Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
UWAGA nie korzystajcie z karty VISA Nest Bank za granicą,ja tankowałem samochód na stacji bezobsługowej w Holandii za 25 euro tj ok 100zł i zabrało mi wszystkie pieniądze które miałem na koncie a było ich ok 270zł,teraz musze czekac 10 dni na rozpatrzenie reklamacji.Tylko nie przejmuja sie tym ze pieniadze potrzebujemy przez te 10 dni,odradzam wszystkim ten bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
świetna obsługa w oddziale w Andrychowie. polecam !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam oddział w Andrychowie. Bank na poziomie. Polecam!!!! dobre i proste warunki kredytu. Miła obsługa!!!! POLECAM!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Klient Banku 2019-03-07 Nie wiem dlaczego NEST BANK zmienił system. Obecny jest o wiele gorszy od poprzedniego, mimo, że poprzedni też nie był rewelacyjny. W nowym systemie brak jest możliwości pobrania wyciągów bankowych ponieważ nie są widoczne konta bieżące a jedynie konta, z których nigdy nie korzystałem i nie będę korzystał. Ponadto NEST BANK nie przewidział, że klient może płacić inne podatki niż Bank zna i nie zdefiniował np. inny podatek zdefiniował. Dlatego za każdym razem trzeba udać się do siedziby Banku aby wykonać przelew inny podatkowy. Ponadto w starym systemie można było wpisać dane przelewu takie jak nr faktury czy tytuł płatności, teraz takiej możliwości nie ma i wykonanie większej liczby przelewów pochłania dużo więcej czasu niż w poprzednim systemie. Wdzięczny bym był aby NEST BANK przeanalizował wszystkie uwagi swoich klientów i nie zmuszał ich do korzystania z usług innych banków. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Opinię mogłabym zawrzeć w jedym słowie: porażka. Otwarcie konta błyskawiczne. Natomiast wysyłka karty trwa ponad miesiąc od otwarcia i ani widu ani słychu. Kolejne panie na infolinii nie wiedzą czy wysyłka była pocztą czy kurierem. Podczas rozmowy nie mozna zlecić zamknięcia rachunku tylko trzeba kolejny raz wdzwonić się na infolinię. Zmarnowany czas. Nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank jest zabawny. Na każdą usługę czy operacje, nawet najmniejszą trzeba składać reklamacje, bo nic nie działa tak ja było umówione. Korzystne przewalutowanie mam włączone a i tak przewalutowuje niekorzystnie. Po wyłączeniu usługi nadal są pobieranie opłaty za nią. Wypłaty w bankomatach zagranicą są z prowizją, a miły być darmowe. Bank się tłumaczy ze to nie oni, ale co mnie to interesuje, miały być darmowe. Po reklamacji zwracają prowizję. Odpowiedzi na reklamacje raz przychodzą na maila innym razem pocztą, a to ciąg dalszy tej samej reklamacji. Bo trzeba pamiętać, żeby przy każdej odpowiedzi wspomnieć o tym, żeby odpowiedzieli na maila. Boje się odpisać na list bo mogę wysłać gołębia anie wiem czy nie będzie jakiś chory. Strasznie dużo dodatkowej pracy z nimi przy wyjaśnianiu wszystkiego bo nic się nie zgadza z ofertą i umową. Nowy panel to też przygoda, szukanie wszystkiego trochę zajmuje, zero intuicyjności. Jedna gwiazdka za to, ze konta walutowe są darmowe, na to nie składałem jeszcze reklamacji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Podczas ostatniej poniedziałkowej awarii bank nie poinformował klientów o braku możliwości korzystania z kart płatniczych oraz braku możliwości wypłat z bankomatów. Mało tego nie raczono poinformować o problemie pracowników oddziałów, którzy nieswiadomi o zaistniałej sytuacji tylko świecili oczami przed klientami. W dodatku pieniądze, których nie można było wypłacić do tej pory są w środkach zablokowanych i bank nie raczy się tym zająć, każąc czekać klientom do 10 dni. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety opinia negatywna ,chodzi o kredyt firmowy. .dokumenty dostarczone wszystko jest ok decyzja pozytywna prosze jeszcze donieść z zus o niezaleganiu .Dokument z zus dostarczony (pół dnia zmarnowane) No i niestety decyzja negatywna, ponieważ nie wiadomo czemu ,Pani w oddziale nic nie wie ale sadząc po innych opiniach może dobrze . pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank jaki spotkałem,wnioski składane osobiscie w gliwickim oddziale odrzucone jak pisza " z powodu brakow formalnych " ciekawe niekompetentny pracownik przyjmował wniosek skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kredycik jak marzenie , przyjechali umowe dali podpisałem nawet gospodarki nie obejrzeli , a ta cosma to dobra rzecz skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem u nich od dwóch lat i jakoś nie narzekam.Do tej pory faktycznie darmowe konto osobiste,wypłaty z bankomatu itp... nie wiem dlaczego tak płaczecie.Spadać do konkurencji i płaćta po conajmniej 10 zeta co m-c za konto.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nowy interfejs to jakaś kpina. Zupełnie nieintuicyjny. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie działa info linia , naciąganie klienta na koszty , współpraca z komornikiem bez podania przyczyn , wykonania przelewu bez zgody Właściciela kąta . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PRZED ZMIANAMI BYLO WSZYSTKO OK, MAM KONTO OD KILKU LAT I WSZYSTKO SWIETNIE SMIGALO, ALE TERAZ PO ZMIANIE PORAZKA RAZ ZAKTYWOWANE KONTO DZIALALO KILKA DNI I TERAZ W ZADEN SPOSOB NIE MOGE SIE ZALOGOWAC..INFOLINIA BEZUZYTECZNA, ZADNEJ POMOCY...A NA ODWIEDZINY W BANKU NIE MAM SZANS BO MIESZKAM ZA GRANICA..... I CO ZROBIC TERAZ MAM? skomentuj opinię »
Dodaj opinię