MultiMedia

(251 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

251 Opinie

użytkownik
Ocena:
Witam Trzymajcie się od nich z daleka !!! Mialam abonament na 35 zl - NA FAKTURZE 54 !!! Caly rok prosilam o korektę - to korygowali tylko ten miesiąc , w ktorym reklamowalam !!! wiec musialam chodzic CALY ROK !!! Dostawalam @ , sms y oraz wyswietlalo mi sie na telewizorze ,że mam im zwrocic pieniadze ! Zastanawialam się , czy nie pozwac ich do sądu za nękanie i wyludzanie pieniędzy . Nie bylam jedyna w biurze ,ktora przyszla z tym samym problemem !!! ZAWSZE SIE MYLĄ NA NIEKORZYSC KLIENTA ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam nie polecam tej sieci Multimedia Szczecin. Mam awarie Internetu i telewizji i dzwoniłem w dzień że ta usterka potrwa do 17ej. Tak powiedziała automatyczną sekretarka I na tym było koniec z ich strony. Powtórniej zadzwoniłem o 19ej i Pani łaskawie powiedziała że monter będzie może jutro jak bedzie w okolicy albo w środę. Wkurzyłem się na Maxa w którym my wieku żyjemy?? Jak mi się umowa kończy odchodzę od razu. Pisze z Brzeziny [Moderacja] Warzymice. W sierpniu miałem podobną sytuację. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na dzial obslugi klienta - KAZDY konsultant mowic co innego ! [Moderacja] kretacze bezczelni! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam nikomu. Wolne działanie internetu lub też jego ciągły brak. Najgorszy dostawca internetu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadzieja internet praktycznie działa z takim opóźnieniem, że o jakimkolwiek graniu nie ma mowy. Nawet szukanie informacji w przeglądarce jest dużym wyzwaniem... Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam przed umową na Internet z t ą firmą. obowiązkowa dołączają dwie usługi : Emil i save media. Nie można ich od razu wyłączyć tylko po 10 dniach (pobiorą opłatę za miesiąc ponieważ usługa wyłącza się na koniec miesiąca). Wyłączyć można przez ich koszmarną infolinię, gdzie nie ma żadnego potwierdzenia co się wybiera. Później się się okazuje że jedno się wyłączyło drugie nie i opłata za kolejny miesiąc leci. Ja tak miałem dwa miesiące. Są to co prawda drobne kwoty ale jest to w moim przekonaniu zwykłe oszustwo. Przy dużej ilości klientów kwoty robią się poważne. Będzie to ostatnia moja umowa z tą firmą - niestety muszę czekać do jej zakończenia. Kto nie ma mocnych nerwów niech się trzyma od nich z daleka. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy intenet zaraz po Orange. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pierwszy raz w życiu mam do czynienia z tak beznadziejną formą komunikacji z firmą. Infolinia jest nawigowana w taki sposób, że kompletnie nic tam nie można załatwić a połączenie z człowiekiem jest wręcz cudem. Jestem zażenowana i już żałuje, że zdecydowałam się na uslugi tej firmy. Sam montaż trwał w moim przypadku dwa tygodnie bo serwisant raz w ogóle się nie zjawił , kolejnym razem nie wiedział co zrobić aż w końcu przyszedł po dwóch tygodniach i tak podłączył , że internet nie działa. I teraz szukaj wiatru w polu bo jedyny numer dostępny dla klientów to numer infolinii, gdzie można co najwyżej stracić czas i nerwy. skomentuj opinię »
Dodaj opinię