepsko skończyć korzystając z porad tych świetnych doradców. Robią z człowieka durnia i opowiadając nie da się nie da się bo wie Pan /Pani chyba że zrobimy tak i tak manipulują i oszukują. Z uśmiechem oczywiście. Daliśmy im ostatnia szansę pytając o prosta sprawe. I tym razem potwierdziło się najgorsze.. w innym banku bez przeszkód na pstryk palca bez łaski i co najważniejsze na przyzwoitych warunkach i jednym telefonem załatwiliśmy to co chcieliśmy. Tam tydzień mydlono nam oczy. Nie pierwszy ale ostatni raz. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pozdrawiam Bank, który do dnia dzisiejszego (mając wyrok sądowy i już im komornika zalatwilam) nie wypłacił mi pieniądze, które mi się należą. 4 miesięce czekam na realizację wyroku!!!!! Nie polecam nikomu. Bałagan totalny mają. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
EWAKUACJA , TO JEDYNE wyjście żeby pozbyć się problemu jakim jest posiadanie konta w tym banku. 1. ciągła konserwacja systemu mobilnej bankowowsci internetowej, do tego stopnia, że niemal za każdym razem przy włączaniu aplikacji jest wyświetlana informacja o pracach konserwacyjnych w wyskakującym okienku? czy mam zatrudnić asystenta, żeby robił harmonogramy i obliczał czas w którym mogę normalnie korzystać z konta? 2. wypłaty z bankomatu dziennie do 2 tys zł.Na infolinii i w systemie bankowości nie można zwiększyć limitu ,jest to ograniczanie dostępu do włąsnej gotówki, gdy wybieram 5 tys zł. to koczuję przed bankomatem o 23.50, wybieram 2t,następni czekam 15 min do godz 0.05 aż ponownie bdę mógł wypłącić kolejne 2t., następnie koczuję za 24h przed tym samym bankomatem żebym mógł wybrać pozostałą kwotę. Brak możliwości wykupu pakietu bezpłątnych bankomatów 3. wypłaty z obcych bankomatów 2% wartości wypłaty , ponieważ swoich bankomató mają mało to co miesiąc płaciłem 200-300zł prowizji za wypłąty gotówki. 4. Niejasne komunikaty w mobilnej aplikacji w historii rachunku np. tytułem "prowizja automatyczna" kwoty nie wiadomo skąd i za co. 5. A teraz najlepsze, nie korzystam z konta od kilku miesięcy, nie zdążyłem zlikwidować a już a 34zł debetu za prowadzenie rachunku mam telefony z placóki - kilka w miesiącu i list za zwrotnym potwierdzeniem R , wezwanie do zapłaty. Mam konta w 5 bankach jeszcze, Paribas, WBK, ING, Inteligo, Mbank i żaden mnie tak nie potraktował, co najwyżej sms lub email otrzymałem z komunikatem ale zęby od razu wydzwaniać, nagrywać rozmowy, pisma z windykacji dostawać, a PIES WAS.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziś przeżyłam SZOK... ,mój bank pobrał z mojego konta prowizję za wypłatę 6 tys z innego bankomatu w kwocie 283,50 żł . Bankomat tu w kraju we własnym rodzinnym mieście i co tyle musiałam zapłacić , zostałam [Moderacja] według ich regulaminu , czyli nic się nie stało wszystko zgodnie z prawem . Wypłata pieniędzy własnych by mnie mniej kosztowała w DUBAJU jak się okazuje. Nikomu nie polecam tego banku .Zdecydowanie mozna znalęść o 100% lepszy bank !!!!!!!!\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia!!!!! Bank potrafiący podwójnie obciążyć klienta za tranzakcie. Nie chcą zwrócić pieniędzy tylko każą pisać reklamacje i rozpatrzą ją w ciągu 30 dni. Może oddadzą, może nie oddadzą. Do tego Ukradzionymi mi pieniędzmi obracają przez miesiąc co najmniej. Jak zwrócą to tyje ile ukradli i nie poczuwają się do niczego. No ale jak ja się spóźnię z płatnościami za np. kredyt to doliczają bandyckie odsetki, a i mogą skierować sprawę do komornika. Koszmar. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalny system zatwierdzania przelewów, kody... hasła... piny... itd... nie wiadomo o co tak naprawdę chodzi, a co najlepsze bank w końcu zablokuje możliwość wprowadzenia przelewu i jesteś w przysłowiowej kropce. Zdarza się, dzwonię na infolinie a tu znowu, okej numer klijenta to znam wprowadzam ale znowu jakiś pin proszą, wpisujesz ten jedyny jaki sam wprowadziłeś i zle, mając zablokowany system, nie mogąc odblokować go poorzez infolinie teraz jest się w przyslowiowej [Moderacja] . Konkludując, obsluga naprawdę fajna tylko ten cały system jest połamany. Nie polecam i nie pozdrawiam skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to tragedia, mieszkam w dużym mieście, w oddziale same stare kwoki ledwo stukające w klawiaturę, potwierdzenie wypłaty drukują 10 minut ,pobierają opłatę za konto , nawet za sms-y z kodem , stanowczo odradzam skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Kiedyś przy spotkaniu pani manager powiedziała nam, że takiej jak u nich obsługi to nie będziemy mieli nigdzie. Nie da się ukryć, że miała rację. Bank ten jest instytucją tak zacofaną, że słów brak. Załatwienie czegokolwiek wymaga osobistego stawiennictwa w oddziale banku. Mało tego, np. odblokowanie konta wymaga obecności w oddziale przynajmniej dwóch pracowników, więc można zapomnieć o załatwieniu tego w niektóre dni/godziny/weekendy. Jest podobno możliwość odblokowania konta przez telefon, ale jak dotąd nigdy się nam to nie udało, ponieważ jeszcze nigdy nie zaakceptowano naszego pinu, który na pewno jest poprawny! Dodam tylko, ze korzystając wcześniej z innego banku przez 10 lat nie zablokowałam konta nigdy. Tymczasem w tym wspaniałym banku w ciągu 3 miesięcy zdarzyło mi się to już dwa razy. Mój mąż tak samo. Do zrobienia przelewu trzeba mieć równie wspaniałą co sam bank aplikację token. Szkoda tylko, że ta również nie działa jak powinna i doprowadza właśnie do zablokowania konta. Załatwienie drobnostki typu zmiana danych adresowych w innym banku pięć minut, w banku pekao sa ponad godzina przy okienku, milion papierów. Najgorsza decyzja w życiu to kredyt hipoteczny w tym banku. Nie dość, ze w trakcie wyniknęło wiele spraw, o których nikt nie raczył nas poinformować ani które nie były zapisane w umowie ani w ogólnych warunkach kredytu to jeszcze jesteśmy skazani na to konto żenujące konto, w którym interfejs rodem z windowsa 95 jest najmniejszą wadą. Cóż, sami sobie jesteśmy winni. Szczerze odradzam!!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię