MultiMedia

(251 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

251 Opinie

użytkownik
Ocena:
takich dziadów jak w tej firmie to nie widziałem nigdy!!! Dzisiaj miałem mieć instalację usługi, siedzę, czekam, w pracy wolne wziąłem a tu nikogo nie ma. Dzwonię do nich, a oni mi mówią, że instalacji dzisiaj nie będzie... myślicie że to koniec farsy? nieee... Pani i powiedziała, że ona może mnie jedynie przeprosić, ja jej mówię że się z pracy zwolniłem i pytam kiedy ten internet, a ona mi mówi, że nie wie... i że ktoś do mnie zadzwoni... czekam dalej, dzwoni jakaś Pani manager przemądrzała(pewnie myśli że jej wszystko wolno, i co tam taki kretyn jak ja) wiecie co powiedziała? że mogą mi instalacje za CZTERY DNI przeprowadzić!!! SZOK!! takiej buty i arogancji nie widziałem dotąd nigdzie. Efekt taki, że szukam innego dostawcy, który choć trochę wykaże się empatią i poczuciem obowiązku. Co za dziadostwo!!! nie mam słów... ODRADZAM kontakt z tymi bufonami!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po podpisaniu umowy, okazuje się, że przez dwa m-ce trzeba płacić za jakiś badziewny pakiet bezpieczeństwa. Połączenie z biurem obsługi to tragedia. Jak w kabarecie, zanim dojdziesz do konsultanta naciśniesz kilka klawiszy i wysłuchasz stu pytań. Na końcu "miła pani" powie, że trzeba było przeczytać regulamin (parę stron drobnym druczkiem) i tam stoi jak wół, że razem z internetem musisz kupić jeszcze coś. Omijać z daleka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najbardziej bezczelna firma z jaka kiedykolwiek sie spotkalem.Na ostatni miesiac platnosci za internet zglosilem zmiane miejsce zamieszkania. Upewnialem sie 3 razy czy pani dobrze wpisuje moj adres, lecz wydawało się,że wszystko jest ok... do czasu...Okazalo sie, ze oni zle zapisali moj nowy adres na ktory przychodzil rachunek za ostatni miesiac.Pomimo tego,ze mieli ze mna inne mozliwosci kontaktu jak internet czy telefon sprawa trafila od razu do rejestru dluznikow.Najsmieszniejsze jest to, iz nie przeszkadzalo im to w kontaktowaniu sie ze mna telefonicznie w sprawie nowej oferty internetu z multimedii (!). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
KPINA Z KLIENTA! Co innego ugadywane w trakcie rozmowy z konsultantem przy zawieraniu umowy, a co innego na fakturze, jeszcze raz tyle, a reklamacja ma to gdzieś, im szybciej z nimi się zerwie tym lepiej, dziękuje za takie coś, usługi są w porządku, nie mam zastrzeżeń, ale nie za taką cene, nie na to się godziłem, ale oni wiedzą lepiej, nikomu nie polecam, chyba, że chce kase w błoto wydawać! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
OSZUŚCI!!!!! Okazuje się że umowe można rozwiązać na 3 miesiące wczesniej, przychodząc miesiąc przed jej końcem okazuje się że przez kolejne 3 miesiące trzeba płacić za tv i net ponad 600zł co miesiąć bo "kończy się okres promocyjny" Dobrze radze nie podpisujcie z tą firmą ŻĄDNEJ umowy skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
