Orange

ul. Skierniewicka 10a
01-230 Warszawa

(245 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Jesteśmy liderem na polskim rynku telefonii stacjonarnej, internetu i transmisji danych. Jako jedyny operator, oferujemy kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dostępne w całym kraju.

<…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

245 Opinie

użytkownik
Ocena:
Mam wszystkie możliwe usługi i wszelkie możliwe problemy. Brak kontaktu, reakcji na składane reklamacje, lekceważenie stałego klienta. Koszmar, byle dotrwać do końca umowy i uciekać jak najdalej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chyba najgorsza obsługa klienta jaką miałem okazję poznać. Brak najmniejszego zaangażowania w rozwiązywanie problemu klienta. Konsultanci w ogóle nie przygotowani do pracy. Zgłosiłem się telefonicznie do Orange w sprawie przedłużenia umowy na telefon i internet stacjonarny. Pierwszą rozmowę odbyłem pod koniec stycznia początek lutego przedłożyłem umowę a nawet dostałem głośnik JBL jako prezent:) mamy początek marca dostaje fakturę z wyższą kwota niż powinno być dzwonie pytam dlaczego ?? dowiaduję się że nie przedłużyłem umowy więc zrobili to automatycznie bo taka procedura :) od dnia 9 marca do dzisiaj ani nie udało się przydłużyć umowy normalnym sposobem, dalej nie dostałem obiecanego prezentu, a do tego za każdym razem rozmawiam z kim innym kto na nowo przyjmuje reklamacje ?? ponoć nagrywają rozmowy dla twojego bezpieczeństwa których nie mogą od tygodnia odsłuchać i dostaje pytania co obiecał mi konsultant. Tragedia i nic więcej nikomu nie polecam tej firmy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalne kpiny z klienta, od 3 tygodni czekam za dostawa telewizora w ofercie Orange Love, za który zapłaciłam 23.02. Kierownika salonu kłamie, że telewizor jest już w drodze, a infolinia nie potrafi udzielić żadnych konkretnych informacji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Współpraca z Orange jest fatalna. Internet mobilny, stacjonarny, telewizja oraz telefonia komórkowa. Wszystkie te usługi są na bardzo niskim poziomie. NIgdy nic nie zostało naprawione, reklamacje wiszą w nieskończoność lub są zamykane, bo przestaję dalje monitować. NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeśli chodzi o ofertę, uważam że jest porównywalna z innym operatorem na rynku. Jednak jeśli chodzi o obsługę, kompetencje pracowników tragedia. Umowę z Orange mam juz od kilku lat, jednak to co mam z nimi od ponad 6 miesięcy - czyli po przedłużeniu umowy jest nie do opisania. Kazdy rachunek przychodzi zawyżony i mimo interwencji i ciągłych reklamacji, przez ponad 6 miesięcy nie idzie tego uregulować. Wiec kochani sprawdzajcie rachunki jakie wam wysyłają !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
WITAM JAKIŚ CZAS TEMU CHCIAŁAM PRZENIEŚĆ...\r\n\r\n...NR.TELEFONU DO ORANGE.POPRZEDNI OPERATOR NIE WYRAZIŁ ZGODY. ZOSTAŁAM POINFORMOWANA O TYM PRZEZ ORANGE.MYŚLAŁAM ,ŻE SPRAWA JEST ZAKOŃCZONA. OPŁACAŁAM NR. W STAREJ SIECI.JAKIE BYŁO MOJE ZDZIWIENIE,GDY ZOBACZYŁAM PO DOŚĆ ODLEGŁYM CZASIE /CHYBA 0,5 ROKU/,ŻE MAM W ORANGE ZAPŁACIĆ ZA NUMER ZUPEŁNIE INNY.OKAZAŁO SIĘ ŻE JEST TO NR.ZASTĘPCZY ZA TEN KTÓRY DO DZIŚ OPŁACAM U INNEGO OPERATORA.TAK WIĘC JEDEN NR. A DWIE PŁATNOŚCI. JEST TO ZDZIERSTWO I NIE POTRAFIĘ SOBIE Z TYM PORADZIĆ. MOŻE KTOŚ BYŁ W PODOBNEJ SYTUACJI I POTRAFI POMÓC.\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka każdy konsultant mówi co innego wymagają jedni nr pesel, inni tylko nr klienta. Bałagan w opłatach, rachunkach. Boże niech ta umowa się skończy, konsultanci to jacyś z kosmosu ludkowie; jeszcze bezczelni, a taka jest konkurencja na rynku operatorów. Dziwię się, że istnieją... oby to był ich koniec. UOKiK chyba powinien znowu przywalić im nie 30 mln ( w lutym 2017 dostali karę) a 100 mln, może zbankrutują. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
