Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Serwis jest tragiczny. Oto jak otwieram dodatkowe konto walutowe : 1/ Zadzwoniłem do banku i powiedziano mi, żeby wypełnić odpowiedni wniosek ze strony internetowej. Niestety nie ma wzoru takiego wniosku. 2/ Zadzwoniłem do placówki ( nie oddziału ), odległej o 15 km od mojego domu i potwierdzono mi, że można to zrobić na miejscu. Niestety okazało się, że nie jest to możliwe. Żadnych przeprosin. Zasugerowali wizytę w oddziale, do którego pojechałem. Na miejscu Pan mi powiedział, że szybciej załatwię przez internet wchodzą na zakładkę konta+. Niestety, po kliknięciu pojawia się informacja, że aktualnie nie ma takiej oferty. Zadzwoniłem ponownie, przeszedłem prawidłowo weryfikację i wniosek został przyjęty. Konto miało się pojawić w ciągu 1/2 godziny. Minęło 20 godzin i nic. Nadal czekam.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka, nawet to że konto jest darmowe to niestety nie wynagradza niekompetentną infolinie. Nawet w oddziale partnerskim do którego mam 30 km nie zalatwiłam prostej sprawy jak odblokowanie dostępu internetowego do konta tylko musiałam pojechać do banku a mam 100 km. Pojechałam i zlikwidowałam rachunek i już nigdy więcej Nest Banku i nie miałam kredytu bo to dopiero byłyby problemy. Zdecydowanie nie polecam. skomentuj opinię »
Dodaj opinię