Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam styczność. Niekompetentni pracownicy, którzy nie mają pojecia o wykonywanej pracy. Bank naciaga na bardzo drogie polączenia telefoniczne. Razem z chłopakiem przez tydzień próbowlaiśmy aktywować karte, zmienic pin i inne tym podobne rzeczy, żaden konsultant nie był w stanie tego zrobić. Ich poradami było :"Prosze wyjąć karte Sim i włożyć z powrotem", "Jaki ma Pani model telefonu? Aha, to na pewno wina telefonu, że smsy nie przychodzą", "Prosze zrobic SKRINA podgladu konta, nasi informatycy postaraja sie cos z tym zrobic"......ŻENADA skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
To dyskont bankowy prowadzony przez amatorów, w dodatku nieuczciwych. Zmieniają oprocentowanie lokaty w trakcie jej trwania nie informując o tym klienta, zerwanie lokaty trwa tydzień, aktualizacja danych z nowego dowodu kolejny tydzień. Można złożyć reklamacje ale nie można się doczekać odpowiedzi, ja czekam już rok. Obsługa w placówce to dopiero koszmar, co miesiąc nowy pracownik jeszcze bardziej niedouczony niż poprzedni, nie potrafi odpowiedzieć na żadne pytanie więc sam dzwoni na infolinie. Odradzam ten pseudobank, szkoda czasu i nerwów, a to co robią z lokatami to zwykłe [Moderacja] skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Często nie można logować do nowego systemu przy róznych tranzakcjach płatniczych skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam ponad pół roku konto w tym banku. A nawet nie jedno, bo wspólne z partnerem, walutowe oraz firmowe. Aplikacja jest miła (ta nowa) dla oka i przejrzysta, może nie daje miliona możliwości jak innych banków ale przez to jej prostota jest czymś co mnie przekonało. Z samą obsługą banku nie miałem ani razu problemu, a konto za całkowite 0zł (ja mam 2 kartę więc za 25zł/rok). Bardzo polecam bank. W 100% jestem na tak skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pieniądze nie mogą do mnie dotrzeć od ponad tygodnia,wysłane z dwóch różnych banków. Ja nie mam forsy i wszystko ok,ważne że bankierzy mają pracę i pieniądze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalny bank! Nadziałam się po raz drugi. Nie zostałam powiadomiona o zajęciu komorniczym -- niesłusznie zresztą, bo nie zakładałam żadnych funduszy. Zabrano mi 1000 zł. Obsługa ma dużo do życzenia. Prosząc o wydruk owego zajęcia -- zero zainteresowania, tylko kilka słów na papierze. Dzisiaj biorę z tym bankiem rozwód. Nie polecam nikomu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto tutaj mam od kilku miesięcy, ale byłam bardzo zadowolona.Niestety, nowy system bankowości elektronicznej bardzo zawiódł. Jest mało przejrzysty, mało informacji na stronie ( najwiecej jest pustego, białego pola), trzeba długo przewijać, aby coś znaleźć. Login z użyciem awataru- jak dla dzieci.Najbardziej denerwująca jest aplikacja mobilna- wolno się ładuje, wolno wylogowuje no i ta okropna szata graficzna... Ciągle trzeba oglądać jakieś twarze... Tego się nie dało zmienić ? Zastanawiające, że wszystkie zmiany na stronach internetowych nie tylko tego banku polegają m.in. na tym, że na stronie jest minimalna ilość informacji - jest dużo wolnego miejsca i jedna czy dwie informacje, tak więc, żeby cokolwiek znaleźć trzeba długo przewijać, co zajmuje dużo więcej czau, niż kiedyś, gdy prawie wszystko było w zasięgu wzroku. Szkoda. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po zmianie wizerunku aplikacji mobilnej wszystko się wiesza, aby się zalogować na konto muszę czekać kilka minut aż aplikacja się załaduje. Przelewy dochodzą jak chcą znajomi w innych bankach mają już pieniądze na koncie a ja jak zwykle nie np z ING przelew wysyłany po 10 a na koncie pieniędzy brak dopiero przychodzą na drugi dzień po 11!!! Porażka nie polecam!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Był to dla mnie bank niemal idealny - do ideału brakowało mi głównie BLIKa. Niestety to co teraz zrobili z aplikacją i nową stroną to jakaś masakra. Strona kompletnie nieintuicyjna i nieprzejrzysta. Logowanie do [Moderacja] . Apka na telefon też jest mniej czytelna i wolniej trybi. Po zrobieniu przelewu \"saldo dostępne\" się nie zmienia przez 10-15min i nie raz człowiek nawet nie wie czy przelew poszedł czy nie. Poczekam jeszcze z miesiąc czy coś z tym zrobią i jeśli nie to z bólem serca będę musiał pożegnać mojego neścika, a póki co przerzucam środki na konto w innym banku bo z Nesta to teraz strach nawet ratę opłacać skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
darmowy dobry bank, miałem konto w idei i mbanku. zostaje. nowy system kwestia przyzwyczajenia... zawsze nowe to trudne :-) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zmian nie komentuje, bo zostały juz ocenione. Mam wrażenie, że bank przygotowuje sie na jakiś skok, albo ma inne niewyraźne zamiary, bo teraz dostęp do konta będą mogły mieć nawet początkujące w hakowaniu dzieci. Mam pretensję o to, że ani przywitanie na infolinii informacją o zmianach, ani otwarcie starej strony internetowej i zalogowanie się na koncie, nie dają żadnej wskazówki, co należy zrobić!. Konto nieczynne, nieaktywne, infolinia nie do zrozumienia. Czy bank nie ma wyobraźani, czy ma gdzieś swoich klientów!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bankowość internetowa to żart. Na dzień dzisiejszy mamy możliwość zalogowania się do nowej jak i starej wersji strony; jedyny problem polega na tym, że na starej nie da się wykonać żadnej operacji oraz nie pokazuje rzeczywistego stanu konta. Logowanie do nowej bankowości internetowej przy użyciu hasła i awatara to jakiś żart. Ponadto po 3 próbach logowania przez błędne podanie hasła bez problemu aktywowałem aplikacje i korzystałem z konta - poziom zabezpieczeń bajeczny. O infolinii nie powiem wiele, ponieważ nigdy nie było mi dane dodzwonić się do wolnego konsultanta. Najgorzej zorganizowany bank, w którym miałem "przyjemność" założyć konto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, kiedyś szukałem konta za dormo i znalazłem Smart bank. Byłem zadowolony do rewolucji jaką zrobili na koniec stycznia. A teraz ku.... do banku wkradł się jakiś hochlik albo kogoś poniosła fantazja ułańska! Rozumiem, że dziewczyny lubią brąz. Nowa szata graficzna to porażka ! znaleźć coś to marnowanie czasu. Największą porażką jest to, że apka mobilna odpala przy andku lollipop 5.1 Posiadam SG N3 z lollipo 5.0 i nie mam możliwości aktualizacji do 5.1 i NIE mogę kożystać z apki mobilnej:( Żenada. Zgłosiłem będę czekał zobaczę czy poprawią. Pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To dyskont bankowy prowadzony przez amatorów, szkoda czasu i nerwów. Zmieniają oprocentowanie lokaty w trakcie jej trwania nie informując o tym klienta. Nie odpisują na reklamacje, zerwanie lokaty trwa tydzień, obsługa w placówce to dno, niedouczeni pracownicy nie potrafią odpowiedzieć na żadne pytanie i sami muszą dzwonić na infolinie, aktualizacja danych z dowodu trwała kilka dni. Szczerze odradzam, zwłaszcza lokaty bo to po prostu oszustwo. KNF powinna się nimi zająć! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w szoku po przeczytaniu opinii z 6 ciu stron. Kuszony dobrym oprocentowaniem miałem otworzyć konto, konto oszczędnościowe i jakąś lokatę w Nest Banku. Teraz się rozmyśliłem. Wole już swój stary sprawdzony przez 10 lat bank. Nawet gdyby oprocentowanie w jakimś banku było 5 % to i tak niewarte jest to straconego zdrowia i nerw. Bałbym się w takim banku wykonywać przelewy z dużą kwotą pieniędzy. Wygodny dostęp do konta, płynność transakcji i intuicyjność to podstawa bankowości internetowej. Jak wszystko gra to i infolinia jest niepotrzebna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jest jakaś farsa. Od kilku dno nie mam dostępu do bankowości internetowej, wczoraj niby publikowali mi dostęp A dostępu dalej nie ma. Do tego nie mogę dodzwonić się na infolinię. Bardzo mi przykro, w przyszłym tygodniu idę zamknąć rachunek. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nest Bank był prosty i nieco ułomny. Ale teraz to kaleka w całej okazałości. Wyłączyli przelew własny między kontami. Porobili jakieś ramki i nekrologi. Wszystkie nowe opcje trzeba wyłączyć a i tak nie dorówna nawet starej wersji. Nieźle nakręcone miał "twórca" tego systemu. Podejrzewam,że działał w interesie konkurencji. Chciałem tu pozostać, ale znowu trzeba szukać konta. Serwis dla niedorozwiniętych dzieci wyszedł. Brawo panowie. skomentuj opinię »
Dodaj opinię