Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Masakra!!! W zeszłym tygodniu straciłem prawie cały dzień na głupiej zmianie numeru. W oddziale partnerskim nie mogli mi numeru zmienić wysłali tylko arkusz zmiany danych osobowych. Miałem czekać na sms, po którym miałem do nich znów zadzwonić aby zmienić swój numer. Dzwoniłem z numeru telefonu, który chciałem zmienić, wyświetlał się ludziom na infolinii, a oni twierdzili,że nie mogą mi tego numeru zmieni, dopiero jak przy chyba 5tym telefonie do nich oświadczyłem,że nagrywam całą rozmowę i wrzucę tą kołomyję do internetu, łaskawie mi numer telefonu zmienili. Tydzień później, czyli wczoraj płaciłem wieczorem za zawody przez internet (ok.90zł) Dziś na stacji benzynowej karta nie działa, okazuje się zablokowana!!! Oczywiście musiałem zadzwonić na infolinię, ``istniało podejrzenie kradzież\rzy karty, więc została zablokowana``. Oczywiście nie raczyli mnie o tym poinformować. Dziś przeniosłem wszystkie środki do innego banku i zamknąłem konto!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Sesja przychodząca jest o 10:30 a kasy jak nie było tak nie ma zmieniam Bank nie ma co tracić czasu i nerwów na tych gamoni i firmę krzak. Ten bank to jedna wielka porażka nie polecam nikomu zakładać konta w tym banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dodzwonić się do konsultanta to katastrofa. Czekanie godzinami. Karta debetowa nie działa, choć wedle informacji z serwisu WWW wszystko jest w porządku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank beznadziejny podczas placenia karta za zakupy transakcja odrzucona 2 krotnie.....a mimo tego srodki z konta zniknęły!!! Dzwoniąc na infolinie Pani nawet nie umiała mi powiedzieć czyja to wina i czy środki na pewno wrócą na konto! Pomijam oczywiście fakt że zablokowali mi kwotę po każdej próbie płatności na terminalu czyli 2x taka samą kwotę a ja zostalam bez środków na minimum 7 dni!!!! I Pani raczyła mnie poinformować ze jeśli środki nie wrócą na konto po tym czasie mogę złożyć reklamacje i czekac kolejne 30 dni na łaskawą odpowiedz szanownego Banku!!! Żenada i najgorsze dno!!!! Poinformowalam Panią że mam chore dziecko i przez nich nie moge kupic leków to Pani nie potrafiac odpowiedzieć jak kataryna gadała w kółko to samo !!!!! Unikać jak ognia!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zadowolona, konto prowadzone za darmo bez problemów wszystko działa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Moim zdaniem to najlepszy bank ponieważ jak składałem wniosek przez internet kuriera też zamówiłem i przyjechał do mnie gdzieś na początku marca po podpisaniu umowy z bankiem to po 30 minutach otrzymałem sms-a z banku że konto jest już aktywne a co do karty płatniczej to od 11 marca od otwarcia konta 15 marca otrzymałem od banku karte płatniczą skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank,bałagan i lekceważenie klienta. Opłata za prowadzenie konta 170zł!!! Czas oczekiwania na odpowiedź na pismo-ponad miesiąc. Bank dzieli klientów na lepszych i gorszych,którzy zostali przejęci przy zmianie nazwy. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Dla starszych ludzi bardzo, którzy nie są obeznani z internetem to poważny problem z zalogowaniem się. Placówki bankowe (Pruszków) nie są w stanie nic pomóc tylko odsyłają do internetu i kółko się zamyka. Jestem nowym klientem zobaczymy co będzie dalej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byl super kazdemu polecalam ale od modernizacji totalna porazka zablokowali mi 800zl dzwonie po kilka razy 12 15 minut czekania na odpowiedz ze od7 do 10 dni musze czekac na moje pieniadze juz mam dosc moje rachunki bede musiala zaplacic z odsetkami i jeszcze za polaczenia kto mi to zwróci niemam juz sił na skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
[Moderacja] 8000 kredytu do spłaty 18612.chyba myslą że ludzie są nienormalni.Rozmowę nagrywałem kpina totalna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA nie korzystajcie z karty VISA Nest Bank za granicą,ja tankowałem samochód na stacji bezobsługowej w Holandii za 25 euro tj ok 100zł i zabrało mi wszystkie pieniądze które miałem na koncie a było ich ok 270zł,teraz musze czekac 10 dni na rozpatrzenie reklamacji.Tylko nie przejmuja sie tym ze pieniadze potrzebujemy przez te 10 dni,odradzam wszystkim ten bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
świetna obsługa w oddziale w Andrychowie. polecam !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam oddział w Andrychowie. Bank na poziomie. Polecam!!!! dobre i proste warunki kredytu. Miła obsługa!!!! POLECAM!!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię