Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Za dużo reklam jak pomagają konsolidować produkty ,jak by tak było w rzeczywistości to ludziom łatwiej by się żyło skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Właśnie od 1.5 h próbuję się połączyć z infolinią !! DNO !!! Problem z wybraniem środków. UCIEEEKAJCIE !!! Wypłaty w postaci przelewów - ograniczenia ! Nie ma szansy na kontakt z infolinią. Nie ma żadnej pomocy. Aplikacja mobilna nie działa. Na prośby o pomoc - odpisują po miesiącu ! :) Serio ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku nikomu, pobieranie opłat z kosmosu. Spłacasz kredyt i oni chcą jeszcze dodatkowe pieniądze, nie informują o wszystkim i infolinia żenada. Ludzie uciekać od takich ,,banków ". skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PRZESTRZEGAM PRZED NEST BANK ZABLOKOWALI MI KONTO BEZ WYJAŚNIENIA NIKT W BANKU CZY NA INFOLINII NIE JEST W STANIE UDZIELIĆ INFORMACJI NIE MAM JAK ODZYSKAĆ SWOICH PIENIĘDZY MAM SIĘ KONTAKTOWAĆ DROGĄ PISEMNĄ I SIĘ ODWOŁYWAĆ PRZECIEŻ TO JEST PRZESTĘPSTWO [Moderacja] MI PIENIĄDZE I NAWET NIE PRÓBOWALI SIĘ SKONTAKTOWAĆ CZY SPRAWY WYJAŚNIĆ NIE WSPOMINAJĄC JUŻ O POPRZEDNICH RZECZACH KTÓRE TEN BANK ODWALA TAKIE JAK CIAŁGE PROBLEMY SYSTEMU GDZIE POBIERAJĄ CI WSZYSTKIE PIENIĄDZE Z KONTA JAK PRÓBUJESZ ZROBIĆ JEDNĄ PŁATNOŚĆ A KONSULTANCI TWIERDZĄ ŻE PIENIĄDZE ODDADZĄ NATYCHMIAST NATOMIAST CZEKASZ 2 TYG BO TAK NA PRAWDĘ NEST BANK BIERZE SOBIE POŻYCZKI Z NASZYCH KONT A TERAZ JAK WIDAĆ NAWET [Moderacja] PRZYWŁASZCZA SOBIE NASZE PIENIĄDZE skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zakladajoc konto mialam wrazenie ze to dobry bank zrobilam wplate 27.05.2019 o godz.9 rano na swoje konto w placowce banku jest dzien 28.05.2019 godz.11.35 pieniedzy nie ma na koncie skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
BANK - TRAGEDIA.\r\nPróbując wybrać środki z karty, po kilku nieudanych próbach i kontakcie z bankiem (po długim czasie oczekiwania bo oczywiście jest problem aby się połączyć z kimś na infolinii) okazało się ze bank ma problem z płatnościami kartą, w rezultacie środki zostały one zablokowane na 7 dni!! Brak jakiejkolwiek informacji, po reklamacji dostałam bilety do kina.... \r\nMiesiąc później oczekując na przelew ekspresowy, po kilku godzinach oczekiwania uzyskałam informację na infolinii, że mają problem z obsługą przelewów natychmiastowych, natomiast po drugim telefonie i upewnieniu się że przelew od banku nadającego wyszedł, poinformowano mnie że jednak to nie oni mają problem tylko ktoś inny. Pieniędzy jak nie było tak nie ma, i nikt nie wie co się stało. Mogę złożyć reklamację, ciekawe ile jeszcze mają tych biletów do kina...\r\n\r\nKuszą Klienta wysokim oprocentowaniem na kontach oszczędnościowych, nie dajcie się skusić bo trwa to tylko 3 miesiące. Potem nagle oprocentowanie maleje bez jakiejkolwiek informacji czy przy zakładaniu konta, czy w momencie kiedy zmalało. \r\n\r\n [Moderacja] KTÓRA PRÓBUJE ŁATAĆ BUDŻET, BLOKUJĄC ŚRODKI KLIENTÓW - NIE POLECAM!!!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Tragedia przestrzegam przed tym bankiem. 1. Pobiera opłaty za swoje rachunki techniczne dla kredytu firmowego (130zł / m-c) 2. O zmianie warunków kredytowych zapisanych w umowie informuje wyłącznie w swojej placówce i na www, więc się nie dowiesz, że koszt kredytu wzrośnie Ci o kilka tysięcy. 3. Za wcześniejszą spłatę życzy sobie 5% pozostałej kwoty kapitału. 4. Stosuje nieuczciwe praktyki wykorzystując swoją pozycję. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki może być mam zajęcia komornicze na rachunkach bankowych w tym banku komornik aktualizuje na bieżąco informacje A bank od prawie roku twierdzi że nie otrzymał żadnych informacji to jest kpina bank zarabia na środkach które są zablokowane na moim koncie i nawet nie gracza się skontaktować ani ze mną ani z komornikiem mimo moich próśb skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki miałam na nieszczęście poznać w momencie,gdy zaufałam firmie prywatnej zakładającej mi drzwi zewnętrzne wejściowe,gdzie z tą ostatnią mam podpisaną umowę zlecenie na zakup towarów i usług,oraz z bankiem,gdzie mam podpisaną również umowę na udzielenie kredytu na zakup towarów i usług.Firma(jak również bank) niekompetentna,pracownicy również i zadają pytania z pogranicza niemożliwych do odpowiedzi jeśli chodzi o weryfikację dzwoniąc na infolinię.Napisałam również upoważnienie mojej mamie do udzielenia inf.na temat ile zostało do spłaty,jak również napisanie zaświadczenia zakańczającego spłatę całkowitą rat i wykasowanie moich danych z ich bazy,to mama została odprawiona z kwitkiem.W związku z powyższym napisałam skargę do Nestbanku do osoby decyzyjnej.Mam nadzieję,że mnie odpiszą,bo napisałam też,że sprawę skieruję do sądu z powództwa cywilnego i napiszę również do UOKiKU,jeśli tę skargę nie potraktują poważnie.Dosyć niesubordynacji w stosunku co do klienta,ignorowania go i jego potrzeb.Uważam,że pracują tam same [Moderacja] .Wyższe wykształcenie nie czyni ich lepszymi.Więc nie wiem w czym rzecz.Przez 2 lata od 19.07.2017r prosiłam się na infolinii o przekazanie mi inf.z negatywnym skutkiem.Teraz kolej na mnie.NIE POLECAM NIKOMU Nestbanku!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię