MultiMedia

(251 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

251 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie polecam usług ten firmy, internet to wielka porażka. W umowie 60mb, w rzeczywistości max.10mb. Rozłącza kilka razy dziennie. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Jeszcze go nie mam a już wystawiam negatywną ocenę.Od tygodnia podłączają mi internet i prawdopodobnie potrwa to jeszcze kolejny tydzień albo i dwa.Za pierwszym razem okazało się ze nie maja modemu ..... Za drugim razem pan przyjechał nie przygotowany bez narzędzi i również nie podłączył. Dziś miał być 3 raz ale nawet nikt nie przyjechał, nie zadzwonił a "majster" miał być miedzy 12-15.Biuro obsługi oczywiście nic zrobić nie może bla bla bla.... I tak siedzę jak debil i czekam na gościa który nie ma zamiaru nawet przyjechać ... Robicie sobie kpiny z ludzi, nie szanujecie naszego czasu, co wy myślicie że będę warował jak pies przez pól dnia??Gdyby chociaż łaskawie się ktoś odezwał ze montera dziś nie będzie ale w ten sposób pokazujecie jak bardzo macie klienta głęboko... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
koresponduję z nimi juz 2 lata bo MAJA TOTALNY BURDEL FINANSOWY. Niemal co miesiąc przypominam im jaka mam umowę, a oni stale wysylają mi podwyzszone fakrtury ! Nawet pismo do zarządu NIC NIE DALO ! Finanse prowadzi im jakis przedszkolak ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Umowę miałem do 30 czerwca. Dzwonią 19 lipca, że muszę złożyć wypowiedzenie miesiąc przed, żeby zrezygnować z usługi, czyli muszę zapłacić za lipiec i sierpień, pomimo, że już z niego nie korzystam. Poza tym rzadko kiedy internet był 120Mb/s, często nie było go w cale. Nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam na początku myślałem ze przesadzacie a teraz juz wiem to jest istne [Moderacja] przerwy w dostawie internet wolny jak babka która ma 90 lat pingi w grach dochodzą do 999 istne [Moderacja] czekam aż umowa się zakończy i uciekam, Nie pchajcie się w to. Abonament telewizyjny takze [Moderacja] nie urywa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
49zł, zmienia się na 179zł. Informując TYLKO poprzez e-mail, gdzie wzmianki na jaką kwotę wzrośnie BRAK. Gdy próbujemy skontaktować się telefonicznie z Panią na Infolinii, dnia 12.07., o godz. 14:35, Pani na nasze pytania odpowiadała, wręcz opryskliwie i chamsko! Lepiej radzimy Wam zmienić Obsługę Klienta, bo tracicie Klientów. Odradzamy po prostu jakiejkolwiek współpracy z Multimedią! Nie wspominając już o awaryjności sprzętu udostępnionego przez firmę Multimedia, przynajmniej raz w tygodniu trzeba restartować cały modem, wraz z routerem, ponieważ Internet odmawia posłuszeństwa. Chyba czas zawitać do konkurencji, która już od dłuższego czasu próbuje nas przekonać konkurencyjną ceną na usługi Internet. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dno, nie mozna aktywować roamingu - konsultanka każe o weryfikacje osoby która jest za granicą nie wiem jakim cudem ma to zrobic skoro wlansie nie moze zadzwonic do Polski .. banda wariatów, nie działają mms, nie działa zasięg, wypisuje się od nich natychmiast skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie pakujcie sie s ten syf. Wiecznie nie ma internetu. Zwalaja wine na router, a z nim jeat wszystko w porządku. Nie polecam. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo czesto odłączają internet bez żadnych uprzedzeń. Nikomu nie polecam, nie pakujcie się w to bo będziecie żałować i sid niepotrzebnie denerwować. skomentuj opinię »
Dodaj opinię