Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bank ma przypadłość blokowania dwa razy kwot za jedną operację kartą- zablokują wam dwa razy tę samą kwotę za tę samą operację ,a odblokują jak dobrze pójdzie po 7 dniach- ODRADZAM!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Panie w placówce w moim mieście z pierwszej łapanki. Potrącanie za zakupy w Biedronce po tygodniu czasu! Bałagan. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A ja nie rozumiem tych opinii... Posiadam Nest Konto od ponad roku i ani razu nic nie naliczyło, żadnej opłaty. Co prawda rachunki wykonuje przez bankowość elektroniczną, zakupy za pomocą karty. Przy zakładaniu konta w agencji pani się pomyliła z adresem i był problem, ale osoba z infolinii zmieniła adres na prawidłowy i zastrzegła kartę. Zmienili niedawno bankowość, bo wyglądała dziadowsko (zwłaszcza ten rudy [Moderacja] ) i tak też działała, wprowadzili Apple Pay. Bank się zmienia na lepsze, obecnie żadnych zastrzeżeń... no może poza turami przelewów. Raz są ok i szybko, a raz dziwnie. Ale nowy wygląd, nowe możliwości zatwierdzenia przelewów (telefonem) in plus. Cud, miód, orzeszki moi drodzy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dla mnie bajka nie biora oplat za wplatomaty w euronecie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten pseudo bank to coś na wzór Idea Banku. Pięknie rozreklamowany twór który traktuje klientów jak wrogów. Za wszystko doliczane opłaty niezgodnie z umową i ich własnym regulaminem. Kontakt praktycznie nie możliwy a jak już się skontaktują to 30 dni czekania na każdą reklamacje. I najistotniejsze. Zamkniecie rachunku u nich jest praktycznie niemożliwe - no chyba że przez Sąd. Każą zamykać rachunek telefonicznie a potwierdzenia nie otrzymujemy po to żeby się dowiedzieć po roku czasu że nadal mamy otwarty rachunek (na nim dług za prowadzenie konta!) i nie ma żadnego nagrania które poświadcza zamknięcie konta w NestBanku. Powinni to zamknąć w imię prawa! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno i wodorosty, [Moderacja] na kursie euro średnio za 18 groszy. Przelew do komornika 29 zl, gdzie skarbowy to 10. Żart nie bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejna strona internetowa, bardzo mało intuicyjna! Blokowanie konta bez większych powodów. Błędy pojawiające się na stronie, beznadziejny system wpisywania hasła przy logowaniu. Najgorszy bank w jakim mialam konto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak wrócę do Polski zmieniam bank. Od 2 tygodni mam problem z wypłatą gotówki i płatnościami w sklepach za granica. Mogę max wypłacić 40 eur dziennie i tylko w jednym bankomacie. Limity dzienne ustawione są prawidłowo, a mimo to nie mogę korzystać ze swoich pieniędzy. Problem występuje od momentu zmiany przeze mnie limitow, które ustawione są tak jak powinno być. Napisałam wiadomość do Nest Bank i do dnia dzisiejszego nie mam ani odpowiedzi, ani problem nie został rozwiązany. Dobrze, że mam za granicą inne konto i to z niego teraz wypłacam pieniądze. Mimo to potrzebuję polskiego konta, ale na pewno nie w tym banku. Kiedyś byłam zadowolona, a teraz jestem absolutnie na nie. Zamykam polskie i walutowe konto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dysfunkcyjny bank! Brak opcji blik, księgowania trwają kilka dni, bank nie przyjmuje przelewu natychmiastowego tzn ?eliksir? bałagan totalny! W bankowości mobilnej nie można sprawdzić historii transakcji (nawet po zgłoszeniu problemu nie został on do dziś rozwiązany). Ostatni wyciąg z konta mam z lutego, a mamy kwiecień... NIE POLECAM!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank jaki istnieje, bankowość internetowa doprowadza człowieka do szału, nie logujesz się przez dwa tygodnie? to Ci zmieniają hasło i musisz sie bawić w [Moderacja] smsiki czekanie aż Ci łaskawie zresetują i znowu na nowo, a kiedy chcesz wypełnić wniosek o odblokowanie konta to pisze PRZEPRASZAMY SYSTEM CHWILOWO NIEDOSTEPNY i tak [Moderacja] caly czas, nie nawidze tego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank który ma klienta za nic nie ma znaczenia np że klient był 3 miesiące w szpitalu nie był w stanie wygenerować potrzebnych dokumentów. Pomimo pism i wyjaśnień które pozostały bez odpowiedzi od czerwca ubiegłego roku wypowiedziano umowę. Podczas próby wyjaśnienia sytuacji odsyłano od jednego działu do drugiego i nikt nie przyjmował do wiadomości żadnych wyjaśnień. Totalna porażka na każdym kroku będę odradzał jakikolwiek kontakt z tym bankiem - brak zrozumienia problemu i ignorowanie klienta to podstawowa cecha. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »