Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Z tego co widzę, wszyscy którzy są niezadowoleni z Nest Banku , sami są sobie winni, bo są gamoniami do potęgi ntej. Nie wiem jak można mówić, że nieczytelna jest historia konta? Przecież to najprostszy system transakcyjny. Dla mało rozgarniętych. Każdy powinien sobie z nim poradzić. Zaczynam podejrzewać, że to konkurencja wypisuje takie brednie. Ja mam w Nest konto kilka lat i zero problemów. I dlatego, że zero problemów, to nigdy nie dzwoniłam i tu nie mogę nic powiedzieć, ale na zadane pytanie pisemne z poziomu kota, następnego dnia miałam wyczerpującą odpowiedź. Nie mam żadnych zastrzeżeń. I nie ponoszę żadnych opłat. Moge tylko polecić. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Masakra bank zablokował mi środki na koncie tak bez powodu najgorszy bank skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam Nest Banku zdziercy pieniędzy nie bierzcie kredytów u nich koszty jak w parabankach bank dba o finanse swoje a nie klientów.Bank KOSZMAR skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Prosty w obsłudze jeśli chodzi o dostęp internetowy. Konto za 0 złotych. Bankomaty bezpłatne. Brak jakiś ukrytych opłat, zlikwidowałem konto w dużym zachodnim banku i przeszedłem do NEST. Po kilku miesiącach nie mam zastrzeżeń i jestem zadowolony jako klient. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo tanie konto+dobrze oprocentowane oszczędnościowe. Idealne jeśli masz dzieci: dodatkowe za free konta dla nastolatków+oszczędnościowe dla nich 3,5%. Jeśli korzystasz przez net jest idealne. Jedno z najlepszych na rynku: koszty minimum plus mnóstwo zalet skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oferta Banku bardzo bobrze dopasowana do potrzeb klienta. Ogromne możliwość rozwoju własnego biznesu z kredytem dla Firm. Kredyty dla osób fizycznych również spełniają oczekiwania co do kwoty oraz okresu kredytowania. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, nikomu. Całkowicie nieintuicyjny serwis internetowy, brak czytelnej historii konta, kilkudniowe opóźnienia przy przelewach przychodzących i wychodzących, zaporowe nikomu nie potrafi,ebne dokumenty w trakcie trwania kredytu i namowy na zamianę lubi kredytowej na kredyt gotówkowy. Unikajcie jak ognia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jest żenada, a nie bank. Dziś podczas logowania piszą, że błędne hasło albo login. Jak się zwróciłem na ich stronie o udostępnienie, to mi napisali maila, że już mogę się logować i że otrzymam SMSy z hasłami. Na tym się skończyło. Nie przysłali nic więcej! Nie mam więc dostępu do konta! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wszystko niby dobrze, bo bez opłat. Ale jeśli ma się jakiekolwiek nawet najprostsze pytanie, to już koniec świata! Na infolinii czeka się na konsultanta bardzo długim, potem dluga weryfikacja-przesluchanie i na koniec niezrozumiałe pytanie, by dowiedzieć się, że weryfikacja się nie powiodła! Zatem po stracie kilkunastu minut nie dowiedziałem się niczego!!! Tak samo w oddziale czy w placówce partnerskiej. Osoby z obsługi nie mają dostępu do konta i nie potrafią udzielić żadnej informacji dotyczącej sytuacji co się dzieje na koncie klienta... Są tam chyba tylko do otwierania nowych kont... A jak złożyłem reklamację, to rozpatrzono dopiero po 28 dniach, bo mają na to 30 dni... Zaznaczam, że pytanie było bardzo proste i można było by odpowiedzieć nawet telefonując do mnie. Ale tam mają procedury chyba z kosmosu. Więc dziękuję za takie traktowanie i opuszczam ten bank po niecałych 3 miesiącach współpracy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Super bank - wszystko o czasie, wszystko pod ręką i najważniejsze - bez kosztów! Bardzo polecam - niejednego już namówiłem na przeniesienie rachunku i są na dziś bardzo zadowoleni. Polecam bez ściemy - zresztą wszystko jest bardzo przejrzyste, więc nie ma się czego obawiać. Polecam skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakaś porażka nic niemożna załatwić wszystko trwa nawet przy likwidacji konta skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakaś parodia! Jedynym plusem jest to, że jest darmowe. Infolinia i ich system jest porażką - ponoć czynna od 7-24, co jest wielkim przekrętem, bo jakoś nie uwierzę, że wieczorami za każdym razem, gdy ja dzwonię to linie są tak zajęte przez innych klientów, że czekając 15 minut nie mogę się dodzwonić, a w ciągu dnia trwa to kilka sekund. Kłamstwo! Obsługa nie jest w stanie pomóc, jeżeli nie masz numeru klienta, chociaż wcześniej wypytała o prawie wszystkie informacje osobiste, strona jest co prawda w miarę prosta w obsłudze, ale nie ma tam wielu ważnych akcji do wykonania. Tragedia, nie polecam. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank ma też "dodatkowy, niespotykany w innych bankach system bezpieczeństwa" ;) Strona jest tak brzydka i "obciachowa" że wstyd jest się logować jak ktoś patrzy z boku więc na stronę banku wchodzimy gdy nikt nie patrzy i nie podejrzy naszych danych logowania :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Trzeci bank z którym współpracuję i jako jedyny z którego jestem jak najbardziej zadowolony. Bankowość internetowa przejrzysta, prosta w obsłudze do zwykłych przelewów wystarczająca, księgowanie-do kilku dni co dla mnie nie jest problemem. Jeśli ktoś płaci non stop kartą nawet za zakupy o wartości 2 zł to moze byc problem. Konto bezwarunkowo za 0zł i wypłata we wszystkich bankomatach za 0zł jest to moim zdaniem duzy atut. Byłem jeszcze klientem banku za czasów SMART i do chwili obecnej nie ma żadnych opłat i mam nadzieje, ze tak zostanie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank jakoś dziwnie działa - najpierw osoba kontaktująca się z klientem przez telefon prosi o podanie wszystkich danych , w pewnym momencie miałem strach , że to jakiś wyłudzacz ,który mając moje dane może wziąć pożyczkę - ok , potem pani dzwoni ,że pożyczka została wstępnie przyznana i przyjedzie jeszcze do mnie przedstawiciel, czeka. Po dwóch dniach dzwonię i dowiaduję się ,że przedstawiciel rozmyślił się wraz z bankiem co do przyznania pożyczki ,ale niestety zapomniał poinformować klienta. Z tego też względu odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno i wiadro mułu. Konto bezpłatne , ale jak coś za darmo to znaczy do d.... . Obsługa na infolinii tragiczna i niekompetentna. Konto internetowe mało przejrzyste i działające beznadziejnie. Księgowanie operacji z dużym opóznieniem. Wydłużona blokada środków na koncie. Procedura odblokowania karty - masakra. Absolutnie NIE POLECAM !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, Nie polecam tego banku....pracownik musi pozyskiwać klientów,chodzić po mieście,dzwonić narzucone z góry ile telefonu dziennie wykonanych,Normalne banki maja swoją baze klientów,a nie pozyskiwać ich dopiero. Śmieszna wypłata 2100 brutto z tego więcej wydaje się na paliwo za jazdę za klientami. Wydaje mi się że bardziej Nest Banku funkcjonuje jak call center. Jeśli nie spełnisz narzuconych z góry prognoz telefonicznych itp. dostajesz upomnienie a to jedno znaczne wylot z pracy. Ciągłe naciskanie na pracownika.....A kierownik siedzi i czeka na twoje rezultaty.Tylko nie umie zrozumieć,że nie każdy chce kredyt. Kasa,kasa,kasa i jeszcze raz kasa musisz robić na kierownika i bank. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
To jest dramat. Bank nie informuje klijenta o niczym. Jakiś czas temu mieli awarie serwera dowiedziałem się o tym jak nie mogłem zapłcić za zakupy. Dziś również robiłem zakupy odrzucono transakcje. Po konsoltucji z BOK dowiedziałem się że bank zablokował moją kartę (sam z siebie) gdyż wykonywałem jakieś transakcje krórych nie umieją nawet wytłumaczyć i mam czekać do wyjaśnienia do jutra głodny. Bank nie posiada prostej funkcji jak blink a historia w aplikacji pojawia się po paru dniach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa KLIENTA level: Indie. NIE POLECAM . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie ma mowy żeby dodzwonić się szybciej niż w 20 minut, dodatkowo obsługa jest nie miła skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W Gdyni: z powodu kłopotów z przelewem z mbanku przez internet udałam się do placówki Nest Banku. Ten punkt nie przyjmował opłat,więc skierowano mnie do innego-a tam można było zapłacić ale tylko gotówką a ja nie miałam. Zdziwiła mnie ta praktyka. 2-ga sprawa: wpłaciłam ratę kredytu wczoraj a dziś dostałam SMS przypominający i telefon z banku bez numeru. Pan chciał moje szczegółowe dane,a gdy zapytałam o co chodzi wyłączył się. Mają bałagan? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza placówka to w Kościanie. Właścicielka z piekła rodem. Traktuje pracowników jak niewolników. Nie polecam skomentuj opinię »
Dodaj opinię