Orange

ul. Skierniewicka 10a
01-230 Warszawa

(245 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Jesteśmy liderem na polskim rynku telefonii stacjonarnej, internetu i transmisji danych. Jako jedyny operator, oferujemy kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dostępne w całym kraju.

<…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

245 Opinie

użytkownik
Ocena:
Router do wymiany nie łączy z internetem, dostałem numer zgłoszenia a w salonie niespodzianka "skąd Pan ma ten router?? czy nie jest kradziony?. Wymiana routera została odrzucona ponieważ nie mieli go w systemie. Do konca umowy 2 miesiące. Po rozmowie z trzema kierownikami dostałem odpowiedz ze mam sobie kopic TP-Linka za 50zł we własnym zakresie. SALON NA PIŁSUDZKIEGO 2A CAREFOURE JASTRZEBIE-ZDRÓJ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza obsługa na świecie, zero pomocy czy zainteresowania klijentem, jakiś żart po prostu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Orange niby kładzie światłowody, stać ich na głupie reklamy w telewizji, radiu, w internecie , a nie stać ich na przedłużenie kabla poprzez wstawienia ordynarnego słupa drewnianego żeby przedłużyć kawałek sieci do kolejnego domu. Sprawa z Orange wyglądała w moim przypadku tak jak opisałam poniżej. Od czerwca 2017 r miałam zamieszkać w małej miejscowości leżącej w gminie Maków Podhalański . Nie ma tam zasięgu i nie ma możliwości zainstalowania internetu mobilnego z żadnej stacji. Jedyna możliwość kontaktu to poprzez Orange. Najpierw udałam się do oddziału Orange , wystałam się ponad godzinę w kolejce aby dowiedzieć się czy są możliwości montażu telefonu z opcją bez limitu oraz internetu w tejże miejscowości. Panienka wysprawdzała co się dało i powiedziała że jak najbardziej możliwości są założenia telefonu i internetu od 10 Mb ( gwarantowane) do 20Mb. Już natychmiast chciała podpisać ze mną umowę na dostawę powyższych usług. Na 3 tygodni przed moim wyjazdem do tej miejscowości zadzwoniłam do sklepu internetowego Orange i zwarłam umowę zdalną na podłączenie najpierw internetu a po jakimś czasie ( ?konsultant? twierdził że do tygodnia) podłączenia mi telefonu ( dadzą numer) . Oczywiście ?konsultant? zapewnił mnie, że są możliwości techniczne i umówił mnie na konkretny dzień i na godzinę kiedy będę tam w tej miejscowości ( czyli za trzy tygodnie) no bo jak twierdził żeby wprowadzić kabel do domu i uruchomić mi internet to ja muszę być, co dla mnie było oczywiście. Ponad to ?konsultant zapewniał mnie, że w tym wyznaczonym dniu na pewno będę mieć podłączony Internet bo to będzie osobiście koordynował. Jakież było moje zdziwienie gdy w umówionym dniu zjawił się jakiś facet i stanął przed moim domem i powiedział że on przyjechał zobaczyć jakie są możliwości techniczne podłączenia kabla telefonicznego. Ja na to, że miał być ktoś kto mi podłączy Internet, a nie będzie dopiero rozeznawał możliwości techniczne doprowadzenia kabla, bo zapewniono mnie że takie możliwości są. Na to on że on na dzisiaj ma zlecenie więc przyjechał no i on tu widzi, że z drogi powiatowej to kabel trzeba by ciągnąć ponad działką sąsiada to na pewno nie będzie zgody. Jeden słup drewniany stoi przy tej drodze gminnej w odległości ok. 100 m od mojego domu, no to trzeba by wkopać jeszcze jeden lub dwa słupy , aby do mnie podciągnąć kabel , w drugą stronę nawet nie popatrzył , bo tam słup drewniany telefoniczny jest w odległości mniejszej jak 50 m od mojego domu, ale w kopany na prywatnej działce ( więc pewnie prywatny) i powiedział że on jedzie żeby powiedzieć jak wygląda sytuacja czyli co trzeba by zrobić żeby do mnie pociągnąć kabel i jak on zna Orange to oni nigdy do nikogo nie postawili nawet jednego słupa. Jak ja temu panu mówiłam że przecież konsultant mówił że to wszystko miało być już przygotowane , i dzisiaj miałam mieć wprowadzony kabel do domu, to facet się roześmiał i powiedział że to normalne , ale w umówionym terminie to oni dopiero rozeznają możliwości i często jest tak że klient ma dostarczone urządzenia do domu, on przyjeżdża zobaczyć możliwości, a tych nie ma , a klient ma podpisaną umowę i za urządzenia zapłacił . A mnie powtórzył żebym się nie łudziła bo nie podłączą mi kabla przez to, że trzeba postawić dodatkowy slup. Następnego dnia z telefonu od sąsiada zadzwoniłam do orane żeby wyjaśnić tą sytuację i panienka oznajmiła mi że przy moim zgłoszeniu , czy umowie napisano że brak jest możliwości technicznych. Gdy ja spytałam jak to jest możliwe, że 3 tygodnie temu możliwości techniczne były, a po 3 tygodniach nie ma to zbyła mnie mówiąc żebym napisała do Orange i to wyjaśniała bo ona nie wie co mi mówiono i w ogóle była bardzo niegrzeczna i arogancka . Zostałam więc bez telefonu i internetu . Ale ja tak tego nie zostawię. Gdzie tylko się da napiszę o tym ku przestrodze dla tych co mają zawrzeć z Orane jakąkolwiek umowę. Wyciągnęli tylko ode mnie moje dane i teraz przysyłają mi na e-maila swoje ogłupiające, kretyńskie reklamy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Gdy zadzwoniłem do pomocy technicznej i powiedziałem jaki jest problem po prostu się rozłączyli skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam usługi montażu światłowodu w sieci Orange. 10 kwietnia firma podwykonawcza montowala w moim mieszkaniu światłowód, byli kompletnie nie przygotowani do pracy. Przewiercili mi kable prądowe(5-żyłowe). Kilka dobrych godzin bez prądu. Chcieli na własną rękę kleic mi załącznikami kabel siłowy. Nie wyrazilam oczywiście zgody. Po 3 godz jednak doszli do wniosku, że poinformuja szefa o zaistniałej sytuacji. Na początku powiedzieli mi, że oni tego nie naprawia. Zgłosiłam sprawę u swojego Zarządcy notatka została sporządzona. Po jakimś czasie skontaktowal sie,ze mna właściciel firmy i doszliśmy w koncu do porozumienia że naprawi to moj elektryk a ten Pan pokryje koszty. Zostala kwestia remontu korytarza, wszędzie wisial klej tzw. na gorąco, ściany były brudne a dziura po wiertarce nie potrzebna. Monter wiercil w scianie nie sprawdzajac odpowiednim sprzętem czy w ścianie sa położone kable prądowe. Panowie bez przygotowania, bez odpowiedniego sprzętu. Zgłosiłam sprawe na reklamację. Po dwóch tygodniach okazalo sie że reklamacja w ogole nie wpłynęła. Wiec drugi raz złożyłam reklamację poprzez email by mieć potwierdzenie. Właściciel firmy skontaktowal się ze mną by uzgodnić naprawe montażu oraz pokrycie kosztów remontu korytarza. Zgodzilam się. Reklamacja została tymczasowo zawieszona w firmie Orange. Czekam juz drugi tydzień aż ktoś laskawie skontaktuje się ze mna w sprawie naprawy usługi. Nikt nic nie wie. Mam serdecznie dosyć i bardzo zaluje, że podpisalam ta umowe z faktu że jestem w ciąży i przysporzylo mi to duzo stresu i nerwów. A firma, ktora rzekomo ma naprawić usługę odezwie sie kiedyś lub wcale. A ja juz nie mam siły sie denerwować, do porodu zostala mi chwila i pewnie będę musiala to naprawic na własny koszt. Nie polecam. Drugi raz nie popełnie tego błędu. I przestrzegam przed jakością usług Orange oraz firm wykonujacych uslugi montażu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nic nie napisze. bo szkoda czasu a i wady sa same brak zasiegu od Zielonek w kierunku Skały. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mój problem został aktywowany wraz z podpisaniem umowy z tą siecią . Naliczone dziwne sumy nikt nie potrafi wyjaśnić jak i dlaczego została naliczona mi taka sama , i za każdym razem zwalanie na system . Orange to złodziej , nie dajcie się im naciągnąć . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od niedawna jestem w orange, już widzę jaki to był błąd przenosząc nr do nich. Internet modem resetuje nawet trzy razy dziennie, bo nie ma zasięgu, sms i dzwonienie to wielki wyczyn, bo oczywiście też jest kłopot z zasięgiem. Fakt mieszkam na wsi, ale nie na takiej gdzie mogą występować takie problemy. No ludzie przez to ledwo można prowadzić interesy... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jest jakies nieporozumienie ten orange !! Lekcewazą no i nabijają klientów w butelekę. Zdecydowanie nie polecam tego operatora, jednym słowem nie liczą się z ludźmi , jakies dziwne nie wyjaśnione rzeczy w rachunkach których nie ma , już nie wspomnę o braku odzewu na składane reklamcje , jak można płacić za coś czego sie nie używa ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tyle wad, że nie wiem aż od czego zacząć. Problemy z telewizją, internetem, zawyżone opłaty, a do tego wad z siecią nie ma końca. Ostatnio dostałam propozycje zakupu telefonu na abonament. Około dwa miesiące temu odebrałam sony Xperie E5, z którą są ciągłe problemy. Już trzeci raz muszę oddać telefon na gwarancje. Nie dostaję telefonu zastępczego, karta również nie pasuje to wszystkich aparatów bo mam mikro i nawet jak znajdę jakiś stary telefon i to nie mogę z niego korzystać bo karta nie pasuje, rachunki płacę regularnie (mimo podwyższonych cen) a prawie w ogóle nie korzystam z tego. Jak skończy się umowa to na pewno z niej zrezygnuję! Nikomu nie polecam tej firmy. skomentuj opinię »
Dodaj opinię