Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bank który ma klienta za nic nie ma znaczenia np że klient był 3 miesiące w szpitalu nie był w stanie wygenerować potrzebnych dokumentów. Pomimo pism i wyjaśnień które pozostały bez odpowiedzi od czerwca ubiegłego roku wypowiedziano umowę. Podczas próby wyjaśnienia sytuacji odsyłano od jednego działu do drugiego i nikt nie przyjmował do wiadomości żadnych wyjaśnień. Totalna porażka na każdym kroku będę odradzał jakikolwiek kontakt z tym bankiem - brak zrozumienia problemu i ignorowanie klienta to podstawowa cecha. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Problemy i awarie, dzwonię do Was ostatnio częściej niż do własnej matki. Aplikacja to porażka, konto działa z opóźnieniem. Zdecydowanie nie polecam, moja krótka przygoda z tym bankiem dobiegła końca. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim współpracowałem. Umowa kredytowa ma [Moderacja] znamiona. Po miesiącu dostałem nowy harmonogram spłat, który nijak miał się do pierwotnych założeń. \r\nNiekompetencja kadra. Przed założeniem konta jasno sprecyzowałem swoje wymagania. Oczywiście po podpisaniu umowy okazało się \"że się nie da\"\r\n\r\nZDECYDOWANIE ODRADZAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ogólnie bez zastrzeżeń do banku, ale przelewy własne, na które trzeba czekać po kilkanaście minut czy godzin to gruba przesada!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety przyłączam się do grona bardzo niezadowolonych klientów. Kilka dni temu zmieniłam limity wypłat gotówkowych, bezgotówkowych, bez użycia karty. I od 5 dni mam problem z wypłatą pieniędzy. Na początku mogłam wypłacić pieniądze tylko w jednym bankomacie, ponieważ w innych pojawiał się komunikat, że moja karta jest nieważna, mimo że jest jeszcze ważna 2 lata i nigdy wcześniej nie miałam problemow z wypłatą pieniędzy w tych miejscach. Kiedy już doszło do wypłaty gotówki to okazało się, że mogę zrobić wypłatę tylko 40 euro i to tylko 1 raz, mimo że limit dzienny mam ustawiony na 2 wypłaty po 200 euro. Płatności w sklepie z użyciem karty są niemożliwe, mimo że limit dzienny mam na 2 wypłaty po 40 euro. Napisałam do banku i do dzisiaj nie mam odpowiedzi. Próbowałam podnieść limity i nic to nie zmieniło. Wszystko jest wpisane prawidłowo z mojej strony. Jak tylko będę w Polsce zmieniam bank. Na infolinię nawet nie dzwonie, ponieważ pół roku temu dzwoniłam tam i czekałam na swoją kolej jakieś 40 minut, za co nieźle zapłaciłam. Nie mam zamiaru dopłacać do biznesu, bo ktoś nie dba o klientow. Lepiej mieć konto w dużym banku z wieloletnią tradycją i zapłacić te parę złotych, ale mieć pewność, że nie będzie problemów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Założenie bez żadnych komplikacji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Świetny, solidny bank z miłą obsługą! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Żenada,zablokowali mi środki na koncie bo mieli modernizację serwisu i teraz każą mi czekać od 7 do 10 dni na moje pieniądze masakra skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Świetny bank polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po prostu kpina. Płatne czekanie w kolejce na infolinii. Telefon odbierają osoby nie kompetentne. Mówi, że przełącza Cię na inny dział po czym odkłada słuchawkę i [Moderacja] znowu czekaj w kolejce godzinę. \r\nBałagan z powiadomienia o stanie konta\r\nWyciągi bankowe kart to wielki żart. Dostajesz je nie po kolei I też nie wszystkie. Chodź oplata pobierana jest co miesiąc za każdy wyciąg. Takiego bałaganu z bankiem jeszcze nie widziałem. Spłacam należności i uciekam. Szkoda nerwów i czasu. Nie polecam. Nie dajcie się nabrać na darmowe konto ani na \" korzystną\" Kartę kredytową. Ręce opadają i sił mi brak ;/ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra!!! W zeszłym tygodniu straciłem prawie cały dzień na głupiej zmianie numeru. W oddziale partnerskim nie mogli mi numeru zmienić wysłali tylko arkusz zmiany danych osobowych. Miałem czekać na sms, po którym miałem do nich znów zadzwonić aby zmienić swój numer. Dzwoniłem z numeru telefonu, który chciałem zmienić, wyświetlał się ludziom na infolinii, a oni twierdzili,że nie mogą mi tego numeru zmieni, dopiero jak przy chyba 5tym telefonie do nich oświadczyłem,że nagrywam całą rozmowę i wrzucę tą kołomyję do internetu, łaskawie mi numer telefonu zmienili. Tydzień później, czyli wczoraj płaciłem wieczorem za zawody przez internet (ok.90zł) Dziś na stacji benzynowej karta nie działa, okazuje się zablokowana!!! Oczywiście musiałem zadzwonić na infolinię, ``istniało podejrzenie kradzież\rzy karty, więc została zablokowana``. Oczywiście nie raczyli mnie o tym poinformować. Dziś przeniosłem wszystkie środki do innego banku i zamknąłem konto!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Sesja przychodząca jest o 10:30 a kasy jak nie było tak nie ma zmieniam Bank nie ma co tracić czasu i nerwów na tych gamoni i firmę krzak. Ten bank to jedna wielka porażka nie polecam nikomu zakładać konta w tym banku skomentuj opinię »
Dodaj opinię