Orange

ul. Skierniewicka 10a
01-230 Warszawa

(245 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Jesteśmy liderem na polskim rynku telefonii stacjonarnej, internetu i transmisji danych. Jako jedyny operator, oferujemy kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dostępne w całym kraju.

<…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

245 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorsza firma w Polsce, kłamie z usługami nie powiadamia o zaległościach, pracownicy kłamią składanie zażaleń jest bezskuteczne. Sprzedają wierzytelności bez poinformowania wcześniejszego o zaleganiu. W salonie w szcególności w Lublinie - Felicity nigdy w życiu nikomu bym nie polecil żeby tam nawet zawitał. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam \r\n\r\n Zawierałem umowę u przedstawiciela handlowego w tle było słychać brawa, \r\nTyle tylko że te brawa były dla handlowca bo złapał klienta i obiecywać zaczyna,\r\nzawarłem umowę 24miesiące temu orange niewywiązało się z umowy miałem dostać tablet którego niedostałem do dzisiaj. Wyłączają tel. z braku płatności. Internet po zakończeniu umowy nagle zwalnia że ledwo strony się lądują. Mówią że wyczerpałem transfer. Zaczynam ich nagrywać. . . I każdy mówi inaczej. \r\n Od kiedy IDEA się sprzedała Francuzom powstała wielka kupa. Ja stąd spadam chcę przejść do Play chociaż też mają negatywy, to Ja chcę się uwolnić od tej sieci. \r\nP.S. BANDA ZŁODZIEI. \r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
O 3 dni "przenoszą" mi nr telefonu...ręce opadają. Na infolinii nic nie mogą zrobić, wysłać tylko maila do działu technicznego, który milczy >24h. Niby nr mam włączony. Takie wszystko "na niby".NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Klient nie jest szanowany. Zostałam wprowadzona w błąd przez pracownika salonu. To skutkowało kolejna umowa której nie chciałam, nie byłam świadoma. Reklamacje składane nic nie pomogły. Zostałam narażona na koszty i stratę czasu oraz wiele negatywnych emocji. Klient w styku z orang kiedy chce rozwiązać umowę jest bezsilny. NIE POLECAM ORANGE skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Całkowicie odradzam internetu LTE w ORAGNE, choć może są najtańsi obecnie na rynku to warto dołożyć kilka złotych i mieć coś co działa. Bo obecnie od 3 mcy były już 4 awarie, pomoc na infolinii jest mierna a czasami trzeba oczekiwać na połączenie z konsultantem ponad 20 minut. Robią zamieszanie, które nie zmierza do żadnych rezultatów. Mam dodatkowo jeszcze internet w PLAY który działa bez zarzutu i zawsze można szybko uzyskać pomoc. ODRADZAM CAŁKOWICIE WSPÓŁPRACY Z ORANGE! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Firma ORANGE jest złą firmą, pracownicy bagatelizują sobie czynności, w moim przypadku pani zapomniała wysłać mi sms o ratach ich terminach i kwotach do zapłaty. układ ratalny padł i do zapłacenia miałem ponad 800zł bo minęły kolejne miesiące, złożyłem reklamację, skargę na pracownika i co z tego? przyszedł termin i wyłączyli mi telefony. Powiedziała mi pani w dziale windykacji że mają dużo spraw, a co mnie to obchodzi? Jak maja dużo spraw tzn że mają dużo problemów bo nie załatwiają odpowiednio spraw i trwa to długo, czyli są złą firmą. Nie polecam. Powoli rozwiązuję wszystkie umowy zawarte z Orange. Nie ma sensu nikogo prosić. Kiepska firma. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Orange to złodzieje i oszuści nie polecam tej sieci a plan taryfowych smart plan 2 nie jasny i nieczytelny parabanki przy sieci Orange to Pikuś pani Paulina M. pracownica Orange to oszustka uważajcie z kim podpisujecie umowę po kilku zgłoszeniach do nich sugestii blokują telefon i Nie odbierają od klienta sieci Orange a sprawa się ma tak przykład dajesz 300 depozytu przy podpisaniu umowy i mówią że po 6 miesiącach płacenia zwracają na poczet rachunków nie prawda jestem już 8 ponad miesięcy i odmówili zwrotu depozytu kilka krotnie apelowałem do pracowników Orange nie pomogło dobra rada unikajcie abonamentu w sieci orange skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Niestety, pomimo zapewnień co do wysokości faktury, przyszła niespodzianka w postaci dodatkowych 80 złotych. Zamiast 30, płacę teraz 110 złotych. Pani dała do podpisania dodatkowy numer. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Korzystałam z Neostrady 2 lata. Przesył kiepski, bo i infrastruktura z czasów TP. Ale o tym, że o 10Mb mogę zapomnieć poinformowano mnie przy instalacji, więc nie mam pretensji. Najbardziej wkurzało mnie, że wszelkie problemy z internetem można bezpłatnie zgłaszać... przez internet. Za połączenie telefoniczne się płaci, a trzymają człowieka na linii czasem i pół godziny, przełączając między działami, zmuszając do wybierania cyferek na klawiaturze, zupełnie jak w skeczach kabaretowych. Ale prawdziwy dramat zaczął się, gdy chciałam zrezygnować z Neostrady. Kosztowało mnie to kilka telefonów na infolinię, kilka wizyt w salonie Orange z różnymi papierami (umowę podpisywała moja mama, która w między czasie miała poważny wypadek i nie mogła sama złożyć wypowiedzenia). Tłumaczenie, że ani w umowie ani w regulaminie nie ma słowa o tym, że wypowiedzenie (podpisane przez mamę) trzeba złożyć osobiście lub przez ustanowionego pisemnie pełnomocnika, z dowodem mocodawcy, na nic się nie zdało. Rada dla nieszczęśnika, który chce złożyć wypowiedzenie za inną osobę: nie dowiadywać się jak to załatwić na infolinii, bo ich porady nie mają żadnej mocy wiążącej obsługę w punktach, od razu zaopatrzyć się w wypowiedzenie podpisane przez abonenta, jego dowód osobisty, pełnomocnictwo do złożenia wypowiedzenia i swój dowód osobisty. Inaczej stracicie tylko czas i nerwy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jest to najgorsza firma, pod każdym względem, z jaką miałem styczność...\r\nWymienię tutaj wady orange:\r\n- Zasięg internetu mobilnego\r\n- Internet stacjonarny osiąga chyba rekordowo wysokie opóźnienia jeśli mieszkacie >1 metr od centrum miasta. W 1997 roku mieliśmy lepszy internet w polsce od tego, który oferuje orange... Liczcie się z tym, że biorąc internet w orange otrzymacie max 60% z tego co jest w umowie oraz codzienne zaniki połączenia. \r\n- Kontakt. Po ostrej burzy naprawiali jeden uszkodzony kabel ponad tydzień. Nie dało się do nich dodzwonić, udało się załatwić pomoc dopiero kiedy skontaktowała się z nimi lokalna firma (jak widać mają w d***e zwyczajnego kowalskiego). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia tez to potwierdzam w abonamencie z telefonem \"dostałam\" tablet. Oczywiście abonamet był dość wysoki. Od czerwca tablet był już na 5 reklamacjach u producenta, nie został naprawiony, bo producent nie widzi problemu, że ekran dotykowy nie działa i pojawiają się na nim paski. Zgłosiłam sprawe online do orange, kazali iść do sklepu stacjonarnego. W sklepie stacjonarnym pracownik odmówił przyjęcia rekalamcji i sprzetu bo nie było kierownika. Jest to żenujące i załosne i dziwne zasady panują. Nie przyjmuje się nic bo nie ma kierownika. Pierwszy raz słysze o takim czymś. Tablet jak był zepsuty tak nadal jest. Producent wciska mi że jest sprawny a orange umywa od tego ręce. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ZŁODZIEJSKIE PRAKTYKI ORANGE!!! NIE SPOTKAŁEM JESZCZE FIRMY KTÓRA TAK JAK ORANGE NACIĄGAŁABY SWOICH KLIENTÓW!!! SZCZERZE ODRADZAM!!!. W lipcu na rachunku dostałem informację o karze w wysokości 450zł z tytułu wcześniejszego rozwiązania umowy (trwającej z automatycznego przedłużenia w marcu) Podanie o rozpatrzenie przedterminowej rezygnacji na początku kwietnia (powód przeniesienie siedziby firmy) poradziła mi napisać Pani w salonie firmowym we Wrocławiu na ul. Purkinyniego. Przez 3 miesiące płaciłem za internet zakładając że negatywnie rozpatrzono podanie. Ale nie, w sierpniu dostałem informacje o naliczeniu kary za przedterminowe zerwanie umowy. MIESIĄC PRZED KOŃCEM AUTOMATYCZNEGO PRZEDŁUŻENIA!!! A żeby było ciekawiej chcąc zrezygnować w październiku z telefonu po tym jak minęło 2 lata dowiedziałem się że nie mogę i że umowa z automatu została przedłużona na kolejne 2 LATA!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Zostałem oszukany przez orange; obiecane rabaty nie zostały uwzględnione w fakturach; polecany telefon Huawei y5 bez instrukcji i wsparcia technicznego to bubel; nie dajcie się nabierać; żądajcie obiecanek na piśmie przed podpisaniem umowy; tym razem to już naprawdę ostatnia umowa z orange; orange to katastrofa - zero przyzwoitości; dziwię się że mogą tak funkcjonować i istnieć na rynku? skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
SYSTEM OBLICZONY NA OSZUSTWA Neostrada - 2-3 razy w tygodniu zanik transmisji na kilka godzin, potem bez jakiejkolwiek zmiany u mnie powrót na 10MB/s (80 MB/s jest tylko na rachunku). Każdorazowo przychodził monter, gdy było dobrze. Nareszcie odpowiedź: jakiś upust. Ale od tego czasu mam 30MB bez przerw. MOŻNA BYŁO? Internet mobilny: mamy dwa, 10MB/s OK. Dzwoni ktoś z Orange: teraz nowy router w mojej lokalizacji 150MB/s limit 50GB a potem tylko 30MB/sek, poniżej 30 zł. Otrzymałem. Obok położone routery - mój stary 10MB/s, ten nowy też 10MB/s, córka położyła swój z Plusa 70MB/s. BOK: umowa na 30MB/s, za ok. 50 zł netto (poprzednie dwa - za 19 i 25 zł). Zgłosiłem OSZUSTWO, od dwóch tygodni nie mam odpowiedzi. Zamiast odpowiedzi rachunek do zapłacenia. . Dalej - prośby o wcześniejsze przesłanie umowy e-mailem nigdy nie są realizowane. Kurier czeka, umowa ma 9 stron drobnym drukiem. Tego się nie robi kurierowi, podpisuję. Rada: gdy dzwoni jakiś "przedstawiciel Orange" - wysłać na drzewo. Jeżeli oferta jest ciekawa - proszę ją powtórzyć w e-mailu do mnie. Moje doświadczenie kontakt jest: na dobre zerwany kontakt z takim cudakiem: nic na piśmie. A potem - przecież pan podpisał te "zmiany" Gdy podaje się rękę Orange - trzeba potem przeliczyć palce. Ich strategia bardzo sprzyja łajdactwom ich "przedstawicieli skomentuj opinię »
Dodaj opinię