Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Absolutna porazka. Ponad miesiac probowalem otworzyc konto firmowe przez internet. Kurier z umowa mial kilka dni spoznienia, nie zostawil kopii umowy, nastepnie ponad 3 tygodnie umowa jest w trakcie weryfikacji. Infolinia rozlacza rozmowy, bank nie odpowiada na maile w ogole. Poszedlem do innego banku i otworzylem konto w godzine doslownie, nastepnie zadzwonilem zeby anulowac w Nest Banku i mozna anulowac ale zadnego potwierdzenia (email) nie wysla chyba ze zaplace 20zl?! No rece opadaja, przenioslem sie w czasie o 30 lat wstecz i na inny kontynent gdzies w okolice Timbuktu probujac zalatwic prosta rzecz w tym banku. Zdecydowanie odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Negatywna infolinia nie działa , naciąganie na koszty klienta informacją zbędną .... blokowanie kąta bez uzasadnienia skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nowa strona to tragedia !!! Mało intuicyjna i jak dla mnie mało czytelna. Pojawiają się pieniądze a nie widać skąd ! (oczywiście ja wiem skąd ale nie widać) Bardzo późno księgowane przelewy. Miało być lepiej a jest dużo gorzej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dramat !!! , kiedyś super, od stycznia po zmianie dramat. Błędy w logowaniu, przelewy z konta na konto księgowane po 5 godzinach :( zmiana na gorsze skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
infolinia odsyła do placówki, placówka na infolinię, aplikacja mobilna i www tragiczna. całkowite nieporozumienie. Kontakt z każdą z osób w nest bank to zderzenie się z totalną niekompetencją. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Męczę się z tym bankiem tylko dlatego, że mają dobre oprocentowanie na "Nest Oszczędności": 2,20%. Ale cała reszta, to czasem mało mnie nerwy nie rozstrzęsą. Robię wewnętrzny przelew z konta "Nest Oszczędności" na konto "Nest Konto" i muszę czekać. Czekam aż się środki pojawią i czekam. Wylogowałem się i ponownie zalogowałem. Kasa zniknęła z Nest Oszczędności a na Nest Konto ciągle jej nie ma. Chciałem zrobić przelew z Nest Konto do brata na zakup auta. Normalnie człowieka może szlag trafić, żeby wewnętrzne przelewy nie były natychmiastowe jak w innych bankach, tylko trzeba czekać i to nie wiadomo ile czasu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Aplikacja nie działa, nie można się zalogować na swoje konto a przy próbie kontaktu przez infolinię wisiałam na telefonie prawie 30 minut i tak czy siak nikt się nie odezwał tylko zerwało połączenie!!! Porażka!!! Czas przenieść pieniądze do konkurencji!!! NIE POLECAM NIKOMU!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
to [Moderacja] bank, jak wszystkie skoki??? Cały dzień 07.02.2019 zalogować się możesz, ale złożyć nie można żadnego zlecenia transakcji. Nawet ZŁOŻYĆ NIE MOŻNA!!!! JEST GODZINA 20-TA, A ONI NAWET TELEFONÓW NIE ODBIERAJĄ!!!! OD RANA OBIECYWALI, KIEDY JESZCZE ODBIERALI, ŻE TO KRÓTKA AWARIA. Nestbank DOTRZYMUJE SŁOWA, [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nowy serwis Nest Bank to totalna porażka. Dla mnie jest istotna historia transakcji. W poprzednim serwisie wyglądało to podobnie jak w innych bankach. W obecnym niemożliwym jest przejrzenie historii transakcji dla ostatniego roku czy kilku miesięcy! Co może budzić obawy o brak kontroli i nadzoru nad własnym kontem! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Karta dostarczona po kilku dniach od aktywacji konta. Wszystko działa OK, zero opłat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam styczność. Niekompetentni pracownicy, którzy nie mają pojecia o wykonywanej pracy. Bank naciaga na bardzo drogie polączenia telefoniczne. Razem z chłopakiem przez tydzień próbowlaiśmy aktywować karte, zmienic pin i inne tym podobne rzeczy, żaden konsultant nie był w stanie tego zrobić. Ich poradami było :"Prosze wyjąć karte Sim i włożyć z powrotem", "Jaki ma Pani model telefonu? Aha, to na pewno wina telefonu, że smsy nie przychodzą", "Prosze zrobic SKRINA podgladu konta, nasi informatycy postaraja sie cos z tym zrobic"......ŻENADA skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
To dyskont bankowy prowadzony przez amatorów, w dodatku nieuczciwych. Zmieniają oprocentowanie lokaty w trakcie jej trwania nie informując o tym klienta, zerwanie lokaty trwa tydzień, aktualizacja danych z nowego dowodu kolejny tydzień. Można złożyć reklamacje ale nie można się doczekać odpowiedzi, ja czekam już rok. Obsługa w placówce to dopiero koszmar, co miesiąc nowy pracownik jeszcze bardziej niedouczony niż poprzedni, nie potrafi odpowiedzieć na żadne pytanie więc sam dzwoni na infolinie. Odradzam ten pseudobank, szkoda czasu i nerwów, a to co robią z lokatami to zwykłe [Moderacja] skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Często nie można logować do nowego systemu przy róznych tranzakcjach płatniczych skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam ponad pół roku konto w tym banku. A nawet nie jedno, bo wspólne z partnerem, walutowe oraz firmowe. Aplikacja jest miła (ta nowa) dla oka i przejrzysta, może nie daje miliona możliwości jak innych banków ale przez to jej prostota jest czymś co mnie przekonało. Z samą obsługą banku nie miałem ani razu problemu, a konto za całkowite 0zł (ja mam 2 kartę więc za 25zł/rok). Bardzo polecam bank. W 100% jestem na tak skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pieniądze nie mogą do mnie dotrzeć od ponad tygodnia,wysłane z dwóch różnych banków. Ja nie mam forsy i wszystko ok,ważne że bankierzy mają pracę i pieniądze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalny bank! Nadziałam się po raz drugi. Nie zostałam powiadomiona o zajęciu komorniczym -- niesłusznie zresztą, bo nie zakładałam żadnych funduszy. Zabrano mi 1000 zł. Obsługa ma dużo do życzenia. Prosząc o wydruk owego zajęcia -- zero zainteresowania, tylko kilka słów na papierze. Dzisiaj biorę z tym bankiem rozwód. Nie polecam nikomu. skomentuj opinię »
Dodaj opinię