Orange

ul. Skierniewicka 10a
01-230 Warszawa

(245 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Jesteśmy liderem na polskim rynku telefonii stacjonarnej, internetu i transmisji danych. Jako jedyny operator, oferujemy kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dostępne w całym kraju.

<…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

245 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie uprzejma obsługa. Zawsze mają jakiś problem aby tylko nie obsłużyć klienta. Chcesz rozwiązać umowę - komputery nie działają. Proszę przyjść w innym terminie. Nie znają słowa przepraszam, dziękuję. Dobrze, że znają dzień dobry i do widzenia ;-) OMIJAĆ Z DALEKA ! A może im premie obciąć, aby zaczęli rozmawiać ludzkim głosem ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W ORANGE uwaga na połączenia z Internetem. Za połaczenie z przeglądarką (czytanie wiadomości) w czasie 30min. zapłaciłem 60zł ( 1 MB kosztuje 5zł ) Dlaczego TAK SPORO w pakiecie 1MB kosztuje kilka groszy, ale nie każdy o tym wie i nie każdy włączy na czas. Rozumiem, ze pakiet obniża koszty kilka razy ale nie kilkaset. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Utrata rabatu w Orange. Firma oferuje rabaty przy większej ilości usług. I tak mam przyznany rabat 35 złotych miesięcznie za dwie usługi mobilne około 102 pln i Internet światłowód 69 pln. W ciągu dwóch ostatnich miesięcy dostałam sms, że rabat został usunięty bo był przekroczony termin płatności, za który i tak policzono mi kilkadziesiąt groszy, a termin płatności został przesunięty za zgodą Orange. Zapłaciłam wymagane kwoty, ale rabatu mi nie uruchomiono. Umowna kończy się za rok i mimo obietnic Orange o rabata przy większej ilości usług muszę płacić pełną taryfę. Chyba ich podam do Sadu za nieuczciwą reklamę i współpracę zakończę. Podobno ostatnio dostali kary za nieuczciwą konkurencję i chyba chcą sobie odbić na klientach. Ocena jest jest najsłabsza. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jedna wielka masakra.Nikomu nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mija już 5 (słownie" pięć) tygodni jak nie mogę doprosić się o wymianę mojej zdezelowanej karty SIM na mikrochip - czyżby to miała być kara za to, że nie wzięłam od nich aparatu tylko mam kupiony samodzielnie? Założę się, że przedłużając umowę, z dodatkowo wziętym smartfonem, to od razu ten mikrochip SIM by dla mnie był - albo w najgorszym przypadku zawiadomiono by mnie kiedy będzie do odbioru. A tak "super uprzejmy" (czytaj "super olewczy") personel Orange w stołecznej Arkadii proponuje bieg po całym mieście, od salonu do salonu firmy, w poszukiwaniu w/w karty. Zamówienia na dostarczenie ( z odbiorem w Arkadii) mikrochipa SIM też nie chcą przyjąć - "bo sie nie praktykuje" - czy raczej im się nie chce. W miedzyczasie twierdzą, że mieli już parę razy rzeczone mikrochipy SIM. To co nie można było mnie o tym zawiadomić i wiedząc, że chodzę dowiadywać się od tygodni zostawić dla mnie jednej???? TAK WYGLĄDA TRAKTOWANIE W ORANGE WIELOLETNICH ABONENTÓW - JESZCZE OD "IDEI" TO JEST ŚWIADOMA ODMOWA UMOWNEGO WSPARCIA TECHNICZEGO PRZEZ PRACOWNIKÓW FIRMY - PODSTAWA DO NATYCHMIASTOWEGO ZERWANIA UMOWY, ŻE O ODSZKODOWANIU NIE WSPOMNĘ. Wiem, że po czymś takim na pewno już umowy z nimi nie przedłużę skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, brak kompetencji pracowników, często wprowadzają w błąd, mało atrakcyjne oferty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ORANGE oszukuje swoich stałych klientów.Niestety znowu przeszłam z karty na abonament u nich ale w salonie orange nie poinformowano mnie,że nie ma możliwości rezygnacji z usługi wcześniej.chodziło mi o jak najniższe rachunki,do tej pory miałam kartę sim na kwotę 25zł na miesiąc,teraz pacę prawie 50zł miesięcznie,ponieważ nie poinformowano mnie o tym ,że w planie taryfowym lte tylko sim bez telefonu smsy i mmsy są płatne 0,99gr dziennie,oczywiście tego w mojej umowie nie ma,a przynajmniej nie jest napisane,że ta usługa jest płatna.Troche poczekam i rezygnuję z ich usug,bo na razie kara wynosi 270zł za wczesniejszą rezygnację z umowy.Jestem ich klientką z małą przerwa bardzo długo,ale to nic mi nie daje.Jak chce się zadzwonić do BOK to długo gra głupia muzyczka,zanim zgłosi się konsultant,usługa oczywiście płatna.Jak najdalej od tej firmy! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
itam, odradzam ORANGE każdemu! Arogancja i brak... ...profesjonalizmu jest porażający. Miałem nieszczęście przenieść numer z P4, podpisałem umowę w salonie, dostałem potwierdzenie sms z systemu, ze wniosek pozytywny itp. 10 .04. 2016 miało nastapić przeniesienie- nie nastąpiło, więc zacząłem dociekać co się dzieje. 1. Orange poinformowało mnie, że nie podpisałem umowy na przeniesienie tylko na nowy nr 2 Po interwencji w salonie 15.04 2016 przenoszony numer w P4 zamilkł, ale nie odezwał się jeszcze w orange. 3. po 2 godzinach dociekania okazało się ze , aby numer się odezwał muszę zapłacić wyimaginowane faktury na 328 zł za umowę, której nie podpisywałem (wg salonu odzyskam te pieniądze po reklamacji), a czas płynie. ODRADZAM i Przestrzegam przed tą firmą. Sam zlikwiduję u nich wszystkie swoje numery Łącznie 7 numerów na ok 500 zł miesiąc!!! Jarosław Krzywda skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wziąłem telefon z usługą przeniesienia numeru przez internet, przesyłka doszła szybko, tylko okazało się że telefon który dostałem jest wadliwy (problem z wyświetlaczem). I tu się zaczęła moja gehenna, po telefonach, mailach i osobistym odwiedzaniu salonów nie dowiedziałem się nic konkretnego co z tym fantem mam zrobić. Po kilku dniach batalii z Orange postanowiłem odstąpić od umowy, i odesłać przesyłkę na swój koszt. Teraz tylko się boję co mnie czeka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
w jednym zdaniu oszuści ja ktoś napisał parabanki to pikuś no nic poczekamy morze i ich wsadza skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza firma w Polsce, kłamie z usługami nie powiadamia o zaległościach, pracownicy kłamią składanie zażaleń jest bezskuteczne. Sprzedają wierzytelności bez poinformowania wcześniejszego o zaleganiu. W salonie w szcególności w Lublinie - Felicity nigdy w życiu nikomu bym nie polecil żeby tam nawet zawitał. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam \r\n\r\n Zawierałem umowę u przedstawiciela handlowego w tle było słychać brawa, \r\nTyle tylko że te brawa były dla handlowca bo złapał klienta i obiecywać zaczyna,\r\nzawarłem umowę 24miesiące temu orange niewywiązało się z umowy miałem dostać tablet którego niedostałem do dzisiaj. Wyłączają tel. z braku płatności. Internet po zakończeniu umowy nagle zwalnia że ledwo strony się lądują. Mówią że wyczerpałem transfer. Zaczynam ich nagrywać. . . I każdy mówi inaczej. \r\n Od kiedy IDEA się sprzedała Francuzom powstała wielka kupa. Ja stąd spadam chcę przejść do Play chociaż też mają negatywy, to Ja chcę się uwolnić od tej sieci. \r\nP.S. BANDA ZŁODZIEI. \r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
O 3 dni "przenoszą" mi nr telefonu...ręce opadają. Na infolinii nic nie mogą zrobić, wysłać tylko maila do działu technicznego, który milczy >24h. Niby nr mam włączony. Takie wszystko "na niby".NIE POLECAM skomentuj opinię »
Dodaj opinię