Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Zmian nie komentuje, bo zostały juz ocenione. Mam wrażenie, że bank przygotowuje sie na jakiś skok, albo ma inne niewyraźne zamiary, bo teraz dostęp do konta będą mogły mieć nawet początkujące w hakowaniu dzieci. Mam pretensję o to, że ani przywitanie na infolinii informacją o zmianach, ani otwarcie starej strony internetowej i zalogowanie się na koncie, nie dają żadnej wskazówki, co należy zrobić!. Konto nieczynne, nieaktywne, infolinia nie do zrozumienia. Czy bank nie ma wyobraźani, czy ma gdzieś swoich klientów!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bankowość internetowa to żart. Na dzień dzisiejszy mamy możliwość zalogowania się do nowej jak i starej wersji strony; jedyny problem polega na tym, że na starej nie da się wykonać żadnej operacji oraz nie pokazuje rzeczywistego stanu konta. Logowanie do nowej bankowości internetowej przy użyciu hasła i awatara to jakiś żart. Ponadto po 3 próbach logowania przez błędne podanie hasła bez problemu aktywowałem aplikacje i korzystałem z konta - poziom zabezpieczeń bajeczny. O infolinii nie powiem wiele, ponieważ nigdy nie było mi dane dodzwonić się do wolnego konsultanta. Najgorzej zorganizowany bank, w którym miałem "przyjemność" założyć konto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, kiedyś szukałem konta za dormo i znalazłem Smart bank. Byłem zadowolony do rewolucji jaką zrobili na koniec stycznia. A teraz ku.... do banku wkradł się jakiś hochlik albo kogoś poniosła fantazja ułańska! Rozumiem, że dziewczyny lubią brąz. Nowa szata graficzna to porażka ! znaleźć coś to marnowanie czasu. Największą porażką jest to, że apka mobilna odpala przy andku lollipop 5.1 Posiadam SG N3 z lollipo 5.0 i nie mam możliwości aktualizacji do 5.1 i NIE mogę kożystać z apki mobilnej:( Żenada. Zgłosiłem będę czekał zobaczę czy poprawią. Pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To dyskont bankowy prowadzony przez amatorów, szkoda czasu i nerwów. Zmieniają oprocentowanie lokaty w trakcie jej trwania nie informując o tym klienta. Nie odpisują na reklamacje, zerwanie lokaty trwa tydzień, obsługa w placówce to dno, niedouczeni pracownicy nie potrafią odpowiedzieć na żadne pytanie i sami muszą dzwonić na infolinie, aktualizacja danych z dowodu trwała kilka dni. Szczerze odradzam, zwłaszcza lokaty bo to po prostu oszustwo. KNF powinna się nimi zająć! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w szoku po przeczytaniu opinii z 6 ciu stron. Kuszony dobrym oprocentowaniem miałem otworzyć konto, konto oszczędnościowe i jakąś lokatę w Nest Banku. Teraz się rozmyśliłem. Wole już swój stary sprawdzony przez 10 lat bank. Nawet gdyby oprocentowanie w jakimś banku było 5 % to i tak niewarte jest to straconego zdrowia i nerw. Bałbym się w takim banku wykonywać przelewy z dużą kwotą pieniędzy. Wygodny dostęp do konta, płynność transakcji i intuicyjność to podstawa bankowości internetowej. Jak wszystko gra to i infolinia jest niepotrzebna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jest jakaś farsa. Od kilku dno nie mam dostępu do bankowości internetowej, wczoraj niby publikowali mi dostęp A dostępu dalej nie ma. Do tego nie mogę dodzwonić się na infolinię. Bardzo mi przykro, w przyszłym tygodniu idę zamknąć rachunek. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nest Bank był prosty i nieco ułomny. Ale teraz to kaleka w całej okazałości. Wyłączyli przelew własny między kontami. Porobili jakieś ramki i nekrologi. Wszystkie nowe opcje trzeba wyłączyć a i tak nie dorówna nawet starej wersji. Nieźle nakręcone miał "twórca" tego systemu. Podejrzewam,że działał w interesie konkurencji. Chciałem tu pozostać, ale znowu trzeba szukać konta. Serwis dla niedorozwiniętych dzieci wyszedł. Brawo panowie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Spier..... zarówno serwis internetowy jak i aplikację mobilną. Do rzeczy: 1 "przyjazny login" - BZDURA, bezsens, wodotrysk. Po to jest unikalny login cyfrowy aby nie było możliwości powiązania danych do logowania z innymi serwisami. 2 Hasło do logowania na www ograniczone do 15 znaków - TRAGEDIA, ZAGROŻENIE BEZPIECZEŃSTWA!!! 3 avatar - czy Nest Bank zmienił profil i jest teraz dla dzieci? BZDURA!!!! Wodotrysk!! 4 Czterocyfrowy PIN do aplikacji mobilnej i dodatkowe hasło do zatwierdzania przelewów - TO KPINA Z ZASAD BEZPIECZEŃSTWA!!! Poprzednia aplikacja pozwalała na wprowadzenie dłuższej kombinacji. Dłuższej więc bezpieczniejszej!! Do tego ta appka pozwala na ustawienie PINu i hasła jako identycznych kombinacji. To kolejny żart dotyczący bezpieczeństwa i ten może być już tragiczny. Podsumowując... za ładniejszą szatę graficzną zostało ograniczone bezpieczeństwo środków finansowych i dostępu do Banku. To bardzo negatywna sytuacja w moim odczuciu i poważnie rozważam zamknięcie rachunku. skomentuj opinię (7) »
użytkownik
Ocena:
Porażka. Moja ocena poniżej krytyki. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na ten "bank", to jakiś wałek! Nie ma absolutnie żadnej możliwości dostępu do swojego konta, aplikacja nie działa, strona tak samo, a na infolinii nikt nie odbiera! Teraz dopiero czytam komentarze innych klientów i widzę, że nie mają dostępu do swoich kont już od dawna! To niedopuszczalne. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Od kilku lat miałam konto w Nest Banku i byłam bardzo zadowolona. Zero opłat, a bankowość elektroniczna bardzo łatwa i przejrzysta. Nie wiem po co zmienili wygląd bankowości elektronicznej. Teraz jest źle, bardzo źle. Zero przejrzystości, trzeba się naszukać żeby coś w ogóle znaleźć. Ktoś chciał żeby zrobiło się bardziej nowocześnie, a wyszło o wiele gorzej. Niestety jestem zmuszona zmienić bank, chociaż nie chcę, ale nie potrafię patrzeć na to co zrobili. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Dziad-bank. BOK neznajdzieny, nie potrafią zadziałać w najprostszej sprawie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
infolinia nie działa\r\nna wiadomości przez konto nie odpowiadają\r\nskargi na \"papugi\" na infolini nie można zlożyć\r\npotwierdzenia PDF nie można pobrać\r\nten niby \"bank\" to straszliwa porażka - nie ma kontaktu, nie ma do kogo złożyć skargi [Moderacja] skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie potrafią przywrócić dostępu do bankowości elektronicznej po migracji OD 3 DNI skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno. Aplikacja, logowanie - tragedia! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety po migracji mój telefon okazał się niekompatybilny z nową wersją nest banku.Telefonu używałem od roku na starej aplikacji i jest jeszcze na gwarancji.Mam wybór zmiana banku lub telefonu.Wybieram to pierwsze . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przykro mi stwierdzić ale moja współpraca z bankiem od samego początku to jakaś farsa. Pomimo licznych pytań z mojej strony podczas zakładania różnego rodzaju produktów nie udało mi się uniknąć opłat. Najpierw na niekorzystnym przewalutowaniu funta 150zł w plecy. Następnie brak dostatecznej informacji o przelewach w funtach, Banki w Anglii pobrały sobie 40 funtów. Tak rzetelnie informuje swoich klientów placówka nestbanku w Wałbrzychu. I wreszcie odcięcie mnie z podstawowego kanału dostępu. Brak możliwości pobrania aplikacji mobilnej dla androida poniżej 6.0. Jestem za granicą i nie mogę korzystać z bankowości mobilnej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po prostu brak słów...90 dni czekania na nic....Pani Ć....nie orientuje się w niczym....nigdy w życiu nie chce mieć nic wspólnego z tymi ludźmi..... skomentuj opinię »
Dodaj opinię