Orange

ul. Skierniewicka 10a
01-230 Warszawa

(245 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Jesteśmy liderem na polskim rynku telefonii stacjonarnej, internetu i transmisji danych. Jako jedyny operator, oferujemy kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dostępne w całym kraju.

<…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

245 Opinie

użytkownik
Ocena:
witam chce ostrzec wszysstkich aby czytali umowy które podpisuja(dokładnie chodzi o neostrade)miałem umowe do konca 2013 roku miał zadzwonic domniepan z obsługi aby przedłuzyc umowe lub zrezygnowac.mianowicie nie było telefonu od orange.po nowym roku zadzwoniłem aby zrezygnowac z usługi a pani mi mówi ze nie moge zrezygnowac bo nie zadzwoniłem do nich z koncem roku a umowa odrazu przdłuza sie na pól roku czyli do czerwca i ze jest to napisane w regulaminie.tak prosto mówiac trzeba czytac jak podpisuje sie umowe bo orange o tym nie mówi o takich trikach i nie dzwoni i wtedy w ten sposób robia ludzi w balona.teraz musze czekac do czerwca i pilnowac terminu skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Nie rozumiem bulwersu i negatywnych opinii. Każdy z nas podpisuje umowę na OKREŚLONYCH warunkach. Mamy umowę przed oczami, nikt nie broni jej czytac. Jeśli wyrażam zgodę na płącenie abon 100zł a w innej sieci pojawi się abon za 20 zł to nie jest raczej wina orange że konkurencja wprowadza nowe oferty. czy lepsze? Pod względem cen może i tak, ale chyba powinna byc ważna jakosc usług. Nie oceniam firmy Orange ani negatywnie ani pozytywnie. Ma swoją politykę jak każda firma. Mają dobry zasięg, oferty są słabe to fakt ale nikt nie zmusza nikogo do podpisania umowy. A jeśli jest coś nie tak istnieje chyba wszędzie dział reklamacji, który weryfikuje sprawy. Nie zawsze jest tak, ze jest zgodnie z naszym planem ale to tylko ludzie pracują tam, mają procedury, których nie mogą naruszac. Ja polecę tą siec bo wiem jak działąją inne sieci. IDENTYCZNIE. Każda siec ma swoje plusy i minusy. Nie oszukujmy się skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wszyscy rezygnują z orange , mają nieciekawe oferty Najdziwniejsze jest to że orange nic z tym nie robi i... zciąga nowych klientów skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Podpisałem umowę 10 pażdziernika 2013 a sieć CDMA zaczęła działać dopiero na początku grudnia . Dlaczego ? ponieważ gdy przedłużyłem umowę z firmą w/w i myślałem że będzie wszystko ok. na tej samej zasadzie jak w poprzedniej umowie przynajmniej tak twierdzili w salonie orange ale okazało się inaczej. A więc w grudniu zadz. do biura obsługi, okazało się że sieć CDMA nie była włączona co mnie wogólę żdziwiło ponieważ w umowie było napisane GPR i CDMA będzie działać , zdziwiłem się ponieważ za internet płaciłem w całości przez 3miesiące , rozważaliśmy rozwiązać umowę , mieliśmy do tego pełne prawo (strona firmy orange nie wywiązała się z umowy) ale po co nam było rozwiązywać umowę , a więc "chodzi o zasadę" tzn. co do konsumenta należało zrobiliśmy (fakt zgłosiliśmy do ochrony praw konsumenckich, ponieważ rachunki były płacone w całości a nie za pół umowy, tak jak w/w działała tylko sieć GPR a CDMA nie). W umowię mam 15GB limit,na poprzedniej umowie szczęśliwe godz. działały natychmiast bez żadnych dodatkowych opłat a tutaj się okazało że w ciągu nocy szczęśliwe godz. nie zostały włączone również, dla mnie , klienta jest to absurd ponieważ warunki umowy nie powinny się zmienić od poprzedniej, a wręcz przeciwnie miały się polepszyć tak twierdzili w salonie . Szczęśliwe godziny nie działały w nocy i limit 15gb został wykorzystany w ciągu 4dni. Teraz natomiast szczęśliwe godziny zostały włączone , oczywiście za dodatkową opłatą . W dniu dzisiejszym napotkałem kolejny problem - internet , sieć CDMA automatycznie wyłącza się po kilku minutach , połączenie internetowe jest zamykane, a w dzień działa jak się należy , czy to tylko dlatego aby użyt. konsument jak najwięcej transferu wykorzystał po za szczęśliwymi godzinami , w ciągu dnia, Jest to możliwe ponieważ tak jak wspomniałem wtedy gdy obejmują szczęsliwe godziny internet przestaje działać jak się należy, a przez te kilka minut które internet w orange działa to prędkość jest śmieszna dochodzi do 80kb/s a w dzień dochodzi do 250kb/s. Jedno jest pewne gdybym nie interweniował , nie upomniałbym się o usługi które powinny być włączone natychmiast , tak jak jest w umowie napisane to zapewne do dziś nie miałbym włączonej sieci CDMA , tak samo jest z usługą "szczęśliwe godziny" gdybym nie zadzwonił do dziś bym płacił za nic. Zresztą jeśli o mnie chodzi , nie ważne co będą proponować ja z ich usług nawet za darmo nie skorzystam ,ponieważ jest to strata czasu dla mnie. Warto przed kupnem zapoznać się z opiniami dotyczącymi jakiejś firmy, gdyby moja mama to zrobiła na pewno nie byłoby żadnego problemu ponieważ nie skorzystałaby z usług tej firmy. Ja korzystam od innego dostawcy internetu i jestem zadowolony , od 6lat mam z nimi umowę i jakoś nigdy nie miałem problemu z internetem mobilnym . Nigdy nie musiałem dzwonić do obsługi klienta , pl..s dzwonił do mnie w celu zakupienia dodatkowych usług , ulepszenia usług. Mój internet mobilny w tej sieci stał się jak bezprzewodowe stałe łącze mam 25gb i szczęśliwe godziny od 21 do 9 bez opłat dodatkowych, ale tak jak wspomniałem umowę zawarłem z nimi 6lat temu a warunki ustaliłem indywidualnie . Niestety teraz jest problem z orange zamiast wnuczce pod choinkę kupić psp to moja mama podaruje jej internet, NIEMOBILNY SIECI ORANGE I tylko dlatego że ona mniej korzysta z internetu , gdyby więcej korzystała z netu zapewne nawet by ten niemobilny internet nie nadawałby się pod choinkę, a co do samej umowy z Orange na szczęście 2latka szybką minął , teraz moja mama nawiąże współpracę z inną firmą , dostawcą internetu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam "Orange" nikomu, nawet najgorszemu wrogowi. Trzymajcie się od tej firmy z daleka. Udało nam się uciec (cała rodziną) z telefonami komórkowymi do PLAY. Przykładowo; w Orange płaciłem za swoja komórkę ponad 100 zł. miesięcznie. W Play, dzwoniąc tyle samo, płacę 22 zł. brutto i wystarcza. Pozostało mi jeszcze urwać się z telefonem stacjonarnym oraz Internetem. Nie przedłużam już umowy. Zamierzam przenieść się do innej firmy. Mógłbym opisać inne przekręty Orange, ale szkoda czasu. Unikajcie Orange !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak widzę więcej tu negatywnych opinii niż pozytywnych także i moja będzie negatywna oszuści naciągacze i tyle moge o nich powiewiedzieć nie interesuję ich dobro klienta także zerwałam umowę z nimi. Wszystkich co chcą przejść do sieci orangę odradzam im na wstępnie wy także sądzę że będziecie niezadowoleni ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Never orange ! Never skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To nie jest firma telekomunikacyjna tylko