witam wszystkich. Jak tu wszyscy narzekaj na orange. Przez 6 lat korzystalem z upc i szczerze powiem ze przezylem gehenne. Kolezanka podala mi nr do goscia ktory zaklada internet i okazalo sie ze jest to pracownik orange. gosc kumaty co do oferty i w kwestiach technicznych. Nie naciagal na tv czy max predkosc internetu pytal co potrzebuje. Ustalil ze predkosc internetu jaka moge usiagnac to ok 40-50 Mb/s. Pytal czy taki lacze akceptuje pomimo iz w umowie mam opcej do 80Mb. Zostawil mi nr tel w razie problemow technicznych i nawet o 23 jak dzwonilem pomagal. Jedynie nie dal rady nic zrobic w przypadku zerwania przwodu (wina pracownikow z budowy obok). Do tej pory zalatwiam wszystko przez niego. A co do operatora Orange salon nastawiony jest na zatrzymanie klienta i pozniej nie sie klient z infolinia kloci. klient jest wazny tylko w momencie podpisania umowy. Polecam wszystkich tego Pana bo nawet skonfigurowal mi komputer aby dzialal plynnie bo niestety korzystam z windows xp. Jesli wam sie nie nie odpowiada to idzcie do konkurencji jest wolny rynek a nie wieszajcie psow na jedynej firmie ktora stara sie zapewniec najnowsza technologie kablowa. ale i tak sa tacy co na swiatlowod narzekaja. zapewne pracownicy upc i vectry bo ich internet to epoka prl-u. wciskaja telefon zeby klient mial taniej pakiet a pozniej kara 2500 za zerwnie umowy jak budynek splona razem z ich instalacja i nie koga swiadczyc dalej uslug w danum budynku lub w nowym niejscu (jak to stwierdzili nie warto dla jednego klienta prowadzic instalacji). A czemu nie zainwestuja i nie podlacza domow jednorodzinnych? Bo kabe kocentryczny kosztuje grosze i maja 100 klientow za grosze w blokach. Za trzy miesiace bede mial swiatlowod w swoim domu dzieki temu Panu z orange. poproscie upc o 600 Mb i to w domku jednorodzinnym uslyszycie ze nie warci jestesci tego aby was podlaczyli.\r\nPozdrawiam wszystkich narzekajacy. idzcie po rozum do glowy albo do netii i wara narzekac bo tylko orange jest takie zle. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ukryte koszty, beznadziejna obsługa klienta. Naciągacze. Mam nadzieję, ze zbankrutują i znikną z rynku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza i najdroższa sieć na rynku, konsultanci telefoniczni celowo wprowadzają w błąd aby zarobić jak najwięcej , proponują zawyżone abonamenty bo od tego mają prowizję, odwlekają każdą sprawę jak najdłużej aby klienta zniechęcić do odejścia, jeżeli masz nadpłatę na koncie - jest wielki problem z jej zwrotem, zakładają simlocki na telefonach aby pobrać wysoką opłatę za ich ściągnięcie. Jeżeli nie chcecie przepłacać unikajcie ORANGE. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ODRADZAM WSZYSTKIM ORANGE, JEST TO NAJBARDZIEJ NIEPRZYJAZNY KLIENTOWI OPERATOR NA RYNKU. KONSULTANCI PROPONUJĄ NAJDROŻSZE ABONAMENTY POMIMO IŻ DYSPONUJĄ TAŃSZYMI. ALE I TAK TE NAJTAŃSZE SĄ DROŻSZE OD KONKURENCJI. KOSZTOWNE PROBLEMY BĘDĄ SIĘ POJAWIAĆ STOPNIOWO, ZAKŁADANIE SIMLOCKA TO TYLKO JEDEN Z ELEMENTÓW ? A WSZYSTKO PO TO ABY WYCIĄGNĄĆ JAK NAJWIĘCEJ. PRACOWNICY PRYWATNIE PODPYTANI TO POTWIERDZĄ. PO PROSTU JEŻELI CHCECIE UNIKNĄĆ KŁOPOTÓW UNIKAJCIE ORANGE. skomentuj opinię »
Dodaj opinię