MultiMedia

(251 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

251 Opinie

użytkownik
Ocena:
Internet oferowany przez Multimedia to kpina z klientów. Obstawili się infolinią i automatami i można sobie porozmawiać: przyciśnij jeden, przyciśnij dwa itd. Efektu żadnego. Każde święta to strata nerwów przy nie działającym internecie. Nie ma nawet komu zgłosić. Można godzinami siedzieć na infolinii i nie usłyszysz żywej osoby. Ustalili sobie ceny podstawowe z kosmosu. Żaden operator takich nie ma i łaskawie robią promocje by zrównać się z konkurencją i stosują pułapki by karnie obciążyć tymi sufitowymi cenami. Mają problem z dostawą 10 czy 30 Gb, a naciągają klientów na znacznie droższy (podobno szybszy) internet światłowodowy. Uwaga na umowy zawierane przez telefon. Pomimo, że ustalenia podobno są nagrywane (nigdy nie mogą ich odszukać) zdażają się rozbieżności pomiędzy tym co ustalono, a zawartością usługi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żerują na nieświadomości klientów, ceny po zakończonym okresie promocyjnym są z kosmosu (250zł miesięcznie za telefon!). Oferty dla stałych klientów są gorsze niż dla nowych. Infolinia to jakasy totalna porażka - nigdy wcześniej nie spotkałam się z tak bezczelnym naciąganiem na dłuższe połączenie przez powtarzanie w kółko tych samych informacji co każdy kolejny krok. Kiedy czas oczekiwania przekroczył pół godziny automat zaproponował, że konsultant oddzwoni do mnie w przeciągu 24h. Oddzwonił po 5 dniach :-\ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Też z nimi miałem do czynienia przez kilka lat i to był koszmar. Internet awaryjny, raz był raz go nie było, bardzo rzadko osiągał max łącze. Technik jak przyjeżdżał do domu w sprawie awarii, to udawał głupiego, że niby internet działa prawidłowo, tak prawidłowo, że potem sami stwierdzili, że nic z tego nie będzie i zerwali umowę. Wolę płacić 60 zł za internet radiowy 8 Mb/s (bezawaryjny), niż droczyć się z tą firmą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam nic nie da rady zalatwic telefony mialy byc dostarczone do 2 tygodni i dalej nic nie wiedza. Karty telefoniczne leza w szufladzie aktywne za ktore trzeba zaplacic tylko nie ma w co je wlozyc taka firma nie polecam . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeżeli umrę przedwcześnie na zawał serca to spokojnie moja rodzina może posadzić tą firme, ponieważ każda godzina korzystania z usług multimedii zwiększa ryzyko zawału i skraca życie o jakieś 10 min. Chciałem tylko żeby pracownicy tego [Moderacja] o tym wiedzieli. Cieplutko pozdrawiam. skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię