Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Od kilku lat miałam konto w Nest Banku i byłam bardzo zadowolona. Zero opłat, a bankowość elektroniczna bardzo łatwa i przejrzysta. Nie wiem po co zmienili wygląd bankowości elektronicznej. Teraz jest źle, bardzo źle. Zero przejrzystości, trzeba się naszukać żeby coś w ogóle znaleźć. Ktoś chciał żeby zrobiło się bardziej nowocześnie, a wyszło o wiele gorzej. Niestety jestem zmuszona zmienić bank, chociaż nie chcę, ale nie potrafię patrzeć na to co zrobili. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Dziad-bank. BOK neznajdzieny, nie potrafią zadziałać w najprostszej sprawie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
infolinia nie działa\r\nna wiadomości przez konto nie odpowiadają\r\nskargi na \"papugi\" na infolini nie można zlożyć\r\npotwierdzenia PDF nie można pobrać\r\nten niby \"bank\" to straszliwa porażka - nie ma kontaktu, nie ma do kogo złożyć skargi [Moderacja] skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie potrafią przywrócić dostępu do bankowości elektronicznej po migracji OD 3 DNI skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno. Aplikacja, logowanie - tragedia! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety po migracji mój telefon okazał się niekompatybilny z nową wersją nest banku.Telefonu używałem od roku na starej aplikacji i jest jeszcze na gwarancji.Mam wybór zmiana banku lub telefonu.Wybieram to pierwsze . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przykro mi stwierdzić ale moja współpraca z bankiem od samego początku to jakaś farsa. Pomimo licznych pytań z mojej strony podczas zakładania różnego rodzaju produktów nie udało mi się uniknąć opłat. Najpierw na niekorzystnym przewalutowaniu funta 150zł w plecy. Następnie brak dostatecznej informacji o przelewach w funtach, Banki w Anglii pobrały sobie 40 funtów. Tak rzetelnie informuje swoich klientów placówka nestbanku w Wałbrzychu. I wreszcie odcięcie mnie z podstawowego kanału dostępu. Brak możliwości pobrania aplikacji mobilnej dla androida poniżej 6.0. Jestem za granicą i nie mogę korzystać z bankowości mobilnej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po prostu brak słów...90 dni czekania na nic....Pani Ć....nie orientuje się w niczym....nigdy w życiu nie chce mieć nic wspólnego z tymi ludźmi..... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
... 3 godz. próbuję się zalogować i nic z tego !!! zmienili wystrój i klientów mają gdzieś !!! zamiast być prościej tylko skomplikowali logowanie i użytkowanie !! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dnia 01.01.2019 założyłem konto bankowe przez internet. Dziś jest 28.01 a ja nadal czekam na kartę kredytową. Demonami prędkości to oni nie są, tak że radzę uzbroić się w cierpliwość. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
posiadam od 3 może 4 lat konta w tym banku żadnych problemów. ostatnio tylko z kont w tym banku korzystam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po roku użytkowania mogę napisać że bank sprawdza się znakomicie. Konto totalnie za zero + karta Visa z której można zgarnąć zwroty. Nie miałem w ciągu roku żadnych problemów skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Prace modernizacyjne miały się rozpocząć w piątek a już dziś (w środę) straciłem dostęp do konta - to jest granda! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jedyny plus to darmowe konto. Obsluga beznadziejna!!! Pracownicy niedoszkoleni. Chcialam wyplacic pieniądze w kasie banku(nie mialam karty abyb uczynić to z bankomatu) obsluga mojej transakcji w kasie trwala ponadc30 min, pracownik nie potrafil poradzic sobie z tak prostą czynnością. (placowka w Gdansku, ul. Grunwaldzka) Historia konta nie czytena. SZUKAM INNEGO BANKU. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejny kontakt,tylko przez telefon i to nie możliwy dzwonie już od paru dni, koszmar.W dzisiejszych czasach to jakieś niepoważne ,celowa działalność ??.Nie polecam szkoda nerwów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brak możliwości pobrania pojedynczego potwierdzenia przelewu po upływie 30 dni. Konsultant zaproponował mi, żebym na własną rękę wycięła to, czego nie potrzebuję i przerobiła dokument, który nie wymaga podpisu. To duże, duże utrudnienie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nest Bank wprowadza opłaty od 28/stycznia. To opłata za SMS 3zł za pakiet 20.Od 28 stycznia przy pierwszym logowaniu Brak możliwości pominięciem (przeniesienie moich odbiorców z innego banku) z sugestią ptaszka przy SMS. A co jeśli nie mam odbiorców z innych banków? Przez info Pan poinformował mnie że potem mogę w ustawieniach oznaczyć tą opcję. Hehe ale to już za późno bo to automat i błyskawicznie zrealizować, uje wcześniej zaznaczoną opcji. Czy to nie próba zbierania danych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Problemy z Przelewami (PayU, SzybkiePrzelewy) Na infolinie ciezko sie dodzwonic, jak juz sie dodzwonilem to Pani nie ma pojecia o czym mowi, skarzylem sie rowniez na to ze w tym banku daty transakcji sa kisegowane kiedy chca, robie zakupy w piatek a czasem potrafia dac date na kilka dni potem, wszystko opoznione slaba aplikacja ,jedyny plus to darmowe konto i karta bez zobowiazan skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jesieną zostałem klientem Nest Banku aby skorzystać z promocji 3% na koncie oszczędnościowym. Pomimo spełnienia wszystkich warunków, obiecanego oprocentowania się nie doczekałem. W odpowiedzi na reklamację podają uzasadnienie niezgodne z prawdą. Odwołanie, póki co zostało zignorowane. Radzę uważać, korzystając z ich promocji - przy koncie oszczędnościowym przynajmniej widać od razu, ze nie ma co liczyć na obiecane odsetki - przy lokacie, można sie obudzić z niczym po kilku miesiącach. Generalnie banki stosują różne kruczki i haczyki, postępowanie Nest Banku póki co wydaje mi się być prostym, prymitywnym oszustwem. skomentuj opinię »
Dodaj opinię