Orange

ul. Skierniewicka 10a
01-230 Warszawa

(245 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Jesteśmy liderem na polskim rynku telefonii stacjonarnej, internetu i transmisji danych. Jako jedyny operator, oferujemy kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dostępne w całym kraju.

<…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

245 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nigdy więcej kontaktów z tą firmą !!! Właśnie zmieniliśmy operatora i chcę zapomnieć, że kiedykolwiek byliśmy w Orange. Nie dość,że przez dwa lata zapłaciliśmy o 24 tys. zł więcej niż wyrozmawialiśmy to jeszcze wmawiają nam, że nie dostali naszego wypowiedzenia umowy (zawartej zresztą na czas określony) wysłanego w odpowiednim terminie listem poleconym i chcą obciążyć kolejną zawyżoną fakturą. No i oczywiście hit w postaci blokad na telefonach, za ściągnięcie których domagają się kasy. Ponieważ jesteśmy jak to oni nazywają klientem korporacyjnym, więc traktują nas jak dojną krowę. Szkoda, ze nie ma tu punktów ujemnych, bo tylko na tyle zasługują. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Co to za firma, która nie dba o stałych klientów. Mam telefon na abonament od 8 lat. Według Orange chyba się zasiedziałem. Czas na zmianę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIGDY NIC PRZEZ INFOLINIE U TYCH PAŃSTWA !!!! Zgadzam się z opiniami poniżej że nie szanuja wieloletnich klientów! od dobrych ponad 5 lat korzystam z usług tej sieci by ły to tel. komórkowe a internet w neostradzie. Jak wszech wiadomo firmy przeszły pod jedną markę Orange. Kończyła nam się umowa na internet i zadzwoniła pani z cudowna oferta z tabletem już w LUTYM umowa została podpisana przez infolinię kurierem, minął miesiąc od orange cisza mimo że miał być internet nowy pod koniec lutego po telefonie na info pani mówi że niestety taka umowa nie istnieje ?! PRzysłano kolejną i znowu tym razem z powodu zmiany aneksu powiedziano że przyślą nową, nowa umowa doszła ALE bez cennika także nikt nic nie wiedział ile będziemy płacić znowu tel. na infolinie okazuje się że nowa umowa jest droższa o 10 zł miesięcznie dobrze zgodziłyśmy się na to i liczyłyśmy że wszsytko załatwione ( bo był to już kwiecień końcówka) zmiana z orange na neostradę miala nastąpić 15 maja... Dziś mamy już 10 CZERWIEC !!!!! a o naszej neostradzie z tabletem ani słychu ani widu !! od miesiąca dzwonimy i się pytamy kiedy to nastąpi a oni co tydzień mówią że za tydzień będą się kontaktować. Tak więc w dniu dzisiejszym po raz kolejny ja musiałam dzwonić mimo że za każdym razem biorą numer kontaktowy a jak dzwonisz to mówią że nie widzą adnotacji aby ktos brał numer kontaktowy i dlatego nikt się nie kontaktuje aby powiedzieć kiedy nastapi przełączenie ! To jest żałosne po złączeniu firm miało byc prościej a nie trudniej! Wszystko ciągnie się już 5 MIESIĘCY !!! I nowej neostrady i tabletu jak nie było tak nie ma !!BRAK PRZEPŁYWU INFORMACJI !! OBSŁUGA NA INFOLINII POTRAFI TYLKO PRZEPRASZAĆ ZA UTRUDNIENIA !! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zycze tej firmie rychłego upadku na rynku nie szanuja długoletnich klientow zaskakuja dziwnymi kwotami z ksiezyca ,nie informuja o kosztach przeprowadzanych operacji..nabijaja w butelke proponujac oferte przez telefon ,,,zenada ja juz na szczescie od nowego miesiaca zaczynam w play czyste zasady ..,nigdy wiecej orange skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wszyscy \"chwalą\" więc i ja dołożę swoje 3 grosze. Niedawno kończyła mi się umowa na tel. komórkowy który miałem w Orange dość długo żonie nie zgadzały się kwoty rachunków, do tego kilkumiesięczna walka o zablokowanie płatnych (i to słono) specjalnych mms sms itp, nie ważne. Faktem jest że z czystym sumieniem podjęliśmy decyzję że się z tą firmą rozstajemy. Przed wygaśnięciem ważności numeru zadzwonił pan z ofertą tak zwaną nie do odrzucenia. Ne posłuchałem głosu rozsądku i przedłużyłem na jeszcze rok umowę. Minęło kilka dni i telefon nagle przestał działać. Dzwonię na infolinię i miła pani informuje mnie że zrezygnowałem z tego numeru więc jest wyłączony, na co ja że przecież niedawno przedłużyłem umowę na nowo. Pani - no tak, ale nie napisał pan ODWOŁANIA REZYGNACJI. Czego??? Przecież przedłużyłem umowę, po co mam pisać odwołania rezygnacji skoro umowa na zdrowy rozsądek powinna odwoływać rezygnację? Pani - ja nic nie poradzę musi pan napisać. W końcu pytam - skoro telefon został wyłączony to w takim razie umowę unieważniamy? Na to pani - nie, jeśli chce pan zrezygnować z nowej umowy naliczymy panu karę pieniężną za nie dotrzymanie warunków. Wsiadłem wściekły na moto i podjechałem do salonu Orange by mnie oświecili co ma zawierać to odwołanie. Okazało się że pan w salonie był tak samo uświadomiony jak ja bo wywalił na mnie gały gdy mu przedstawiłem sprawę. Zadzwonił by się poradzić no i jakoś wypociliśmy tę rezygnację. Po kilku dniach tel. powinien działać. Po 3 dniach dzwonię na info i okazuje się że o niczym nie wiedzą \"NO ***WA MAĆ\" znowu gadam o co chodzi i wściekły wychodzę. Po następnych kilku dniach żona dzwoni na info i okazuje się że nadal nikt nic nie wie na temat tego numeru bo nic nie jest zgłoszone, ale teraz to już na pewno wszystko będzie dobrze nr zlecenia awarii itp. po następnych 3 dniach znów żona dzwoni, a pani stwierdza że musimy napisać następną rezygnację z rezygnacji bo tamtej niema a tel to najwcześniej za tydzień bo teraz weekend majowy i się nie wyrobią. Nie byłem przy rozmowie ale podobno porządne zj@by dostała. Puki co czekam na pierwszą fakturę zobaczymy czy przyjdzie wcześniej niż uruchomią numer telefonu. Gratulacje dla firmy za wybitne poczucie humoru. Naprawdę Bareja przy was to pikuś.\r\n Powiem tak, jeśli jakoś szczęśliwie dożyję do końca tej umowy to choćby mi obiecali wszystkie darmowe połączenia i do tego dwie striptizerki to ja dziękuję. 2013 rok gdzie wszystko można załatwić przez internet, a tu operator sieci komórkowej, dostawca internetu robi numery rodem z komedii PRL. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brak profesjonalnego traktowania klienta wręcz lekceważenie. Reklamacje są przyjmowane ale ich realizacja poniżej krytyki.Uruchomienie telefonu stacjonarnego po podpisaniu nowej umowy trwa już 12 dni bez efektu, a zgłoszenia na infolinię kosztują. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brak kompetencji na liniach z konsultantami, naliczają źle rachunki,gdzie cały czas dzwonięie chce mieć już z nimi nic wspólnego. Caly czas trzeba kontrolować ich. NIGDY WIĘCEJ!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Stwierdzili że zepsuł się modem bez gwarancji i mam sama kupić nowy za ok.600zł.Nikt nie powiedział że można odinstalować i ponownie zainstalować program i już!Modem hula!Nowy na Allegro to 30zł.Naciągacze.Mam 5-mcy do końca umowy i żegnam się z Orange i nikomu nie polecam tej sieci. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Miałem telefon w Orange chciałem go przepisać na swoja firme.Po dwumiesiecznej walce z jakimiś niekompetentnymi doradcami udało sie ale faktury przychodziły bez NIP. I znów prośby pisanina wreszaczie po 6 miesiącach udało sie.W zwiazku z kupnem dwoch samochodów cięzarowych potrzebowałem na firme 2 telefony dla kierowców więc udałem sie do salonu po zakup. I tu zdziwienie aby kupic telefony mam wpłacic kałcje 600 zł No wiec rad nie rad wpłaciłem te pieniądze, ale najpierw rozmawiałem z konsultantka z jakiego powodu mam wplacic kałcje. Okazało sie że leząc w szpitalu spózniłem sie z zapłatą jednej faktury i drugą nie zapłaciłem 11 dni przed terminem płatności bo tak wymagało Orange ( męcze sie u nich od 2004 r) W czasie rozmowy dowiedzialem sie równiez ze kałcja jest zwrotna po upływie pół roku. Wiec spokojnie czekałem,ale jak minał termin dopiero sie zaczeło. Zwróciłem sie pisemnie do Orange o zwrot kałcji.W odpowiedzi otrzymałem sms że kaucja nie bedzie zwrocona krótko i bez wyjaśnień z jakiego powodu. Więc apisałem drugie pismo o wyjaśnienie i zapytanie o moje odsetki od pieniedzy Dziś mija 3 miesiące od wysłania pisma listem poleconym i brak odpowiedzi. Tak dziadoskiej Firmy i tak niekompetentnich pracowników jakich ma Orangedawno nie spotkałem. Kłamia oszukuja naciągaja klijentów Inaczej mówiąc Orange mnie okradło na 600 z plus odsetki.Czekam tylko na zakończenie umowy i rezygnuje z tej złej firmy.Nie mam wyjścia mój Radca Prawny przygotowuje pozew Nie stawiam gwiazdki bo nie należy sie ani jedna Ocena poniżej ZERA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Orange powinno zmienić nazwę na kupa. Zamówiłem usługę TV, internet, telefon, tablet instalacja tragedia chyba sami monterzy nie wiedzą co robią w tej firmie. Po trzech dniach wiesza mi się live box po pół godzinie na infolinii udaje się go postawić, po czym gościu notabene bardzo fer mówi że livebox będzie jednak do wymiany. Szybka decyzja i decyduje się na rezygnacje z tego dziadostwa w bodajże 8 dniu od podpisania umowy. Wszystko ok, pani w orange nie ma żadnych zastrzeżeń, mówi że wszystko będzie bez żadnych kosztów bo umowa rozwiązana do 10 dni. Już nawet pominę że kurier przynosi mi tablet po dwóch miesiącach od podpisania umowy. No a po około 2,5 miesiąca przychodzi rachunek tak jakbym miał dalej to dziadostwo, znów pani w orange mówi że wszystko ok, że to jakaś pomyłka,że wszystko jest anulowane. Po kolejnych 2tyg przychodzi znowu coś, jakaś faktura i jeszcze straszą ekipą windykacyjną. Haha tyle o orange odradzam. A ocena to -5 skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Tylko wrogom można polecić orange nikomu wiecej! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
na początku czekałem długo na oczywiste rzeczy - naprawę sieci telekomunikacyjnej, abym mógł mieć internet. byłem zły cholernie. potem jednak przyszli kompetentni ludzie i po wszystkim odbierają tel o każdej porze i służą radą! i to jest obsługa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wczoraj udałam się do salonu Orange w Zabrzu (siedziba Platan)i bardzo się rozczarowałam..chodziło o przepisanie numeru z ojca na mnie gdzie od 10-ciu lat jestem użytkownikiem. Pani z pół wygoloną głową w celu przepisania umowy zażądała zaświadczenia o dochodach lub wyciągu bankowego. Po pierwsze to była tak niekompetentna albo przymulona, że w ogóle nie poinformowała mnie o tym, że wystarczy to tego legitymacja studencka (jak pisze na stronie orange), legitymacje oczywiście mam... wiec nie wiedząc jeszcze o możliwości posłużenia się legitymacją, zapytałam grzecznie czy nie mogłabym zalogować sie do swojego banku i przedrukować taki wyciąg i byłoby po sprawie...na to kobieta mi,że ONI NIE MAJĄ U SIEBIE INTERNETU!!!! sprzedają interneat a w salonie go nie mają! absurd! żenada... takie jest dbanie o wieloletniego klienta! wniosek taki, że udałam sie do play gdzie wszystko załatwiłam pomyślnie. / skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
beznadziejna firma absolutnie nie polecam a w szczegolnosci salonu orange w bytomiu w plejadzie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tanie SMS i rozmowy. Poziom obsługi średni . Modele które oferują są prymitywne . Inne sieci oferują telefony bez klawiatury dla zwykłych ludzi a Orange oferuje dobre telefony tylko dla firm. Pakiety Pelikan i inne zwierzęta niestety są dla firm . Jeśli nie potrzebujesz dobrego telefony i nie spędzasz czasu internecie a chcesz tanie rozmowy i SMS to warto iść do tej firmy . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jak ktos ma ochote na kanonade głuchych telefonów i niemiła obsługę z windykacji Intrum bo firma Orange znalazłą zaległe 80 zł i zamiast zadzwonić poprosic o wpłate sprzedaje dług to niech podpisze sobie umowe z ORANGE skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nik w biurze obslugi klienta nie ma pojecia czym sie zajmuje!! przelaczaja mnie po raz 7 dziś !! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
obsługa do d**y co do promocji to kłamią nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
chcialem przeniesc numer na karte z plusa.podpisalem umowe na numer tymczasowy do czasu przeniesienia mojego(tak twierdzil przedstawiciel).okazalo sie ze pozostalem z tym nowym a stary przepadl.reklamacji nie uznzno grozac karami w przypadku zerwania umowy na nowy numer. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Korzystam z usług niestety już rok prawie 3 wymiany laivboxa ciągłe problemy usterki masakra przez 2 miesiące nie miałem telefonu nim naprawili usterkę więc stwierdzam że orange z całą pewnością staje się firmą jak tele2 naciąga i nie spełnia umów tylko ciągłe szarpanie się słowne z mało inteligentną obsługą choć miłą to nie efektywną zdecydowanie. Więc każdemu kto się zastanawia nad skorzystanie z usług tej firmy zdecydowanie odradzam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nic co obiecują sie nie sprawdza. Umowy przysyłają inne niz proponują telefonicznie. Problem z odkręceniem. Po wszystkim nie ma osób ktore cos wiedzą i które mają jakąs wiedze na temat realizacji usług. Infolinia tragedia. Skala ocen powinna być poniżej gwiazdki skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
MAM W ORANGE INTERNET I TELEWIZJĘ PRAWIE ROK I JESTEM BARDZO NIEZADOWOLONY,POPROSTU BEZPRZERWY COŚ,JAK NIE BRAK POŁĄCZENIA Z INTERNETEM TO ZNOWU PRZERYWA TELEWIJA I NA ODWRÓT.BEZ PRZERWY WIZYTY TECHNIKÓW, WYMIANA TUNERÓW LIVEBOXÓW I ZA NIEDŁUGO ZNOWU TO SAMO.TERAZ JUŻ NAWET NIE POFATYGUJĄ SIĘ Z INTERWENCJĄ. skomentuj opinię (2) »
Dodaj opinię