jeden wielki przekręt oszukują tak klientów że masakra . Radze wybrać inna siec . Orange do złodzieje ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zostałem oszukany przez Orange!!!! Po ponad 10letnim korzystaniu z tej sieci mam szczerze dość. Mam dość chamstwa, naciągania i oszukiwania. Kilka dni temu przedłużyłem umowę w tej sieci, doradca dwoił się i troił bym tylko przedłużył umowę ale jakie było moje zdziwienie gdy otrzymałem umowę. Prawie nic się nie zgadzało! postanowiłem odstąpić od umowy i odnieść wypowiedzenie, ale niestety mimo zapewnień salon nie przyjmuje wypowiedzeń zawieranych telefonicznie!!!Wysłałem za pobraniem (5,4zł). Po 2tygodniach okazuje się że wysłałem nie na ten adres (na umowie wysyłają wypowiedzenie ze złym adresem) Czy to jest przypadek? NIE SĄDZĘ!!! Dodatkowo nikt z konsultantów nie orientuje się jakie są ich wewnętrzne procedury i wysyłają to tu to tam. TO JEST NACIĄGANIE KLIENTA!!!!! NIGDY WIĘCEJ TEJ SIECI!!!!! WSZYSTKIM ODRADZAM!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TOTALNE DNO ,INFOLINIA _JAK I SIEĆ !!!! PRZECHODZE DO PLAY !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy więcej kontaktów z tą firmą !!! Właśnie zmieniliśmy operatora i chcę zapomnieć, że kiedykolwiek byliśmy w Orange. Nie dość,że przez dwa lata zapłaciliśmy o 24 tys. zł więcej niż wyrozmawialiśmy to jeszcze wmawiają nam, że nie dostali naszego wypowiedzenia umowy (zawartej zresztą na czas określony) wysłanego w odpowiednim terminie listem poleconym i chcą obciążyć kolejną zawyżoną fakturą. No i oczywiście hit w postaci blokad na telefonach, za ściągnięcie których domagają się kasy. Ponieważ jesteśmy jak to oni nazywają klientem korporacyjnym, więc traktują nas jak dojną krowę. Szkoda, ze nie ma tu punktów ujemnych, bo tylko na tyle zasługują. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Co to za firma, która nie dba o stałych klientów. Mam telefon na abonament od 8 lat. Według Orange chyba się zasiedziałem. Czas na zmianę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIGDY NIC PRZEZ INFOLINIE U TYCH PAŃSTWA !!!! Zgadzam się z opiniami poniżej że nie szanuja wieloletnich klientów! od dobrych ponad 5 lat korzystam z usług tej sieci by ły to tel. komórkowe a internet w neostradzie. Jak wszech wiadomo firmy przeszły pod jedną markę Orange. Kończyła nam się umowa na internet i zadzwoniła pani z cudowna oferta z tabletem już w LUTYM umowa została podpisana przez infolinię kurierem, minął miesiąc od orange cisza mimo że miał być internet nowy pod koniec lutego po telefonie na info pani mówi że niestety taka umowa nie istnieje ?! PRzysłano kolejną i znowu tym razem z powodu zmiany aneksu powiedziano że przyślą nową, nowa umowa doszła ALE bez cennika także nikt nic nie wiedział ile będziemy płacić znowu tel. na infolinie okazuje się że nowa umowa jest droższa o 10 zł miesięcznie dobrze zgodziłyśmy się na to i liczyłyśmy że wszsytko załatwione ( bo był to już kwiecień końcówka) zmiana z orange na neostradę miala nastąpić 15 maja... Dziś mamy już 10 CZERWIEC !!!!! a o naszej neostradzie z tabletem ani słychu ani widu !! od miesiąca dzwonimy i się pytamy kiedy to nastąpi a oni co tydzień mówią że za tydzień będą się kontaktować. Tak więc w dniu dzisiejszym po raz kolejny ja musiałam dzwonić mimo że za każdym razem biorą numer kontaktowy a jak dzwonisz to mówią że nie widzą adnotacji aby ktos brał numer kontaktowy i dlatego nikt się nie kontaktuje aby powiedzieć kiedy nastapi przełączenie ! To jest żałosne po złączeniu firm miało byc prościej a nie trudniej! Wszystko ciągnie się już 5 MIESIĘCY !!! I nowej neostrady i tabletu jak nie było tak nie ma !!BRAK PRZEPŁYWU INFORMACJI !! OBSŁUGA NA INFOLINII POTRAFI TYLKO PRZEPRASZAĆ ZA UTRUDNIENIA !! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zycze tej firmie rychłego upadku na rynku nie szanuja długoletnich klientow zaskakuja dziwnymi kwotami z ksiezyca ,nie informuja o kosztach przeprowadzanych operacji..nabijaja w butelke proponujac oferte przez telefon ,,,zenada ja juz na szczescie od nowego miesiaca zaczynam w play czyste zasady ..,nigdy wiecej orange skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wszyscy \"chwalą\" więc i ja dołożę swoje 3 grosze. Niedawno kończyła mi się umowa na tel. komórkowy który miałem w Orange dość długo żonie nie zgadzały się kwoty rachunków, do tego kilkumiesięczna walka o zablokowanie płatnych (i to słono) specjalnych mms sms itp, nie ważne. Faktem jest że z czystym sumieniem podjęliśmy decyzję że się z tą firmą rozstajemy. Przed wygaśnięciem ważności numeru zadzwonił pan z ofertą tak zwaną nie do odrzucenia. Ne posłuchałem głosu rozsądku i przedłużyłem na jeszcze rok umowę. Minęło kilka dni i telefon nagle przestał działać. Dzwonię na infolinię i miła pani informuje mnie że zrezygnowałem z tego numeru więc jest wyłączony, na co ja że przecież niedawno przedłużyłem umowę na nowo. Pani - no tak, ale nie napisał pan ODWOŁANIA REZYGNACJI. Czego??? Przecież przedłużyłem umowę, po co mam pisać odwołania rezygnacji skoro umowa na zdrowy rozsądek powinna odwoływać rezygnację? Pani - ja nic nie poradzę musi pan napisać. W końcu pytam - skoro telefon został wyłączony to w takim razie umowę unieważniamy? Na to pani - nie, jeśli chce pan zrezygnować z nowej umowy naliczymy panu karę pieniężną za nie dotrzymanie warunków. Wsiadłem wściekły na moto i podjechałem do salonu Orange by mnie oświecili co ma zawierać to odwołanie. Okazało się że pan w salonie był tak samo uświadomiony jak ja bo wywalił na mnie gały gdy mu przedstawiłem sprawę. Zadzwonił by się poradzić no i jakoś wypociliśmy tę rezygnację. Po kilku dniach tel. powinien działać. Po 3 dniach dzwonię na info i okazuje się że o niczym nie wiedzą \"NO ***WA MAĆ\" znowu gadam o co chodzi i wściekły wychodzę. Po następnych kilku dniach żona dzwoni na info i okazuje się że nadal nikt nic nie wie na temat tego numeru bo nic nie jest zgłoszone, ale teraz to już na pewno wszystko będzie dobrze nr zlecenia awarii itp. po następnych 3 dniach znów żona dzwoni, a pani stwierdza że musimy napisać następną rezygnację z rezygnacji bo tamtej niema a tel to najwcześniej za tydzień bo teraz weekend majowy i się nie wyrobią. Nie byłem przy rozmowie ale podobno porządne zj@by dostała. Puki co czekam na pierwszą fakturę zobaczymy czy przyjdzie wcześniej niż uruchomią numer telefonu. Gratulacje dla firmy za wybitne poczucie humoru. Naprawdę Bareja przy was to pikuś.\r\n Powiem tak, jeśli jakoś szczęśliwie dożyję do końca tej umowy to choćby mi obiecali wszystkie darmowe połączenia i do tego dwie striptizerki to ja dziękuję. 2013 rok gdzie wszystko można załatwić przez internet, a tu operator sieci komórkowej, dostawca internetu robi numery rodem z komedii PRL. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brak profesjonalnego traktowania klienta wręcz lekceważenie. Reklamacje są przyjmowane ale ich realizacja poniżej krytyki.Uruchomienie telefonu stacjonarnego po podpisaniu nowej umowy trwa już 12 dni bez efektu, a zgłoszenia na infolinię kosztują. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brak kompetencji na liniach z konsultantami, naliczają źle rachunki,gdzie cały czas dzwonięie chce mieć już z nimi nic wspólnego. Caly czas trzeba kontrolować ich. NIGDY WIĘCEJ!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Stwierdzili że zepsuł się modem bez gwarancji i mam sama kupić nowy za ok.600zł.Nikt nie powiedział że można odinstalować i ponownie zainstalować program i już!Modem hula!Nowy na Allegro to 30zł.Naciągacze.Mam 5-mcy do końca umowy i żegnam się z Orange i nikomu nie polecam tej sieci. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Miałem telefon w Orange chciałem go przepisać na swoja firme.Po dwumiesiecznej walce z jakimiś niekompetentnymi doradcami udało sie ale faktury przychodziły bez NIP. I znów prośby pisanina wreszaczie po 6 miesiącach udało sie.W zwiazku z kupnem dwoch samochodów cięzarowych potrzebowałem na firme 2 telefony dla kierowców więc udałem sie do salonu po zakup. I tu zdziwienie aby kupic telefony mam wpłacic kałcje 600 zł No wiec rad nie rad wpłaciłem te pieniądze, ale najpierw rozmawiałem z konsultantka z jakiego powodu mam wplacic kałcje. Okazało sie że leząc w szpitalu spózniłem sie z zapłatą jednej faktury i drugą nie zapłaciłem 11 dni przed terminem płatności bo tak wymagało Orange ( męcze sie u nich od 2004 r) W czasie rozmowy dowiedzialem sie równiez ze kałcja jest zwrotna po upływie pół roku. Wiec spokojnie czekałem,ale jak minał termin dopiero sie zaczeło. Zwróciłem sie pisemnie do Orange o zwrot kałcji.W odpowiedzi otrzymałem sms że kaucja nie bedzie zwrocona krótko i bez wyjaśnień z jakiego powodu. Więc apisałem drugie pismo o wyjaśnienie i zapytanie o moje odsetki od pieniedzy Dziś mija 3 miesiące od wysłania pisma listem poleconym i brak odpowiedzi. Tak dziadoskiej Firmy i tak niekompetentnich pracowników jakich ma Orangedawno nie spotkałem. Kłamia oszukuja naciągaja klijentów Inaczej mówiąc Orange mnie okradło na 600 z plus odsetki.Czekam tylko na zakończenie umowy i rezygnuje z tej złej firmy.Nie mam wyjścia mój Radca Prawny przygotowuje pozew Nie stawiam gwiazdki bo nie należy sie ani jedna Ocena poniżej ZERA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Orange powinno zmienić nazwę na kupa. Zamówiłem usługę TV, internet, telefon, tablet instalacja tragedia chyba sami monterzy nie wiedzą co robią w tej firmie. Po trzech dniach wiesza mi się live box po pół godzinie na infolinii udaje się go postawić, po czym gościu notabene bardzo fer mówi że livebox będzie jednak do wymiany. Szybka decyzja i decyduje się na rezygnacje z tego dziadostwa w bodajże 8 dniu od podpisania umowy. Wszystko ok, pani w orange nie ma żadnych zastrzeżeń, mówi że wszystko będzie bez żadnych kosztów bo umowa rozwiązana do 10 dni. Już nawet pominę że kurier przynosi mi tablet po dwóch miesiącach od podpisania umowy. No a po około 2,5 miesiąca przychodzi rachunek tak jakbym miał dalej to dziadostwo, znów pani w orange mówi że wszystko ok, że to jakaś pomyłka,że wszystko jest anulowane. Po kolejnych 2tyg przychodzi znowu coś, jakaś faktura i jeszcze straszą ekipą windykacyjną. Haha tyle o orange odradzam. A ocena to -5 skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Tylko wrogom można polecić orange nikomu wiecej! skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię