Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jestem u nich od dwóch lat i jakoś nie narzekam.Do tej pory faktycznie darmowe konto osobiste,wypłaty z bankomatu itp... nie wiem dlaczego tak płaczecie.Spadać do konkurencji i płaćta po conajmniej 10 zeta co m-c za konto.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nowy interfejs to jakaś kpina. Zupełnie nieintuicyjny. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie działa info linia , naciąganie klienta na koszty , współpraca z komornikiem bez podania przyczyn , wykonania przelewu bez zgody Właściciela kąta . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PRZED ZMIANAMI BYLO WSZYSTKO OK, MAM KONTO OD KILKU LAT I WSZYSTKO SWIETNIE SMIGALO, ALE TERAZ PO ZMIANIE PORAZKA RAZ ZAKTYWOWANE KONTO DZIALALO KILKA DNI I TERAZ W ZADEN SPOSOB NIE MOGE SIE ZALOGOWAC..INFOLINIA BEZUZYTECZNA, ZADNEJ POMOCY...A NA ODWIEDZINY W BANKU NIE MAM SZANS BO MIESZKAM ZA GRANICA..... I CO ZROBIC TERAZ MAM? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nest Bank w czasie migracji danych na nowy serwer przez trzy dni uniemożliwił klientom korzystanie z rachunków osobistych i oszczędnościowych, jednocześnie pobierając opłatę za próbę (!) kontaktu z infolinią (płatność naliczana jest za impuls, nie tylko za połączenie z konsultantem - innymi słowy, klient banku płaci za czekanie w kolejce na możliwość rozmowy z pracownikiem), możliwość sprawdzenia stanu konta w banku Santander (5 zł za weryfikację stanu konta podczas gdy w ciągu trzech dni aplikacja mobilna i bankowość elektroniczna w Nest Banku nie były dostępne dla klientów). Zdecydowanie odradzam zakładanie tu konta. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Problemy z nową stroną i aplikacją dosięgły i mnie...Nowy interfejs mało intuicyjny. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gall Anonim ! Czy do " Ustanowienia Pełnomocnika " do lokaty , musi ON dać swój d.o. do zeskanowania , skoro tego nie chce ? Dziwne jest to , ze wzg na fakt , że korzystając z bankowości elektronicznej tego wymogu nie ma . Takie info usłyszeliśmy od pracownika banku . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłem ostatni od negatywnych ocen! Ale to skandal w dzisiejszych czasach, żeby 'infolinii" NIKT NIE ODBIERAŁ przez kilkanaście minut - tam pracuje jedna osoba ?????!!! Nie odpowiadają na wiadomości pisemne / emailowe - mija 4 dzień i nie mam odpowiedzi! Środki są źle przeksięgowywane, nie działają niektóre buttony np. w formularzu do wysłania zgłoszenia.. Koniec z tym bankiem. Uciekam jak najdalej., skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
To jest śmieszna firma infolinia nie działa (dzwonię już godzinę). Wczoraj odebrał jakiś operator zupełnie niekompetentny .Mam konta w trzech innych bankach oczywiście nie takich jak ten krzak, tam nie ma problemu z kontaktem i pomocą telefoniczną .OMIJAJCIE TEN [Moderacja] SZEROKIM KOŁEM.\r\n(na gwiazdkach nie ma oceny minus ale powinna być) skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Porażka, pieniądze wpływają na konto, a mimo to nie są ksiegowane na saldzie głównym. Dostałem przelew natychmiastowy ponieważ potrzebuję pieniędzy TERAZ, a nie jutro. Nie polecam nikomu Nest banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Absolutna porazka. Ponad miesiac probowalem otworzyc konto firmowe przez internet. Kurier z umowa mial kilka dni spoznienia, nie zostawil kopii umowy, nastepnie ponad 3 tygodnie umowa jest w trakcie weryfikacji. Infolinia rozlacza rozmowy, bank nie odpowiada na maile w ogole. Poszedlem do innego banku i otworzylem konto w godzine doslownie, nastepnie zadzwonilem zeby anulowac w Nest Banku i mozna anulowac ale zadnego potwierdzenia (email) nie wysla chyba ze zaplace 20zl?! No rece opadaja, przenioslem sie w czasie o 30 lat wstecz i na inny kontynent gdzies w okolice Timbuktu probujac zalatwic prosta rzecz w tym banku. Zdecydowanie odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Negatywna infolinia nie działa , naciąganie na koszty klienta informacją zbędną .... blokowanie kąta bez uzasadnienia skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nowa strona to tragedia !!! Mało intuicyjna i jak dla mnie mało czytelna. Pojawiają się pieniądze a nie widać skąd ! (oczywiście ja wiem skąd ale nie widać) Bardzo późno księgowane przelewy. Miało być lepiej a jest dużo gorzej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dramat !!! , kiedyś super, od stycznia po zmianie dramat. Błędy w logowaniu, przelewy z konta na konto księgowane po 5 godzinach :( zmiana na gorsze skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
infolinia odsyła do placówki, placówka na infolinię, aplikacja mobilna i www tragiczna. całkowite nieporozumienie. Kontakt z każdą z osób w nest bank to zderzenie się z totalną niekompetencją. skomentuj opinię »
Dodaj opinię