Orange

ul. Skierniewicka 10a
01-230 Warszawa

(245 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Jesteśmy liderem na polskim rynku telefonii stacjonarnej, internetu i transmisji danych. Jako jedyny operator, oferujemy kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dostępne w całym kraju.

<…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

245 Opinie

użytkownik
Ocena:
\r\nWitam,byłem u państwa 28.06.2014 (sobota) o godzinie 13 w salonie z dzieckiem naczekałem się długo bardzo długo.Przed godziną 16 dostałem się w końcu do konsultantki (kobieta młoda miała plakietkę UCZĘ SIĘ ) wytłumaczyłem jej o co mi chodzi w skrócie-o przedłużenie umowy z nowym telefonem samsungiem S4.Pani przedstawiła mi propozycje przedłużenia tej umowy z tym telefonem w abonamencie 129,98zł , a telefon miał kosztować 149zł ,wiec podziękowałem pani za tą ofertę bo wcześniej przed przyjazdem\r\ndo państwa salonu dzwoniłem do biura obsługi Orange i tam ten telefon w tym samym abonamencie na tych samych warunkach zaproponowali mi za 49zł.Pani u was w salonie jeszcze proponowała mi jakąś drugą kartę do rachunku tak aby ten telefon Samsung S4 kosztował mnie taniej-pani nie udało się zmniejszyć ceny za ten telefon więc podziękowałem i powiedziałem że umowę przedłużę przez biuro obsługi Orange.Pani jeszcze na koniec proponowała mi internet Neostradę ale podziękowałem i wyszedłem z synem z\r\npaństwa salonu.Po dojechaniu do domu zadzwoniłem ponownie do biura obsługi Orange aby przedłużyć umowę przez telefon z tym telefonem Samsungiem S4.Połączyłem się z konsultantem przez biuro obsługi Orange (pani) i powiedziałem jej że wcześniej dzwoniłem i chce przedłużyć umowę z państwem przez telefon.Pani konsultantka telefoniczna mi na to powiedziała że byłem dzisiaj w salonie i że nie może przedłużyć ze mną umowy przez telefon bo ja podpisałem umowę u państwa w salonie-wkurzyłem się\r\nbardzo.Powiedziałem Pani konsultantce że jest to nie możliwe bo żadne umowy przez Panią w salonie nie były przygotowane i nawet żadnej umowy nie podpisywałem w salonie i zapytałem jak to jest możliwe że pani w salonie coś takiego zrobiła w swoim systemie.Konsultantka telefoniczna nie umiała wyjaśnić tego jak to się stało i skierowała sprawę do wyjaśnienia do systemu.Teraz ja przez państwa salon nie mogę przedłużyć umowy przez biuro obsługi Orange,muszę czekać na wyjaśnienia do 14 dni.Ludzie\r\nogarnijcie się w tym salonie bo macie tam duży bałagan i ja tej sprawy tak nie zostawię niech ktoś tam zrobi w końcu porządek z tym waszym salonem bo coraz gorzej z państwa firmą Orange się współpracuje i zastanawiam się nad zmianą operatora na innego po tylu latach współpracy.\r\nŻENADA , ŻENADA ,ŻENADA.\r\n\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziwne opinie. Naciągneli, wcisneli, namówili na umowę. Ale to jak że przypalali Was, pod bronią podpisywaliście umowy? Czemu nie odstąpiliście od umowy ? Jeśli pochopnie ktoś coś podpisuje dla bajeru i nowego aparatu to niech sobie na karte kupi. Aparat nowy super, gadzet od firmy ekstra, minuty, rabaty miło no ale jak rachunek zapłacić to skandal. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Na temat Orange mam jak najbardziej złą opinię, mimo, że jest to mój pierwszy kontakt z tą nieetyczną i pazerną firmą (specjalnie przez małe f). Wcisnęli mojej mamie, osobie 79-letniej abonament 45 zł/m-c plus telefon dla starszych przekonując ją, że po zakupie będzie płacić za całość (stacjonarny + komórka) mniej niż płaciła za stacjonarny. Dodatkowo Orange chyba jako jedyna firma w tej branży każe sobie słono płacić za kontakt telefoniczny z BOK mimo, że w trakcie rozmowy konsultant poinformował że koszt tego połączenia to 1,50 za cała rozmowę okazało się, że faktycznie taka rozmowa kwalifikowana jest jako rozmowa na numer specjalny, poza abonamentem. Dlatego ostrzegam wszystkich potencjalnych Klientów tej firmy żeby omijali ich z daleka - nawet jeśli takie działania są zgodne z prawem (niestety takie mamy prawo w Polsce) to z pewnością z etyką nie mają nic wspólnego. Ocenę dałem najniższą z możliwych 0,5 bodajże bo niżej się nie dało skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM SIECI ORANGE ! Witam. Przedstawiam opis sytuacji która mnie strasznie zdenerwowała i prezentuje totalny brak zainteresowania firmy orange zaistniałą sytuacja. Jestem abonentem orange od samego początku gdy powstała ona w Polsce po przejęciu firmy IDEA (w Firmie IDEA również bylem abonentem przez pare lat). Podczas przedłużania ostatniej umowy na firme wziąłem sobie Iphona 5 wraz z ubezpieczeniem na ten telefon "bezpieczny telefon orange". Wszystko było ok póki ten telefon nie uległ uszkodzeniu 13 kwietnia tego roku. Dnia 14 kwietnia zgłosiłem tą szkodę na infolinii orange która odrazu przełączyła mnie do firmy zewnętrznej PZU. Na infolinii PZU Pani poinformowała mnie ze w ciągu dwóch dni skontaktuje się ktoś ze mną w celu ustalenia terminu odbioru telefonu przez kuriera który dostarczy go do serwisu. Po tygodniu oczekiwania jednak żadnego telefonu nie otrzymałem wiec ponownie się skontaktowałem i kolejny raz mnie zapewniono ze kontakt taki będzie tego samego dnia, oczywiście przez kolejne pare dni nic. Dopiero ,gdy za trzecim razem zadzwoniłem na ta infolinię Pani która odebrała natychmiast ustaliła termin wizyty kuriera na następny dzień (czemu przy pierwszym telefonie wykonanym przeze mnie nie można było tego zrobić? Ciężko powiedzieć). Kurier odebrał telefon więc czekam cierpliwie do 14 maja na zwrot tego telefonu ponieważ w regulaminie ubezpieczenia jest podpunkt w którym deklarują się ze naprawa lub wysyłka nowego telefonu nastąpi do 30 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia sprawy. Dzwonie 13 kwietnia na infolinie w celu uzyskania informacji kiedy takiego kuriera mogę się spodziewać, okazało się jednak ze ten telefon jeszcze NIE DOTARŁ DO ICH SERWISU. Trochę mnie to zdenerwowało ale stwierdziłem ze cierpliwie będę czekał. Do dnia 26 maja nie było żadnego kontaktu ani ze strony Orange ani PZU co z tym telefonem jest mimo moich telefonów co drugi dzień w tej sprawie i prośbę kontaktu jeśli będzie coś więcej wiadomo. W końcu 26 maja dostałem telefon ze zostaje mi przyznany nowy Iphon i ustalono termin wizyty kuriera dnia 28.05.2014r. Byłem już szczęśliwy ze w końcu otrzymam swój telefon po 45 dniach oczekiwania (15 dni po terminie ). Otwieram pudełko , wkładam kartę sim do telefonu , próbuje go uruchomić a tam wyskakuje mi komunikat "IPhone zawiera kartę od innego operatora ". Po rozmowie z konsultantem na infolinii okazało się ze serwis wysłał mi telefon z sim lockem na inną sieć. Ja się pytam jak to możliwe ? Jeśli wysyłam telefon zakupiony w salonie firmowym orange działający z tą siecią to czemu wysyłacie mi telefon z sim lockem na inną sieć? nikt na infolinii PZU ani Orange nie potrafił mi odpowiedzieć na to pytanie. W takim razie pytam się w takiej sytuacji co mam zrobić? Wszyscy konsultanci byli bezradni i zapewniali ze porozmawiają z kierownikami o tej sprawie i oddzwonią do mnie w przeciągu paru godzin z odpowiedzią. Rozmawiałem chyba z 5 różnymi konsultantami tłumacząc każdemu tą sytuacje i każdy obiecywał to samo czyli "oddzwonimy do Pana za pare godzin". Zero jakiegokolwiek zainteresowania z ich strony. W salonie firmowym Orange miła Pani nie potrafiła mi odpowiedzieć co mam w tej sytuacji zrobić ani z kim się kontaktować. Zorientowałem się dzisiaj również ze nie otrzymałem do tego nowego telefonu żadnego dowodu zakupu chodź podczas wysyłania do serwisu starego musiałem taki dowód zakupu dać. Próby połączenia się z infolinia w dniu dzisiejszym i chęcią rozmowy z kierownikami danych działów kończyły się słuchaniem jakże uspokajającej muzyki przez 25 minut gdzie każda minuta kosztuje u nich 1.99 zł !!! Oczywiście nie dodzwoniłem się do żadnego kierownika a na połączenia do nich wydałem przynajmniej 60 zł tylko dzisiaj. Wszyscy pracownicy mi tylko obiecują ze zajmą się tą sprawą , zrobią co w ich mocy a tak na prawdę czekają tylko na koniec połączenia i olewają tą sprawę. TAKIE PODEJŚCIE DO SPRAWY MA WŁAŚNIE ORANGE !!!. Kończąc moją jakże smutną historie , wynik oddania telefonu w celu naprawy skończył się tym ze mam nowy telefon który nie działa z moją siecią i nie ma żadnych papierów jeśli chodzi o zakup. Jedyne co będę mógł zrobić to stanąć na parkingu pod jakimś dużym sklepem i próbować go sprzedać za grosze jak jakiś złodziej bo nikt nie kupi go ode mnie bez dowodu zakupu... BRAWO ORANGE ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam Neostradę i telefon stacjonarny. Neostrada ma mieć 10Mbs i ma. Telefon działa. To już kilka lat. Teraz zastanawiam się nad przeniesieniem do nich komórki, ale te wszystkie opinie na forum jakieś takie STRASZNE........ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziwię się , że tak może funkcjonować firma. Naciągają i oszukują swoich wiernych klientów. Jestem klientem Orange od 12lat, prowadzę działalność gosp. płacę nie takie małe rachunki. Najpierw zostałem naciągnięty na dodatkowy abonament. W ubiegłym roku zostałem oszukany przez konsultanta w wyniku czego mam wbrew swojej woli internet na 3 lata. Złożona reklamacja nie została rozpatrzona do dnia dzisiejszego (5 miesięcy ). Nigdy , bym nawet nie pomyślał o zmianie operatora , gdyby nie te metody działania. W tej sytuacji nie widzę możliwości korzystania z usług przez kolejne lata skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Ja również miałem podobna sytuacje. Ale ja podpisałem umowę na 10 a okazało się po paru miechach,ze mam tylko 6! Na domiar tego kilka miesięcy temy wyslalem fax,list polecony,maila i zadzwonlem do orange żeby poinformować,ze nei wyrazam zgody na przedluzenie umowy. Teraz okazuje si,e ze umowa została w nieuczciy sposób przedluzona o 6 miesięcy z powodu braku takiej deklaracji,ze nei chce! Okazuje się,ze orange czysci rozmowy telefoniczne oraz korespondencje mailowa tak samo jak gubi fax i list polecony mowiac,ze nic takiego nie ma i nigdy nie było! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam. tez mam problem z orange ,podpisałam umowę i miałam placic za tel. 20,90zl i o dziwo faktura jaka dostałam opiewa na kwote 39,90 zl, pisałam do BOK ale nie odpisują.zenada. za sms do tmobile naliczyli mi 3zl, i tez się z tego nie wytłumaczyli:( najgorsza siec jaka znam... kilkanaście lat jestem ich klientka, nikomu bym tej sieci nie polecila... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Też jestem negatywnie nastawiona do sieci orange . Bez zadnych upomnien smsa siec zablokowała mi telefon bo rzekomo odkryły ze mam fakture za maj 20013 nie zapłacona co jest nie prawda ( czasami warto czymac waszystkie papierki) a po rozmowie pani stwierdziła ze 10 min przed blokadą dzwoniłam na *500 w celu odblokowania tel. Porażka konsultanci w tej sieci musza przejsc szereg szkoleń zeby umiec rozmawiac z potencjalnym klientem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM. Mam starą umowę i chciałem ją przedłużyć ze zmianą telefonu. Otrzymałem odpowiedź, że nie mogę otrzymać nowego telefonu w tej umowie. Muszę zrezygnować z tej umowy, stracić posiadane dodatkowe minuty. Nie polecam przy planie dłuższego korzystania z ORANGE, nie respektują warunków swoich umów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo nierzetelna firma i przede wszystkim bardzo droga!!! Jak ktoś chce zrezygnować z ich usług musi przejść piekło !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, po kilkuletniej współpracy przeniosłam w listopadzie swój nr do Play, ponieważ jak wielu innych byłych klientów uważam że są nierzetelni itd. Po wygaśnięciu umowy oczywiście nie można się zalogować na ich stronie, więc zadzwoniłam na infolinię bo chciałam się z nimi rozliczyć, zaległości kara za wcześniejsze zerwanie umowy itp Konsultantka podała mi kwotę, uregulowałam. Poprosiłam o przesłanie pisma potwierdzającego rozwiązanie, konsultantka oczywiście w rezultacie dotarł do mnie sms że mogę swoje faktury obejrzeć na stronie, oczywiście link podany, tylko po co jak już nie mam dostępu... Dziś dostałam ostateczne wezwanie do zapłaty, dzwonię żeby mi udzielili wyjaśnień za co, konsultant że została jeszcze wystawiona faktura w grudniu, że nie dostała bo miałam e-fakturę. Mało tego, na wezwaniu mam 7 dni na uregulowanie, gdzie nie dostałam wcześniej żadnego pisma tylko ostateczne wezwanie... Kwota nie jest ogromna, ureguluję, ale nigdy nie podpiszę umowy nawet na neostradę, chociaż dawaliby za darmo. Ktoś ma ochotę związać się z firmą Orange? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza siec z jaka sie spotkałem bardzo słaby zasięg wolne połączenia internetowe 3G i bezczelna obsługa na infolini za ktora trzeba dodatkowo placic. Oszuści naliczają fałszywe opłaty i myślą ze klient nie zobaczy. Najgorsza siec !!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszustwo nie popłaca.Przez ponad 20 lat byłem lojalnym klientem orange.Płaciłem bardzo regularnie rachunki po ok.200 zł miesięcznie i rozstaje się z nimi przez głupie 25 zł miesięcznie. Nie znoszę oszustów a tak należy nazwać panią ,która w imieniu tej firmy oszukała mnie co do opłaty za używanie tabletu.Naprawdę nie chodzi mi o te 25 zł różnicy ale o sam fakt oszukiwania klientów.Pa orange,wiecej sie nie zobaczymy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści i naciągacze. Ostrzegamn trzymać się z daleka o orange !!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
neostrada orange to porażka odradzam wszystkim. miałem 2mb zadzwonił przedstawiciel zaproponował internet do 10mb tv i telefon. zapewniał że na pewno będzie dużo szybszy internet. Faktycznie po podpisaniu umowy przez jakieś dwa tygodnie interneo 6-7 mb. teraz ledwo 1mb. usterki zgłaszane wiele razy odpowiedź orange : są nie wydolne linie i więcej nie będzie. było 2mb , a przez chwile nawet 6 do 7 mb na tych samych liniach, i nagle linie stały się nie wydolne. oszuści nic więcej. nigdy więcej orange odradzam wszystkim, szukajcie alternatywy, orange nie warto. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mi powiedzieli mam abonament 69.90 ze jak mam telefon stacjonarny, internet i kom w orange to mam znizke 15 zl na abonamencie a co miesiac place co raz wiecej za rachunki skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A ja mam internet mobilny w telefonie, dziala- jak zlapie zasieg... Biegam z nim po calym domu i czasem nawet jest ;-) Super sprawa, zwlazcza ze place 130 zl abonamentu. Napisanie tych kilku zdan zajelo mi z pol godziny, caly czas zrywa polaczenie. Nie polecam netu w Orange. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak widzę więcej tu negatywnych opinii niż pozytywnych także i moja będzie negatywna oszuści naciągacze i tyle moge o nich powiewiedzieć nie interesuję ich dobro klienta także zerwałam umowę z nimi. Wszystkich co chcą przejść do sieci orangę odradzam im na wstępnie wy także sądzę że będziecie niezadowoleni ... skomentuj opinię ? skomentuj opinię »
Dodaj opinię