oszuści!! mam z nimi dokładnie ten sam problem o którym mówi mój przedmówca, poza tym to co proponują za przedłużenie umowy jest śmieszne (kwota o 25 zł wyższa niż płaciłam dotychczas) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam wszystkich przed tą firmą. Dopóki płaci się to OK, ale jeżeli chce się dokonać zmian albo wypisać to trzeba się przygotować na duuuuuże koszty i niemiłe konsekwencje. Pominąwszy fakt, zmuszają do przyjęcia i płacenia za niektóre usługi to pozbyć sie ich jest też bardzo cieżko. Chciałam rozwiązać umowę w związku z przeprowadzką, okazuje sie że okres wypowiedzenia na TV trwa nie 1 miesiąc (jak np. na internet) ale 3 miesiące!!!! Bo tak zapisał sobie w regulaminie operator....Oczywiscie nie ma możliwości zmiany pakietu programowego na mniejszy i tańszy bo "... operator może uzależnić zmianę zakresu świadczonej usługi od zawarcia aneksu do umowy abonenckiej.", czyli można zmniejszyć pakiet tylko jeżeli podpisze się umowę na kolejne co najmniej 12 miesięcy. To jest normalny szantaż klienta i wymuszanie przedłużenia umowy. Firma terroryzuje klientów i wymusza pieniądz zgodnie ze swoim regulaminem...Brak słów... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Syf i 100m mułu. Iternet ciągle przerywa a na dodatek są wysokie pingi. Omijać z daleka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijać z daleka. Bardzo słaba jakość usług. Ciągle awarie i częste zakłócenia. Oszukują i naciągają ciężko zrezygnowac z usług. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wczoraj byl u mnie w mieszkaniu technik z ORANGE. Z trudem podlaczyl 3 uslugi ktore pieknie prezentowala pani w SALONIE!..TECHNIK WYSZEDL PO WIELU BOJACH TELEFONICZNYCH Z ORANGE O 18, LECZ O 18.20 "SIADL OBRAZ" a ja meczylam sie telefonicznie z INFOLINIA.PAN Z DZIALU TECHNICZNEGO KAZAL WYKONAC 10 OPERACJI, BY URUCHOMIC OBRAZ NA EKRANIE TV.UDALO SIE, LECZ DZISIAJ RANO SYTUACJA POWTORZYLA SIE!!!!MAM EKRAN BEZ MOZLIWOSCI WYBIERANIA KANALOW!! ZNOWU WYDZWANIAM NA INFOLINIE.OBIECANO ZE W MIESZKANIU POJAWI SIE OPERATOR BY DOKONAC WLASCIWEGO PODLACZENIA.MIAL DZWONIC- ALE JEST CISZA..OBIECANKI CACANKI!! POZOSTAJE WALKA Z OPERATOREM!! a mialo byc tak "PIEKNIE"? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niczego nie można załatwić przez telefon. Zmuszają do wizyt w punktach obsługi . Dziadostwo nie z tej epoki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszukują ludzi w jawny sposób.Nie polecam nikomu i nikomu nie życzę takich problemów jakie mam z nimi.Myślę,ze ktos powiniem się wkońcu zainteresować jak traktują klientów skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie wiem skąd tyle złych opinii ale ja Polecam obsługę przedstawiciela handlowego Marcina K. z Multimedia Polska . Pan Marcin K. zrobił ofertę lepszą niż dla nowych. Napisałem gdzieś na forum. Okazało się, że najlepsze oferty są dostępne u Przedstawicieli Handlowych a nie w Biurze na ul. Wendy czy w Domu Towarowym Chylonia, na infolinii takiej oferty nie dostałem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Skąd takie opinie, ludzie? Ja mam z tą firmą bardzo dobre doświadczenia. Nikt mnie nie wprowadzał w błąd, być może dlatego, że czytam umowy, nikt mnie nie oszukał ani nie naciągnął, ale to tez pewnie wynika z tego, że czytam umowy i potem nie żyję w przeświadczeniu, że wszyscy próbują mnie oszukać. Uważam, że firma jest w porządku, usługi na dobrym poziomie, ceny bardzo dobre. Polecam każdemu, kto szuka dostawcy usług kablowych. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jakość porównywalna do UPC, a ceny dużo niższe. I jest dostęp do kanałów TV online dla abonentów, co jest bardzo dużym plusem . Można sobie oglądać np. na działce z lapka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niejest tak źle byłem w Aster byłem w UPC a teraz jestem w Multimedia usługi jakościowo porównywalne jak w UPC ale ceny sporo niższe . Ale faktycznie trzeba uważać na kończącą się umowę czyli tak jak w Asterze . Wysyła się rezygnacje na 3 miesiące pzed końcem umowy i się bierze kolejną promocje. Podpowiedź skan rezygnacji wysyłamy na bok.warszawa@multimedia.pl zawsze na3 mce.przed końcem umowy np:umowa jest do końca sierpnia 2014 to rezygnacje wysyłamy w maju 2014 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam . Nie wiem skąd znalazł mi się Canal +, gdy się zorientowałam chciałam zrezygnować lecz dowiedziałam się że jest na promocji i muszę zapłacić niebotyczną karę. Doczekałam, promocja się kończy dzwonię i dowiaduję się że mam jeszcze 3 m-ce wypowiedzenia,a że jestem już po promocji to opłata wzrasta, bo jest z cennika. Na moją uwagę że chcę odsłuchać wiadomości bo ponoć przez telefon zamawiałam Canal + pani z rozbrajającą szczerością oznajmiła, że nie ma tak możliwości, ponieważ nie przechowują nagrań. A pieniążki i to nie małe lecą, lecą , za każdy m-c. Naciągacze i oszuści . Ale wcześniej czy później przyjdzie "kryska na matyska" skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Krętactwa już przy zamawianiu montera. Okazuje się, że umowę przynosi monter w dniu montażu usługi a dane chcą żeby wszystkie podać przez telefon. Umawiając się z przedstawicielem/monterem od razu podpisuje się w "ukryciu" umowę przez telefon, a gdy się ją zobaczy na własne oczy to już nie można się wycofać, gdyż usługi są zainstalowane. ŻENADA! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja akurat mam w miarę przyzwoite doświadczenia ale to chyba dlatego, że trafiłem na odpowiednich ludzi-też się tacy trafiają.Co do internetu i telefonu (stacjonarne) jest to co obiecali. Co do tv to nie rozumiem dlaczego do sieci nie wpuszczono bezpłatnego sygnału cyfrowego-możliwości techniczne są ale firma na "siłę" wpycha swoje dtv a to niekoniecznie jest wszystkim potrzebne i korzystne. Porównywałem m.innymi koszty wypożyczenia filmów online i tu multimedia do najtańszych nie należy. Na koniec o konsultantach-byłem w bok - brrr, a konsultanci telefoniczni bardzo różnie - od totalnie nieprzygotowanych do takich którzy każdą sprawę jakoś popchną. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
konsultanci, choć bardzo uprzejmi, wprowadzają w błąd (być może nieświadomie) - powiedziano nam, że po przekroczeniu limitu internet zwalnia, zaś w rzeczywistości naliczają dodatkowe opłaty. dopiero po otrzymaniu faktury o 30% wyższej dowiedzieliśmy się o fakcie naliczania dodatkowych opłat i opcji sprawdzania limitu :/ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uważać na tą firmę zwłaszcza jeśli chcecie zmienić miejsce zamieszkania!!!!!! Podpisałam z nimi umowę, a wraz z nią tzw. pakiet promocyjny. Teraz się przeprowadzam i chciałam przenieść usługę i co się okazuje ??? że mogę przenieść owszem zwykły abonament, ale nie usługę promocyjną, która jest na 24 m-ce, bo usługa promocyjna jest przypisana lokalowi!!! i za jej zerwanie jest kara :-) czyż nie piękny sposób na robienie ludzi w konia?? skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zgadzam się ze wszystkimi negatywnymi opiniami.Zostałam również oszukana ,uwaga przedstawiciel mówi że usługa idzie z klientem wszędzie na terenie całej Warszawy ,co okazuję się kłamstwem. TYLKO 30% WARSZAWY JEST OKABLOWANE,tak poinformowała mnie pani z punktu obsługi.Teraz muszę płacić 2 lata za coś czego nie mam. Może ktoś ma jakiś pomysł żeby rozwiązać z nimi umowę . Pozdrawiam Sylwia skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię