Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Pomyslalem, ze dodam swoje 3 grosze na temat tego "banku". Przez rok wszytko bylo w porzadku. Dwa dni temu przelalem duza kwote pieniedzy i nagle przestalem otrzymywac sms'y uprawniajce mnie do przelewow. Kasa zostala zamrozona!!! Po prostu niebywale. Na infolini pan rozklada rece i mowi ze dzial techniczny odezwie sie do mnie do 4 dni. A ja musze te pieniadze juz teraz przelac! Kazda zmiana np dodanie innego numeru na wypadek gdyby z obecnym bylo cos nie halo wymaga weryfikacji sms'u z kodem. Czyli wracamy do punktu wyjcia. Kretynizm. Nie polecam a wrecz odradzam. Likwiduje konto natychmiastowo bo rozwiazaniu tej sytuacji... Ps Zaluje, ze nie sprawdzilem tego "banku" zanim otworzylem w nim konto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Również posiadam konto w Nest. Wszystko było ok aż do momentu problemu z kodem PIN. Nagle nie wiadomo jakim cudem mój kod jest niepoprawny... Nie zmieniłam go i to mnie dziwi. Oczywiście na infolinii nie mogą nic zrobić za rozmowę zabrali 11zl.!!!! Na e-mail skrzynka zakochana.... Tragedia.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo trudny dostęp do infolinii, brak informacji dla klienta o migracji konta na nowy system blokowanie konta bez ostrzeżenia, infolinia bezradna , generalnie niepewne konto zawiesza się w internecie ,ogólnie dużo problemów nie polecam bardzo niski poziom obsługi skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Placówka w Myślenicach woj. małopolskie powinna nigdy nie powstać! [Moderacja] nie ma pojęcia o produktach jakie oferuje Nest Bank, zarówno o kredytach tak i o kontach, o szczegóły pożyczki dowiadywała się od pracownicy. Oprócz tego gdy ktoś się stara o pożyczkę na niższą kwotę jest potraktowany przez nią jak nic nie warty śmieć, przez całą naszą rozmowę mówiła do mnie z wyższością. bardzo proszę o doszkolenie tej pani i przede wszystkim nauczenia jej manier, kultury osobistej i szacunku do drugiej osoby skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Ogólnie okej tylko opłaty za przelewy drugi i kolejny bezsensu. Problem z kontem firmowym nie udało się założyć w momencie gdy miałem już potwierdzoną rejestracją, panie w banku nie wiedziały o co chodzi dopiero po 2 dniach udało się to ogarnąć. Na prywatnym koncie jak najbardziej na +. Konto oszczędnościowe, zawsze coś tam w miesiącu rośnie :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
3 stycznia br otworzylam konto w Nest Banku .Nastepnego dnia przelalam pieniadze aby zalozyc lokate. Przy jej zakladaniu zablokowalo mi sie konto. Wielokrotnie usilowalam sie polaczyc z infolinia. Po kilkunastu minutach wysluchiwania sloganow zachwylu nad bankiem odkladalam sluchawke. Wyslalam maila, w odpowiedzi dostalam informacje, ze mam odblokowane konto. Klamstwo. Internet nadal odsylal mnie do infolinii, ktora nadal tylko gloryfikowala bank. Dzisiaj osobiscie pojechalam do oddzialu na Kasprzaka aby zlikwidowac konto i odebrac moje pieniadze. Kasjerka obslugiwala jakas klientke poza kasa. Po ponad godzinie czekania, chcac sie skontaktowac z kims z kierownictwa, zapukalam do drzwi ,przez ktore wchodzil i wychodzil personel, i je otworzylam. Do pokoju nie zdazylam wejsc poniewaz w tym momencie zostalam zaatakowana przez 3 mezczyzn, ktorzy - naruszajac moja godnosc osobista i nietykalnosc - przy pomocy rak i wlasnych cial odepchneli mnie od drzwi. Mam 78 lat, dla jasnosci sprawy. Na tych drzwiach nie ma zadnego napisu wiec proponuje ' Otworzenie drzwi grozi agresja lub pobiciem" Samo zajscie pozostawiam do oceny innych klientow banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z usług Nest Banku korzystam od kilku lat. Bezproblemowe podejście do klienta, wszystko da się załatwić e-mailowo. Również wizyta w oddziale nie nastręcza problemów ? szybka obsługa, brak kolejek typowych w dużym polskim banku. Odsetki ? jedne z najwyższych na rynku finansowym. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo proszę zróbcie coś z kontaktem,próbuję od 3 dni dodzwonić się na infolinię i bez skutku! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Tragedia! BOK - beznadziejny Płacenie za pośrednictwem Payu - nie możliwe, współpraca z jakąkolwiek platformą - BRAK ! NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W pełni darmowe, także w przypadku przelewów europejskich. Podobno mają stabilną sytuację finansową. W przypadku wątpliwości nie miałam problemów z dostaniem się na infolinię, gdzie bardzo uprzejma i cierpliwa pani wyjaśniła mi, co mam zrobić. Na minus są dla mnie opóźnienia z zaksięgowaniem wpłat oraz płatności kartą. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Z tego co widzę, wszyscy którzy są niezadowoleni z Nest Banku , sami są sobie winni, bo są gamoniami do potęgi ntej. Nie wiem jak można mówić, że nieczytelna jest historia konta? Przecież to najprostszy system transakcyjny. Dla mało rozgarniętych. Każdy powinien sobie z nim poradzić. Zaczynam podejrzewać, że to konkurencja wypisuje takie brednie. Ja mam w Nest konto kilka lat i zero problemów. I dlatego, że zero problemów, to nigdy nie dzwoniłam i tu nie mogę nic powiedzieć, ale na zadane pytanie pisemne z poziomu kota, następnego dnia miałam wyczerpującą odpowiedź. Nie mam żadnych zastrzeżeń. I nie ponoszę żadnych opłat. Moge tylko polecić. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Masakra bank zablokował mi środki na koncie tak bez powodu najgorszy bank skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam Nest Banku zdziercy pieniędzy nie bierzcie kredytów u nich koszty jak w parabankach bank dba o finanse swoje a nie klientów.Bank KOSZMAR skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Prosty w obsłudze jeśli chodzi o dostęp internetowy. Konto za 0 złotych. Bankomaty bezpłatne. Brak jakiś ukrytych opłat, zlikwidowałem konto w dużym zachodnim banku i przeszedłem do NEST. Po kilku miesiącach nie mam zastrzeżeń i jestem zadowolony jako klient. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo tanie konto+dobrze oprocentowane oszczędnościowe. Idealne jeśli masz dzieci: dodatkowe za free konta dla nastolatków+oszczędnościowe dla nich 3,5%. Jeśli korzystasz przez net jest idealne. Jedno z najlepszych na rynku: koszty minimum plus mnóstwo zalet skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oferta Banku bardzo bobrze dopasowana do potrzeb klienta. Ogromne możliwość rozwoju własnego biznesu z kredytem dla Firm. Kredyty dla osób fizycznych również spełniają oczekiwania co do kwoty oraz okresu kredytowania. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, nikomu. Całkowicie nieintuicyjny serwis internetowy, brak czytelnej historii konta, kilkudniowe opóźnienia przy przelewach przychodzących i wychodzących, zaporowe nikomu nie potrafi,ebne dokumenty w trakcie trwania kredytu i namowy na zamianę lubi kredytowej na kredyt gotówkowy. Unikajcie jak ognia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jest żenada, a nie bank. Dziś podczas logowania piszą, że błędne hasło albo login. Jak się zwróciłem na ich stronie o udostępnienie, to mi napisali maila, że już mogę się logować i że otrzymam SMSy z hasłami. Na tym się skończyło. Nie przysłali nic więcej! Nie mam więc dostępu do konta! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wszystko niby dobrze, bo bez opłat. Ale jeśli ma się jakiekolwiek nawet najprostsze pytanie, to już koniec świata! Na infolinii czeka się na konsultanta bardzo długim, potem dluga weryfikacja-przesluchanie i na koniec niezrozumiałe pytanie, by dowiedzieć się, że weryfikacja się nie powiodła! Zatem po stracie kilkunastu minut nie dowiedziałem się niczego!!! Tak samo w oddziale czy w placówce partnerskiej. Osoby z obsługi nie mają dostępu do konta i nie potrafią udzielić żadnej informacji dotyczącej sytuacji co się dzieje na koncie klienta... Są tam chyba tylko do otwierania nowych kont... A jak złożyłem reklamację, to rozpatrzono dopiero po 28 dniach, bo mają na to 30 dni... Zaznaczam, że pytanie było bardzo proste i można było by odpowiedzieć nawet telefonując do mnie. Ale tam mają procedury chyba z kosmosu. Więc dziękuję za takie traktowanie i opuszczam ten bank po niecałych 3 miesiącach współpracy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Super bank - wszystko o czasie, wszystko pod ręką i najważniejsze - bez kosztów! Bardzo polecam - niejednego już namówiłem na przeniesienie rachunku i są na dziś bardzo zadowoleni. Polecam bez ściemy - zresztą wszystko jest bardzo przejrzyste, więc nie ma się czego obawiać. Polecam skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakaś porażka nic niemożna załatwić wszystko trwa nawet przy likwidacji konta skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię