Serwis jest tragiczny. Oto jak otwieram dodatkowe konto walutowe :
1/ Zadzwoniłem do banku i powiedziano mi, żeby wypełnić odpowiedni wniosek ze strony internetowej. Niestety nie ma wzoru takiego wniosku.
2/ Zadzwoniłem do placówki ( nie oddziału ), odległej o 15 km od mojego domu i potwierdzono mi, że można to zrobić na miejscu. Niestety okazało się, że nie jest to możliwe. Żadnych przeprosin. Zasugerowali wizytę w oddziale, do którego pojechałem. Na miejscu Pan mi powiedział, że szybciej załatwię przez internet wchodzą na zakładkę konta+. Niestety, po kliknięciu pojawia się informacja, że aktualnie nie ma takiej oferty. Zadzwoniłem ponownie, przeszedłem prawidłowo weryfikację i wniosek został przyjęty. Konto miało się pojawić w ciągu 1/2 godziny. Minęło 20 godzin i nic. Nadal czekam....
skomentuj opinię »