Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
W Gdyni: z powodu kłopotów z przelewem z mbanku przez internet udałam się do placówki Nest Banku. Ten punkt nie przyjmował opłat,więc skierowano mnie do innego-a tam można było zapłacić ale tylko gotówką a ja nie miałam. Zdziwiła mnie ta praktyka. 2-ga sprawa: wpłaciłam ratę kredytu wczoraj a dziś dostałam SMS przypominający i telefon z banku bez numeru. Pan chciał moje szczegółowe dane,a gdy zapytałam o co chodzi wyłączył się. Mają bałagan? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza placówka to w Kościanie. Właścicielka z piekła rodem. Traktuje pracowników jak niewolników. Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Założyłam konto były mega problemy ale pani która mnie obsługiwała jest naprawdę najlepsza z Pań z banków w których miałam konta. Poświęciła mi tyle czasu że bank zamkla godzinę po czasie. Jeszcze raz dziękuję Pani Aniu z banku w Turku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wszystko ładnie pięknie , zastanawiałem się nad kontem u was ale tutaj nadmienię że chodzi mi o punkt w Katowicach w centrum nie wymienię ulicy bo szkoda mi tej Pani, ale godzina 10 30 rano w tygodniu podjechałem do centrum wiecie jak to wygląda w Katowicach więc nie wspomnę o miejscu parkingowym przy banku ale to przełknąłem i auto postawiłem przy Lidlu, kawałek do przejścia ale oki samo zdrowie, dotarłem do banku była jedna jedyna osoba a Pani mi mówi że ona nie da rady założyć mi konta bo jest sama, a przed chwilką wyszedł menadzer i mam poszukać innego punktu lub przyjść za dwie , trzy godziny, powiem szczerze mam już 43 lata i pracuję także z ludźmi na stanowiskach ale nie spotkałem się z czymś takim nawet w sklepie mięsnym gratuluję reklamy oczywiście konta w tym banku nie założyłem wystarczyło mi to co zobaczyłem... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W Nest Banku założyłam konto walutowe ale wpłaty ani wypłaty waluty nie można dokonać. Śmieszne to. Zlikwidowałam konto walutowe bo brak funkcjonalności. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jak do tej pory bez zastrzeżeń skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jest ok.Żadnych problemów!Nie jest prawdą co piszą! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie można narzekać a wszystko za darmo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kilka miesięcy żądań usunięcia danych osobowych, którymi Nest Bank bezprawnie administrował. W końcu się udało, w ramach przeprosin bank dał... 2 niedziałające vouchery do kina. Widzę, iż problemów z zamykaniem konta i usuwaniem danych ma więcej osób, w dobie RODO Nest Bank powinien mieć wytoczony pozew zbiorowy, a grubą karę przeznaczyć na cele charytatywne. Unikać, nie korzystać. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zlodzieje i oszusci. To parabank.....tylko do wysoko oprocentowanych kredytow sie nadaje...w oddziale banku tylko pracownik z laptopem...caly bank. Trzeba sie prosic o wlasne pieniadze....Bank mial 4 dni na zwrot nadplaty mija 2 tydzien a pieniedzy brak....nawet nie ma do kogo sie odezwac. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Większość opinii wygląda mi chyba na jakiś czarny marketing. Proszę osoby posiadające konta o własne opinie. Założyłem konto metodą przelewu i wszystko przeszło szybki i sprawnie. Bankowość internetowa uważam, że jest jedna z lepszych: prosta, przejrzysta bez zbędnych reklam i funkcji. Konto darmowe 0zł za prowadzenie i posiadanie karty. Mają też ofertę darmowego konta firmowego więc skąd te komentarze. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Wszystkie 'schody' związane z założeniem konta to pikuś ja od 3m-cy próbuję zlikwidować konto;( To dopiero jazda bez trzymanki. Cały czas pod górę tak jakby problemem było zamknięcie rachunku. Zero kontaktu banku z klientem! O wszystkich nieprawidłowościach we wnioskach dowiaduję się a właściwie wymuszam takie wiadomości od pracowników banku. Oczywiście informację mogę uzyskać o odczekaniu maksymalnego terminu na rozpatrzenie przewidzianego w ustawie. Tragedia. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Konto prywatne o dziwo założyłem w miarę sprawnie,ale bez wizyty w banku się nie obyło,ale firmowe(dokładnie konto stowarzyszenia)....Nic nie wiedzieli czym to się je,pytaia w stylu"ale kto jest właścicielem" i wreszcie odkrycie,że przecież nie mogą mi otworzyć konta,bo mam jakieś papiery wydane przez prezydenta miasta,a nie przez staroste tyle tylko,że pani nie wiedziała że istnieją miasta na prawach powiatu w których uprawnienia starosty posiadają prezydenci miast! Po dwóch dniach walk skapitulowałem,bo uruchomienie tego konta pociągało za sobą bliżej nieokreśloną liczbę kolejnych wizyt w banku. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo czeste awarie, brak dostepu do srodkow, brak komunikatow, godzinne oczekiwanie na polaczenie z konsultantem, ktory nic nie wie - norma. Zmieniam bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie, ludzie to bank rodzinny dla dziadka i dla wnuczka - jak dziadek zmieni numer telefonu do haseł to jest szansa że dopiero wnuczek będzie mógł wysłać przelew. Rano 9:30 godzina otwarcia - zamknięte. Czekam. Godzina 9:50 wyszli z zaplecza - ból istnienia w oczach - otworzyli. Zmieniam numer telefonu do haseł sms : formularz łączenie, z infolinią 100 pytań i oczekiwanie. Na 10 mam do pracy uff udało się spóźnię się ale zmieniłem. Czy aby na pewno ? Dwie godziny później daremnie oczekuje sms-a do autoryzacji przelewu. Dzwonie na infolinię - porażka. Dzwonię do oddziału a Pani znużonym głosem odpowiada że zmiana numeru telefonu trwa w tym "długowiecznym i wielopokoleniowym banku" 4 dni. Ja p.....e przez 4 dni a ponieważ jest już czwartek to przez tydzień nie mogę wykonać żadnego przelewu. I to jest prędkość godna słowa "średniowiecze" Choć przypuszczam że nawet w średniowieczu załatwiliby to szybciej przez "umyślnego", że o "Wiedźminie" nie wspomnę. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Baaaaaardzo kiepska w porównaniu z innymi bankowość elektroniczna. Nieintuicyjny system, wyciągi z konta nie są dostępne z poziomu bankowości elektronicznej. Nieintuicyjny system bankowości elektronicznej. Jesli nie byłeś klientem - super podejście, ale klient już ma prze..... Zero zainteresowania, żadnych bonusów, jesteś traktowany jak w urzędzie skarbowym (znam urzędyy skarbowe z lepszym podejściem do klienta). Placówek mało, a franczyzowe bez doświadczenia i kompetencji. Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nest Bank pojawi się na polskim rynku pod koniec października 2016 roku. Zastąpi on dwie marki należące do FM Banku: Bank SMART oraz BIZ Bank. Bank zamierza otworzyć 350 swoich placówek. W języku polskim słowo ?nest? rozumiane jest jako ?gniazdo?. Bank twierdzi że na wartościach, które gniazdo symbolizuje, takich jak bezpieczeństwo, opiekuńczość, zaradność, bank zamierza budować swój wizerunek... Jakoś mu to słabo idzie skoro wiekszość opinii na temat tej instytucji jest negatywna. Ja sam tez nie mam pozytywnych doświadczeń z tym bankiem wiec nie mogę o nim nic dobrego powiedzieć. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pszeszedłem po kolei wszystkie etapy aż do Nest Banku. Poczatkowy FUNDUSZ MIKRO przekształcał sie po kolei w FM BANK, BIZ BANK aż w koncu stał sie NEST BANKIEM. Na poczatku wycofali mi limit kredytowy w rachunku. Oczywiście zrobili to tak że miałem mało czasu na to aby zgromadzic środki i spłacić to to. Ale spłaciłem i OK. Mam u nich kredyt na dłuższy okres spłaty wiec nie mam jak na razie złożyć wypowiedzenia bo kwota jest nie mała. Za to oni wypowiedzieli mi w międzyczasie kartę kredytową. W sumie mam to głęboko wiadomo gdzie bo dzięki temu odpada mi jedna z kart do pilnowania spłat. niedawno zobaczyłem na koncie opłatę za zaświadczenie którego nie zamawiałem choć Bank twierdzi ze zamawiałem podczas rozmowy z infolinią. Widziałem podobna opinie że inna osobę też tak naciągnęli więc może to taka standardowa procedura naciągania klientów. Strona klienta po zalogowaniu się na swoje konto jakby była robiona przez ucznia liceum informatycznego. Poza tym aktualizacja środków na koncie to tez jakaś żenada. Nie wiem czy pozytywne opinie o tym tzw. Banku nie zamieszczają pracownicy którzy robią to na polecenie swoich szefów bo naprawdę nie mogę w tym banku doszukać się jakichś pozytywów, ale nie mogę się takich doszukać... Reasumując mam tego już dosyć i jak spłacę kredyt rozstanę się z tym tworem bez żalu z mojej strony. Szkoda ze stanie sie to za dłuższy czas bo kredyt duży i raty nie małe. Ale może dzięki temu docenię to że w końcu nie jestem ich klientem. Do rozważenia przez Ebroker... Radziłbym umożliwić dodawanie do opinii "plusów ujemnych" na jakie niektóre banki zasługują. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
slaba obsługa , brak oferty dla przedsiębiorców skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dodzwonić się do nich to cud wkur***** mnie ten bank juz skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzwonili do mnie już 30 razy jak nie wiecej z każdego oddziału w Polsce bo nie mają jednego systemu i przestać nie mogą, bardzo nachalni i upierdliwi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
banda oszustow robiac mi przelew 12tysiecy na moje konto zabrali mi 1900zl na prowizje.jakies kpiny odradzam tych [Moderacja] skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Dramat!!! Obsługa internetowa PORAŻKA! 100 haseł i loginów!!! Masakra jeżeli chodzi o obsługę na infolinii - weryfikują jak się im podoba. Ocena mniej niż zero! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Moj tata wzial kredyt. Pracownik obliczyl mu rate 250 zl a tymczasem okazuje sie ze faktyczna rata wynosi 500 zl. Za pozyczone 20 tys musi oddac 60 tys. A pracownik zapewnial ze bedzie to 30 tys. Ciagle wyjasnianie sprawy i nikt nic nie wie jak to sie stalo. Nie polecam skomentuj opinię (4) »
Dodaj opinię