Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakaś porażka nic niemożna załatwić wszystko trwa nawet przy likwidacji konta skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakaś parodia! Jedynym plusem jest to, że jest darmowe. Infolinia i ich system jest porażką - ponoć czynna od 7-24, co jest wielkim przekrętem, bo jakoś nie uwierzę, że wieczorami za każdym razem, gdy ja dzwonię to linie są tak zajęte przez innych klientów, że czekając 15 minut nie mogę się dodzwonić, a w ciągu dnia trwa to kilka sekund. Kłamstwo! Obsługa nie jest w stanie pomóc, jeżeli nie masz numeru klienta, chociaż wcześniej wypytała o prawie wszystkie informacje osobiste, strona jest co prawda w miarę prosta w obsłudze, ale nie ma tam wielu ważnych akcji do wykonania. Tragedia, nie polecam. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank ma też "dodatkowy, niespotykany w innych bankach system bezpieczeństwa" ;) Strona jest tak brzydka i "obciachowa" że wstyd jest się logować jak ktoś patrzy z boku więc na stronę banku wchodzimy gdy nikt nie patrzy i nie podejrzy naszych danych logowania :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Trzeci bank z którym współpracuję i jako jedyny z którego jestem jak najbardziej zadowolony. Bankowość internetowa przejrzysta, prosta w obsłudze do zwykłych przelewów wystarczająca, księgowanie-do kilku dni co dla mnie nie jest problemem. Jeśli ktoś płaci non stop kartą nawet za zakupy o wartości 2 zł to moze byc problem. Konto bezwarunkowo za 0zł i wypłata we wszystkich bankomatach za 0zł jest to moim zdaniem duzy atut. Byłem jeszcze klientem banku za czasów SMART i do chwili obecnej nie ma żadnych opłat i mam nadzieje, ze tak zostanie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank jakoś dziwnie działa - najpierw osoba kontaktująca się z klientem przez telefon prosi o podanie wszystkich danych , w pewnym momencie miałem strach , że to jakiś wyłudzacz ,który mając moje dane może wziąć pożyczkę - ok , potem pani dzwoni ,że pożyczka została wstępnie przyznana i przyjedzie jeszcze do mnie przedstawiciel, czeka. Po dwóch dniach dzwonię i dowiaduję się ,że przedstawiciel rozmyślił się wraz z bankiem co do przyznania pożyczki ,ale niestety zapomniał poinformować klienta. Z tego też względu odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno i wiadro mułu. Konto bezpłatne , ale jak coś za darmo to znaczy do d.... . Obsługa na infolinii tragiczna i niekompetentna. Konto internetowe mało przejrzyste i działające beznadziejnie. Księgowanie operacji z dużym opóznieniem. Wydłużona blokada środków na koncie. Procedura odblokowania karty - masakra. Absolutnie NIE POLECAM !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, Nie polecam tego banku....pracownik musi pozyskiwać klientów,chodzić po mieście,dzwonić narzucone z góry ile telefonu dziennie wykonanych,Normalne banki maja swoją baze klientów,a nie pozyskiwać ich dopiero. Śmieszna wypłata 2100 brutto z tego więcej wydaje się na paliwo za jazdę za klientami. Wydaje mi się że bardziej Nest Banku funkcjonuje jak call center. Jeśli nie spełnisz narzuconych z góry prognoz telefonicznych itp. dostajesz upomnienie a to jedno znaczne wylot z pracy. Ciągłe naciskanie na pracownika.....A kierownik siedzi i czeka na twoje rezultaty.Tylko nie umie zrozumieć,że nie każdy chce kredyt. Kasa,kasa,kasa i jeszcze raz kasa musisz robić na kierownika i bank. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
To jest dramat. Bank nie informuje klijenta o niczym. Jakiś czas temu mieli awarie serwera dowiedziałem się o tym jak nie mogłem zapłcić za zakupy. Dziś również robiłem zakupy odrzucono transakcje. Po konsoltucji z BOK dowiedziałem się że bank zablokował moją kartę (sam z siebie) gdyż wykonywałem jakieś transakcje krórych nie umieją nawet wytłumaczyć i mam czekać do wyjaśnienia do jutra głodny. Bank nie posiada prostej funkcji jak blink a historia w aplikacji pojawia się po paru dniach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa KLIENTA level: Indie. NIE POLECAM . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie ma mowy żeby dodzwonić się szybciej niż w 20 minut, dodatkowo obsługa jest nie miła skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W Gdyni: z powodu kłopotów z przelewem z mbanku przez internet udałam się do placówki Nest Banku. Ten punkt nie przyjmował opłat,więc skierowano mnie do innego-a tam można było zapłacić ale tylko gotówką a ja nie miałam. Zdziwiła mnie ta praktyka. 2-ga sprawa: wpłaciłam ratę kredytu wczoraj a dziś dostałam SMS przypominający i telefon z banku bez numeru. Pan chciał moje szczegółowe dane,a gdy zapytałam o co chodzi wyłączył się. Mają bałagan? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza placówka to w Kościanie. Właścicielka z piekła rodem. Traktuje pracowników jak niewolników. Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Założyłam konto były mega problemy ale pani która mnie obsługiwała jest naprawdę najlepsza z Pań z banków w których miałam konta. Poświęciła mi tyle czasu że bank zamkla godzinę po czasie. Jeszcze raz dziękuję Pani Aniu z banku w Turku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wszystko ładnie pięknie , zastanawiałem się nad kontem u was ale tutaj nadmienię że chodzi mi o punkt w Katowicach w centrum nie wymienię ulicy bo szkoda mi tej Pani, ale godzina 10 30 rano w tygodniu podjechałem do centrum wiecie jak to wygląda w Katowicach więc nie wspomnę o miejscu parkingowym przy banku ale to przełknąłem i auto postawiłem przy Lidlu, kawałek do przejścia ale oki samo zdrowie, dotarłem do banku była jedna jedyna osoba a Pani mi mówi że ona nie da rady założyć mi konta bo jest sama, a przed chwilką wyszedł menadzer i mam poszukać innego punktu lub przyjść za dwie , trzy godziny, powiem szczerze mam już 43 lata i pracuję także z ludźmi na stanowiskach ale nie spotkałem się z czymś takim nawet w sklepie mięsnym gratuluję reklamy oczywiście konta w tym banku nie założyłem wystarczyło mi to co zobaczyłem... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W Nest Banku założyłam konto walutowe ale wpłaty ani wypłaty waluty nie można dokonać. Śmieszne to. Zlikwidowałam konto walutowe bo brak funkcjonalności. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jak do tej pory bez zastrzeżeń skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jest ok.Żadnych problemów!Nie jest prawdą co piszą! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie można narzekać a wszystko za darmo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kilka miesięcy żądań usunięcia danych osobowych, którymi Nest Bank bezprawnie administrował. W końcu się udało, w ramach przeprosin bank dał... 2 niedziałające vouchery do kina. Widzę, iż problemów z zamykaniem konta i usuwaniem danych ma więcej osób, w dobie RODO Nest Bank powinien mieć wytoczony pozew zbiorowy, a grubą karę przeznaczyć na cele charytatywne. Unikać, nie korzystać. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zlodzieje i oszusci. To parabank.....tylko do wysoko oprocentowanych kredytow sie nadaje...w oddziale banku tylko pracownik z laptopem...caly bank. Trzeba sie prosic o wlasne pieniadze....Bank mial 4 dni na zwrot nadplaty mija 2 tydzien a pieniedzy brak....nawet nie ma do kogo sie odezwac. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Większość opinii wygląda mi chyba na jakiś czarny marketing. Proszę osoby posiadające konta o własne opinie. Założyłem konto metodą przelewu i wszystko przeszło szybki i sprawnie. Bankowość internetowa uważam, że jest jedna z lepszych: prosta, przejrzysta bez zbędnych reklam i funkcji. Konto darmowe 0zł za prowadzenie i posiadanie karty. Mają też ofertę darmowego konta firmowego więc skąd te komentarze. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Wszystkie 'schody' związane z założeniem konta to pikuś ja od 3m-cy próbuję zlikwidować konto;( To dopiero jazda bez trzymanki. Cały czas pod górę tak jakby problemem było zamknięcie rachunku. Zero kontaktu banku z klientem! O wszystkich nieprawidłowościach we wnioskach dowiaduję się a właściwie wymuszam takie wiadomości od pracowników banku. Oczywiście informację mogę uzyskać o odczekaniu maksymalnego terminu na rozpatrzenie przewidzianego w ustawie. Tragedia. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Konto prywatne o dziwo założyłem w miarę sprawnie,ale bez wizyty w banku się nie obyło,ale firmowe(dokładnie konto stowarzyszenia)....Nic nie wiedzieli czym to się je,pytaia w stylu"ale kto jest właścicielem" i wreszcie odkrycie,że przecież nie mogą mi otworzyć konta,bo mam jakieś papiery wydane przez prezydenta miasta,a nie przez staroste tyle tylko,że pani nie wiedziała że istnieją miasta na prawach powiatu w których uprawnienia starosty posiadają prezydenci miast! Po dwóch dniach walk skapitulowałem,bo uruchomienie tego konta pociągało za sobą bliżej nieokreśloną liczbę kolejnych wizyt w banku. skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię