Orange

ul. Skierniewicka 10a
01-230 Warszawa

(245 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Jesteśmy liderem na polskim rynku telefonii stacjonarnej, internetu i transmisji danych. Jako jedyny operator, oferujemy kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dostępne w całym kraju.

<…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

245 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bardzo nierzetelna firma i przede wszystkim bardzo droga!!! Jak ktoś chce zrezygnować z ich usług musi przejść piekło !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, po kilkuletniej współpracy przeniosłam w listopadzie swój nr do Play, ponieważ jak wielu innych byłych klientów uważam że są nierzetelni itd. Po wygaśnięciu umowy oczywiście nie można się zalogować na ich stronie, więc zadzwoniłam na infolinię bo chciałam się z nimi rozliczyć, zaległości kara za wcześniejsze zerwanie umowy itp Konsultantka podała mi kwotę, uregulowałam. Poprosiłam o przesłanie pisma potwierdzającego rozwiązanie, konsultantka oczywiście w rezultacie dotarł do mnie sms że mogę swoje faktury obejrzeć na stronie, oczywiście link podany, tylko po co jak już nie mam dostępu... Dziś dostałam ostateczne wezwanie do zapłaty, dzwonię żeby mi udzielili wyjaśnień za co, konsultant że została jeszcze wystawiona faktura w grudniu, że nie dostała bo miałam e-fakturę. Mało tego, na wezwaniu mam 7 dni na uregulowanie, gdzie nie dostałam wcześniej żadnego pisma tylko ostateczne wezwanie... Kwota nie jest ogromna, ureguluję, ale nigdy nie podpiszę umowy nawet na neostradę, chociaż dawaliby za darmo. Ktoś ma ochotę związać się z firmą Orange? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza siec z jaka sie spotkałem bardzo słaby zasięg wolne połączenia internetowe 3G i bezczelna obsługa na infolini za ktora trzeba dodatkowo placic. Oszuści naliczają fałszywe opłaty i myślą ze klient nie zobaczy. Najgorsza siec !!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszustwo nie popłaca.Przez ponad 20 lat byłem lojalnym klientem orange.Płaciłem bardzo regularnie rachunki po ok.200 zł miesięcznie i rozstaje się z nimi przez głupie 25 zł miesięcznie. Nie znoszę oszustów a tak należy nazwać panią ,która w imieniu tej firmy oszukała mnie co do opłaty za używanie tabletu.Naprawdę nie chodzi mi o te 25 zł różnicy ale o sam fakt oszukiwania klientów.Pa orange,wiecej sie nie zobaczymy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści i naciągacze. Ostrzegamn trzymać się z daleka o orange !!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
neostrada orange to porażka odradzam wszystkim. miałem 2mb zadzwonił przedstawiciel zaproponował internet do 10mb tv i telefon. zapewniał że na pewno będzie dużo szybszy internet. Faktycznie po podpisaniu umowy przez jakieś dwa tygodnie interneo 6-7 mb. teraz ledwo 1mb. usterki zgłaszane wiele razy odpowiedź orange : są nie wydolne linie i więcej nie będzie. było 2mb , a przez chwile nawet 6 do 7 mb na tych samych liniach, i nagle linie stały się nie wydolne. oszuści nic więcej. nigdy więcej orange odradzam wszystkim, szukajcie alternatywy, orange nie warto. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mi powiedzieli mam abonament 69.90 ze jak mam telefon stacjonarny, internet i kom w orange to mam znizke 15 zl na abonamencie a co miesiac place co raz wiecej za rachunki skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A ja mam internet mobilny w telefonie, dziala- jak zlapie zasieg... Biegam z nim po calym domu i czasem nawet jest ;-) Super sprawa, zwlazcza ze place 130 zl abonamentu. Napisanie tych kilku zdan zajelo mi z pol godziny, caly czas zrywa polaczenie. Nie polecam netu w Orange. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak widzę więcej tu negatywnych opinii niż pozytywnych także i moja będzie negatywna oszuści naciągacze i tyle moge o nich powiewiedzieć nie interesuję ich dobro klienta także zerwałam umowę z nimi. Wszystkich co chcą przejść do sieci orangę odradzam im na wstępnie wy także sądzę że będziecie niezadowoleni ... skomentuj opinię ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam wszystkich i serdecznie pozdrawiam tych którzy maja zamiar współpracować z firmą Orange. Przy tej pięknej sposobności chciałbym wszystkim opowiedzieć jak bardzo ta firma przekonuje do siebie klientów zarówno tych którzy maja już podpisane umowy jak i również tych którzy dają się naciągnąć telemarketerom na podpisanie jej. Jestem klientem Orange dodam, ze(,,BIZNESOWYM??) od wielu lat i nigdy nie sądziłem, ze tak zostanę potraktowany i oszukany. Zatem przed końcem umowy zadzwoniła do mnie Pani z Orange i zaproponowała przedłużenie umowy na korzystnych warunkach z telefonem Samsung Galaxy S4 oraz Tablet 7cali Fun Tab za dopłatą 1zl z umową przedłużona na 2 lata. Skorzystałem z oferty, to wszystko ładnie zapakowane przywiózł kurier po kilku dniach od naszej rozmowy telefonicznej. Towar odebrałem i otworzyłem w domu. Telefon z racji tej ,ze musiałem go naładować to postanowiłem uruchomić go na drugi dzień z rana. Wkładam baterie odpalam telefon, ściągam folie z wyświetlacza, patrzę a tam pięknie pęknięta szyba ? . Ogladam tablet, wszystko sprawne. Zadzwoniłem do biura obsługi opowiedziałem o całej sytuacji i pewien Pan nie wiem w jakim stopniu douczony, pokierował mnie w ten sposób: proszę zapakować wszystko tak jak przyszlo czyli: Telefon, Tablet Karta sim i odesłac na adres Centrali Zwrotów w Ożarowie Mazowieckim. Paczka najpierw zaginęła bo niby trafiła tam gdzie nie powinna. Po wykonaniu mnóstwa telefonów w celu przyspieszenia sprawy i ogólnego zainteresowania na jakim etapie jest reklamacja byłem zwodzony za każdym razem ,ze cos nie tak ,ze paczka nie doszła itp. Jak już okazało się ,ze paczka jednak się znalazła i reklamacja po 2 i pol miesiącach została przyznana ,,jaśnie?? Pani zadzwoniła do mnie i powiedziała, że telefon zostaje wysłany w dniu dzisiejszym do Pana i w ciągu 2 dni powinienem otrzymać paczkę. Zapytałem czy paczka idzie do mnie w komplecie czyli: telefon tablet i karta??? Pani powiedziała, że ona o żadnym tablecie nic nie wie ??!! mowie jak to? Wyslalem przecież komplet. My nic nie wiemy o zadnym Tablecie z uśmiechem na twarzy stwierdzila Pani. Biuro obsługi oznajmilo,ze mam z tego powodu nie odbierać paczki ponieważ oni to sprawdza na magazynie czy jest ten tablet i mi oddzwonią. Czekam następny miesiąc po czym dostaje telefon ,ze tabletu jednak nie ma? czyt Amba Fatima??? To ja pytam: czy u Was na magazynie pracują złodzieje?? Pomimo wyslanych około 20 meili z prośba o kontakt w sprawie wyjaśnienia, nikt się nie odezwal!!!!! Tak w ten piękny sposób zostałem oszukany przez ORANGE !!!!! Skoro telefon naprawili to reklamacja została uznana, Orange nie wywiązalo się ze swoich obowiazkow!! miałem mieć nawet zwrócony koszt przesyłki uszkodzonego towaru- zadnej reakcji, po miesiącu firma twierdzi,ze nie widzi potrzeby zwrotu kosztów przesyłki! Pozdrawiam Wszystkich i polecam dużo ostrożności ;) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
witam chce ostrzec wszysstkich aby czytali umowy które podpisuja(dokładnie chodzi o neostrade)miałem umowe do konca 2013 roku miał zadzwonic domniepan z obsługi aby przedłuzyc umowe lub zrezygnowac.mianowicie nie było telefonu od orange.po nowym roku zadzwoniłem aby zrezygnowac z usługi a pani mi mówi ze nie moge zrezygnowac bo nie zadzwoniłem do nich z koncem roku a umowa odrazu przdłuza sie na pól roku czyli do czerwca i ze jest to napisane w regulaminie.tak prosto mówiac trzeba czytac jak podpisuje sie umowe bo orange o tym nie mówi o takich trikach i nie dzwoni i wtedy w ten sposób robia ludzi w balona.teraz musze czekac do czerwca i pilnowac terminu skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Nie rozumiem bulwersu i negatywnych opinii. Każdy z nas podpisuje umowę na OKREŚLONYCH warunkach. Mamy umowę przed oczami, nikt nie broni jej czytac. Jeśli wyrażam zgodę na płącenie abon 100zł a w innej sieci pojawi się abon za 20 zł to nie jest raczej wina orange że konkurencja wprowadza nowe oferty. czy lepsze? Pod względem cen może i tak, ale chyba powinna byc ważna jakosc usług. Nie oceniam firmy Orange ani negatywnie ani pozytywnie. Ma swoją politykę jak każda firma. Mają dobry zasięg, oferty są słabe to fakt ale nikt nie zmusza nikogo do podpisania umowy. A jeśli jest coś nie tak istnieje chyba wszędzie dział reklamacji, który weryfikuje sprawy. Nie zawsze jest tak, ze jest zgodnie z naszym planem ale to tylko ludzie pracują tam, mają procedury, których nie mogą naruszac. Ja polecę tą siec bo wiem jak działąją inne sieci. IDENTYCZNIE. Każda siec ma swoje plusy i minusy. Nie oszukujmy się skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wszyscy rezygnują z orange , mają nieciekawe oferty Najdziwniejsze jest to że orange nic z tym nie robi i... zciąga nowych klientów skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Podpisałem umowę 10 pażdziernika 2013 a sieć CDMA zaczęła działać dopiero na początku grudnia . Dlaczego ? ponieważ gdy przedłużyłem umowę z firmą w/w i myślałem że będzie wszystko ok. na tej samej zasadzie jak w poprzedniej umowie przynajmniej tak twierdzili w salonie orange ale okazało się inaczej. A więc w grudniu zadz. do biura obsługi, okazało się że sieć CDMA nie była włączona co mnie wogólę żdziwiło ponieważ w umowie było napisane GPR i CDMA będzie działać , zdziwiłem się ponieważ za internet płaciłem w całości przez 3miesiące , rozważaliśmy rozwiązać umowę , mieliśmy do tego pełne prawo (strona firmy orange nie wywiązała się z umowy) ale po co nam było rozwiązywać umowę , a więc "chodzi o zasadę" tzn. co do konsumenta należało zrobiliśmy (fakt zgłosiliśmy do ochrony praw konsumenckich, ponieważ rachunki były płacone w całości a nie za pół umowy, tak jak w/w działała tylko sieć GPR a CDMA nie). W umowię mam 15GB limit,na poprzedniej umowie szczęśliwe godz. działały natychmiast bez żadnych dodatkowych opłat a tutaj się okazało że w ciągu nocy szczęśliwe godz. nie zostały włączone również, dla mnie , klienta jest to absurd ponieważ warunki umowy nie powinny się zmienić od poprzedniej, a wręcz przeciwnie miały się polepszyć tak twierdzili w salonie . Szczęśliwe godziny nie działały w nocy i limit 15gb został wykorzystany w ciągu 4dni. Teraz natomiast szczęśliwe godziny zostały włączone , oczywiście za dodatkową opłatą . W dniu dzisiejszym napotkałem kolejny problem - internet , sieć CDMA automatycznie wyłącza się po kilku minutach , połączenie internetowe jest zamykane, a w dzień działa jak się należy , czy to tylko dlatego aby użyt. konsument jak najwięcej transferu wykorzystał po za szczęśliwymi godzinami , w ciągu dnia, Jest to możliwe ponieważ tak jak wspomniałem wtedy gdy obejmują szczęsliwe godziny internet przestaje działać jak się należy, a przez te kilka minut które internet w orange działa to prędkość jest śmieszna dochodzi do 80kb/s a w dzień dochodzi do 250kb/s. Jedno jest pewne gdybym nie interweniował , nie upomniałbym się o usługi które powinny być włączone natychmiast , tak jak jest w umowie napisane to zapewne do dziś nie miałbym włączonej sieci CDMA , tak samo jest z usługą "szczęśliwe godziny" gdybym nie zadzwonił do dziś bym płacił za nic. Zresztą jeśli o mnie chodzi , nie ważne co będą proponować ja z ich usług nawet za darmo nie skorzystam ,ponieważ jest to strata czasu dla mnie. Warto przed kupnem zapoznać się z opiniami dotyczącymi jakiejś firmy, gdyby moja mama to zrobiła na pewno nie byłoby żadnego problemu ponieważ nie skorzystałaby z usług tej firmy. Ja korzystam od innego dostawcy internetu i jestem zadowolony , od 6lat mam z nimi umowę i jakoś nigdy nie miałem problemu z internetem mobilnym . Nigdy nie musiałem dzwonić do obsługi klienta , pl..s dzwonił do mnie w celu zakupienia dodatkowych usług , ulepszenia usług. Mój internet mobilny w tej sieci stał się jak bezprzewodowe stałe łącze mam 25gb i szczęśliwe godziny od 21 do 9 bez opłat dodatkowych, ale tak jak wspomniałem umowę zawarłem z nimi 6lat temu a warunki ustaliłem indywidualnie . Niestety teraz jest problem z orange zamiast wnuczce pod choinkę kupić psp to moja mama podaruje jej internet, NIEMOBILNY SIECI ORANGE I tylko dlatego że ona mniej korzysta z internetu , gdyby więcej korzystała z netu zapewne nawet by ten niemobilny internet nie nadawałby się pod choinkę, a co do samej umowy z Orange na szczęście 2latka szybką minął , teraz moja mama nawiąże współpracę z inną firmą , dostawcą internetu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam "Orange" nikomu, nawet najgorszemu wrogowi. Trzymajcie się od tej firmy z daleka. Udało nam się uciec (cała rodziną) z telefonami komórkowymi do PLAY. Przykładowo; w Orange płaciłem za swoja komórkę ponad 100 zł. miesięcznie. W Play, dzwoniąc tyle samo, płacę 22 zł. brutto i wystarcza. Pozostało mi jeszcze urwać się z telefonem stacjonarnym oraz Internetem. Nie przedłużam już umowy. Zamierzam przenieść się do innej firmy. Mógłbym opisać inne przekręty Orange, ale szkoda czasu. Unikajcie Orange !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak widzę więcej tu negatywnych opinii niż pozytywnych także i moja będzie negatywna oszuści naciągacze i tyle moge o nich powiewiedzieć nie interesuję ich dobro klienta także zerwałam umowę z nimi. Wszystkich co chcą przejść do sieci orangę odradzam im na wstępnie wy także sądzę że będziecie niezadowoleni ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Never orange ! Never skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To nie jest firma telekomunikacyjna tylko jeden wielki przekręt oszukują tak klientów że masakra . Radze wybrać inna siec . Orange do złodzieje ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zostałem oszukany przez Orange!!!! Po ponad 10letnim korzystaniu z tej sieci mam szczerze dość. Mam dość chamstwa, naciągania i oszukiwania. Kilka dni temu przedłużyłem umowę w tej sieci, doradca dwoił się i troił bym tylko przedłużył umowę ale jakie było moje zdziwienie gdy otrzymałem umowę. Prawie nic się nie zgadzało! postanowiłem odstąpić od umowy i odnieść wypowiedzenie, ale niestety mimo zapewnień salon nie przyjmuje wypowiedzeń zawieranych telefonicznie!!!Wysłałem za pobraniem (5,4zł). Po 2tygodniach okazuje się że wysłałem nie na ten adres (na umowie wysyłają wypowiedzenie ze złym adresem) Czy to jest przypadek? NIE SĄDZĘ!!! Dodatkowo nikt z konsultantów nie orientuje się jakie są ich wewnętrzne procedury i wysyłają to tu to tam. TO JEST NACIĄGANIE KLIENTA!!!!! NIGDY WIĘCEJ TEJ SIECI!!!!! WSZYSTKIM ODRADZAM!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TOTALNE DNO ,INFOLINIA _JAK I SIEĆ !!!! PRZECHODZE DO PLAY !!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię