Orange

ul. Skierniewicka 10a
01-230 Warszawa

(245 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Jesteśmy liderem na polskim rynku telefonii stacjonarnej, internetu i transmisji danych. Jako jedyny operator, oferujemy kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dostępne w całym kraju.

<…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

245 Opinie

użytkownik
Ocena:
ODRADZAM WSZYSTKIM ORANGE, JEST TO NAJBARDZIEJ NIEPRZYJAZNY KLIENTOWI OPERATOR NA RYNKU. KONSULTANCI PROPONUJĄ NAJDROŻSZE ABONAMENTY POMIMO IŻ DYSPONUJĄ TAŃSZYMI. ALE I TAK TE NAJTAŃSZE SĄ DROŻSZE OD KONKURENCJI. KOSZTOWNE PROBLEMY BĘDĄ SIĘ POJAWIAĆ STOPNIOWO, ZAKŁADANIE SIMLOCKA TO TYLKO JEDEN Z ELEMENTÓW ? A WSZYSTKO PO TO ABY WYCIĄGNĄĆ JAK NAJWIĘCEJ. PRACOWNICY PRYWATNIE PODPYTANI TO POTWIERDZĄ. PO PROSTU JEŻELI CHCECIE UNIKNĄĆ KŁOPOTÓW UNIKAJCIE ORANGE. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam zawierania umów przez telefon.\r\nProponują niższe stawki a umowa przychodzi ze standardowymi cennikami i niestety \"tak Pan\" podpisał. Nie mogą znaleźć rozmowy z konsultantem itd. Oszustwo niewielkie kasa żadna, ale styl niesamowicie denerwujący. Wypowiedziałem umowę miesiąc po podpisaniu, nie chcę mieć z nimi do czynienia. Poczekam, aż Netia będzie miała światłowód w ofercie, albo ktoś inny. Trudno. Przy okazji zaoferują internet, ale umowa zniknie i ktoś zapomni ją realizować. Najśmieszniejsze jest to, że dział sprzedaży twierdzi, że wszystko jest dobrze, i że umowa jest realizowana i za moment technik zadzwoni. Albo to jest niesamowity bajzel, albo bezczelne oszustwo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niemal od początku zawarcia umowy pojawiły się problemy techniczne w postaci zakłóceń uniemożliwiających korzystanie z usług telewizyjnych. Po zgłoszeniu usterki przez około dwa tygodnie telewizja i Internet funkcjonowały w miarę poprawnie. Od około miesiąca pojawiły się kolejne problemy techniczne, polegające na długotrwałym uruchamianiu się dekodera (nawet do półgodziny z koniecznością za każdym razem jego resetowania) Pomimo kilkukrotnego zgłoszenia tego faktu w serwisie, nie pojawił się żaden z pracowników w celu usunięcia usterki. Od tygodnia nie działa ani telewizja ani Internet, co powoduje, że nie mogę prowadzić działalności gospodarczej. Pomimo kilkukrotnego zgłoszenia (kilka telefonów) usterki, do chwili obecnej jestem zwodzony przez serwisantów, którzy pomimo zapewnień nie pojawili się w miejscu mojego zamieszkania. Pierwotnie uzyskałem informację, że usterka zostanie usunięta w ciągu 24 godzin, następnie, że do dnia 16 grudnia, po to żeby w dniu 16 grudnia skontaktował się ze mną pracownik z serwisu i poinformował mnie, ze może przyjechać w niedzielę. W niedzielę, a więc jedyny dla mnie wolny dzień od pracy. Powiedziałem, że nie zgadzam się na wskazany termin, po czym nie doczekałem się już na telefon w sprawie zmiany terminu. Dodam, że w ubiegły piątek oczekiwałem na przyjazd serwisanta przez okres czterech godzin, ten jednak się nie pojawił pomimo umówionej wizyty o godzinie 18;00. Następnego dnia stwierdził, że był w sobotę rano, co również nie jest prawdą. Jestem poważną osobą i tego samego oczekiwałem od firmy Orange SA. Z pewnością nigdy więcej ani ja, ani nikt z mojej rodziny, przyjaciół i znajomych nie skorzysta z usług Waszej Firmy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czekam z utęsknieniem na moment kiedy skończy mi się umowa z Orange.Ta firma przypomina styl działania firm "garażowych" z lat 80-90. Kłamstwa, oszustwa,brak kompetencji, kompletny brak profesjonalizmu i arogancja w stosunku do klienta to pokrótce charakterystyka tego tworu telekomunikacyjnego.Wszystkim, którzy mają dylemat z jaką firmą zawrzeć umowę na usługi telekomunikacyjne mogę powiedzieć tylko jedno: NIGDY z Orange ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ZMARŁ MÓJ TATA MIAŁEM ROZWIĄZAĆ UMOWĘ Z TĄ FIRMĄ .CHCIAŁEM TEN NUMER WPROWADZIĆ NA FIRMĘ BY ODLICZAĆ , POINFORMOWANO MNIE , ŻE W CIĄGU MIESIĄCA SPRAWA BĘDZIE ZAŁATWIONA - I JA GŁUPI ZGODZIŁEM SIĘ - NIC NIE ZROBIONO , PO TRZECH MIESIĄCACH WYŁĄCZYŁEM TELEFON STACJONARNY , NADAL NIC NIE BYŁO ZAŁATWIONE MIMO TO OPŁACAŁEM GO PRZEZ SZEŚĆ MIESIĘCY , KIEDY UDAŁEM SIĘ DO SALONU POINFORMOWAŁEM , ŻE ZAWIESZAM NUMER DO CHWILI ZAŁATWIENIA PRZEPISANIA NUMERU NA FIRMĘ . I NADAL NIC .BEZ INFORMOWANIA MNIE ODWIESZONO NUMER , KTÓRY BYŁ WYŁĄCZONY I ZACZĘTO DALEJ NALICZAĆ ABONAMENT , KIEDY UROSŁO TO DO 420 ZŁ ZACZĘTO PRZYSYŁAĆ MONITY. DO ZAPŁATY . ROZMAWIAŁEM Z NIMI I NIC . POLECONO MI ZAWRZEĆ UGODĘ . WYSŁAŁEM WSZYSTKIE PAPIERY DO SĄDU KONSUMENCKIEGO , A CI JAK ZOBACZYLI , ŻE CHCĘ UGODY NAJPIERW DOLICZYLI MI KARĘ I MÓJ DŁUG BYŁ JUŻ PONAD 1100 ZŁ A NASTĘPNIE SZYBKO SPRZEDALI DŁUG FIRMIE WINDYKACYJNEJ . JAK ŻYJE NIE SPOTKAŁEM JESZCZE NIGDY TAKIEJ OSZUKAŃCZEJ FIRMY . ODRADZAM - ODRADZAM - 0DRADZAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzwonie trzy razy pod rząd na płatna infolinię, po 20min mnie rozlancza, nikt nie odbiera kasa leci, internet rozlancza mi od tygodnia co kilkanaście minut. Nikomu nie polecam korzystać z ich usług. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dno oni i ich wieczne chwilowe problemy techniczne, średniowiecze, drogo i nie szanują klientów. zmieniam siec bo mam dosc mam nadzieje ze orange upadnie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W orange jestem od początku tej firmy i zostałem perfidnie oszukany. Mam własną firmę i jest potrzebny internet, przekonał mnie konsultant że jest szybki LTE i nie zawodny. Podpisałem i odebrałem od kuriera, no i to moje prawa się kończą. Internet to 2 do 6 Mb/s albo 0,0 Mb/s. Na reklamacje odpowiedziano że firma orange nie gwarantuje internetu przez nie takie ukształtowanie terenu (centrum miasta) i nie ponosi żadnej odpowiedzialności. Poza tym umawiałem się na dwa lata a dostałem umowę na 36 miesięcy. Ostrzegam zastanówcie się zanim podpiszecie umowę z tą firmą. NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza firma z jaką miałam styczność. Pracownicy zarówno w salonie jak i na infolinii bardzo nie kompetentni wręcz aroganccy. Czynność którą chciałam załatwić a miała na wstępie trwać do dwóch tygodni trwa do dzisiaj a już minęło 6 tygodni. Po prostu cyrk. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nieodpowiedzialna firma. Nie można doprosic się o usunięcie usterki, czy przeniesienie numeru skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie uprzejma obsługa. Zawsze mają jakiś problem aby tylko nie obsłużyć klienta. Chcesz rozwiązać umowę - komputery nie działają. Proszę przyjść w innym terminie. Nie znają słowa przepraszam, dziękuję. Dobrze, że znają dzień dobry i do widzenia ;-) OMIJAĆ Z DALEKA ! A może im premie obciąć, aby zaczęli rozmawiać ludzkim głosem ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W ORANGE uwaga na połączenia z Internetem. Za połaczenie z przeglądarką (czytanie wiadomości) w czasie 30min. zapłaciłem 60zł ( 1 MB kosztuje 5zł ) Dlaczego TAK SPORO w pakiecie 1MB kosztuje kilka groszy, ale nie każdy o tym wie i nie każdy włączy na czas. Rozumiem, ze pakiet obniża koszty kilka razy ale nie kilkaset. skomentuj opinię »
Dodaj opinię