MultiMedia

(251 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

251 Opinie

użytkownik
Ocena:
Co za perfidni naciągacze, wysyłając list polecony z rozwiązaniem umowy LICZY się nie data stempla lecz data dostarczenia listu do ich zatłoczonego biura. UWAGA naciągacze!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. 15 maja mojej 90 letniej babci przestał działać TV. Jako opiekun poszedłem sprawdziłem faktycznie obrazu brak. Było to 19 maja. Dzwonię zatem o godzinie 16:30 zgłaszając usterkę. Miał się pojawić technik między 8 - 12. Nie pojawił się nikt. Nikt też nie dzwonił. Dzwonię do obsługi technicznej 20 maja o godzinie 15:15 i pytam dlaczego olano zgłoszenie? Pan z obsługi stwierdził cyt: Nie ma technicznych możliwości dostarczania sygnału. Skontaktujemy się w celu rozwiązania umowy. Ok. Dziś tj. 9 czerwca o godzinie 17:20 zadzwoniłem do obsługi technicznej z pytaniem co się stało że nikt się nie odezwał. Pan zdziwiony przełącza mnie do koleżanki. Ta nic nie wie!! Pytam zatem czy moja 90 letnia Babcia ma iść do niedorobionego BOK gdzie czeka się godzinami i tam umrzeć w poczekalni? Dlaczego nikt nie zadzwonił, nie wysłał powiadomienia, nie skontaktował się ?? Pani powiedziała że zadzwonią. Coś mi się zdaje że nikt nie zadzwoni. To jest SKANDAL! Sam kilka lat temu zrezygnowałem z tej firmy krzak ze względu właśnie na niedorobioną obsługę klienta. Nic się nie zmieniło! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dziś był u mnie jegomość w różowej marynarce i przedstawił się że jest urzędu miar (czy jakoś tam) mówił że wysłano do mnie na początku roku pismo o zmianach taryfy w prądzie (zdziwienie) zadzwoniłem do tauronu a pani poinformowała mnie że to konkurencja po czym przepędziłem dziada ......... Uwaga !!!!! Można się naprawdę wkopać na kilka lat ......... !!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Multimedia to oszuści nie polecam, internet wolny nie działa często zawiesza się, naciagaja na koszty więc radzę czytać umowę najlepiej nie podpisywać z nimi. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam absolutnie tej firmy. Kruczki w każdym paragrafie umowy i szukanie jelenia. Jak już umowa się przefłuży ceny są z komosu. W bok kolejki masakryczne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przy przedłużaniu umowy w formie telefonicznej ustalona zostaje kwota płatności miesięcznej, potwierdzana kilkakrotnie w trakcie rozmowy i oczywiście otrzymuje się fakturę na niezidentyfikowaną kwotę wyższą niż ustalona!!! Lepiej omijać firmę szerokim łukiem albo podpisywać umowę w punkcie obsługi i mieć na piśmie ustalenia. Oczywiście warunki umowne ustalone podczas rozmowy miały zostać potwierdzone na piśmie, lecz ponad miesiąc później nadal nie otrzymałam żadnego pisma... Zobaczymy, co da złożona reklamacja skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mieszkam w Augustowie. Mam internet 60mb/s a muszę czekać na ładowanie filmików w hd już nie mówiąc o full hd. Brat cioteczny ma w innej firmie internet też 60mb/s. U niego internet jest kilkakrotnie szybszy. W multimediach ciągle przerywa połączenie, są problemy z internetem i nigdy nawet 30% prędkości, którą oferują w umowie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia. Nie są w stanie wywiązać się z umowy i obietnic, mimo kilkunastu uznanych reklamacji, które świadczą o tym, że w rejonie w którym mieszkam nie są w stanie oferować usługi TV i internetu, nie chcą polubownie rozwiązać umowy. Odradzam wszystkim, omijajcie z daleka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
porazka oszusci poprostu szkoda slow z routerem same problemy dwa urzadzenia moge tylko obslugiwac przez wifi no nie umiem przebolec tej porazki poprostu masakra koszta sa wyzsze niz na umowie zawsze o 10 zl przychodza mi drozsze rachunki i nie idzie z tym nic zrobic net sie zacina nie idzie sie dodzwonic na infolinie multimedi bo w sekretarce slyhac glos ze to nie multimedia i prosze zostawic wiadomosc no nie mozliwe jest takie zachowanie same problemy a co do platnosci to systematycznie przychodza i to zawyrzone zlodzieje nic wiecej skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Na początku wszystko bylo w miare OK. Ale po przedluzeniu umowy zmieniam swoje zdanie. Beznadziejne oferty( chcielismy wziac pakiet 60 Mb + WIFI i 139 kanalow okazalo sie, ze JEST TYLKO DLA NOWYCH KLIENTOW ). W zamian za to przedluzono to co mamy ALE ZA TO 8 ZL MNIEJ PLACIMY ZA RACHUNEK MIESIECZNY. Umowa na telefon sie skonczyla miesiac temu (NIKT NIE ZADZWONIL NAWET) przez musimy doplacac. Jakosc uslugi tez nie za wysoka, internet czesto muli, zacina sie. Ogolnie nie polecam, po tym jak traktuja stalego klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
takich dziadów jak w tej firmie to nie widziałem nigdy!!! Dzisiaj miałem mieć instalację usługi, siedzę, czekam, w pracy wolne wziąłem a tu nikogo nie ma. Dzwonię do nich, a oni mi mówią, że instalacji dzisiaj nie będzie... myślicie że to koniec farsy? nieee... Pani i powiedziała, że ona może mnie jedynie przeprosić, ja jej mówię że się z pracy zwolniłem i pytam kiedy ten internet, a ona mi mówi, że nie wie... i że ktoś do mnie zadzwoni... czekam dalej, dzwoni jakaś Pani manager przemądrzała(pewnie myśli że jej wszystko wolno, i co tam taki kretyn jak ja) wiecie co powiedziała? że mogą mi instalacje za CZTERY DNI przeprowadzić!!! SZOK!! takiej buty i arogancji nie widziałem dotąd nigdzie. Efekt taki, że szukam innego dostawcy, który choć trochę wykaże się empatią i poczuciem obowiązku. Co za dziadostwo!!! nie mam słów... ODRADZAM kontakt z tymi bufonami!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po podpisaniu umowy, okazuje się, że przez dwa m-ce trzeba płacić za jakiś badziewny pakiet bezpieczeństwa. Połączenie z biurem obsługi to tragedia. Jak w kabarecie, zanim dojdziesz do konsultanta naciśniesz kilka klawiszy i wysłuchasz stu pytań. Na końcu "miła pani" powie, że trzeba było przeczytać regulamin (parę stron drobnym druczkiem) i tam stoi jak wół, że razem z internetem musisz kupić jeszcze coś. Omijać z daleka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najbardziej bezczelna firma z jaka kiedykolwiek sie spotkalem.Na ostatni miesiac platnosci za internet zglosilem zmiane miejsce zamieszkania. Upewnialem sie 3 razy czy pani dobrze wpisuje moj adres, lecz wydawało się,że wszystko jest ok... do czasu...Okazalo sie, ze oni zle zapisali moj nowy adres na ktory przychodzil rachunek za ostatni miesiac.Pomimo tego,ze mieli ze mna inne mozliwosci kontaktu jak internet czy telefon sprawa trafila od razu do rejestru dluznikow.Najsmieszniejsze jest to, iz nie przeszkadzalo im to w kontaktowaniu sie ze mna telefonicznie w sprawie nowej oferty internetu z multimedii (!). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
KPINA Z KLIENTA! Co innego ugadywane w trakcie rozmowy z konsultantem przy zawieraniu umowy, a co innego na fakturze, jeszcze raz tyle, a reklamacja ma to gdzieś, im szybciej z nimi się zerwie tym lepiej, dziękuje za takie coś, usługi są w porządku, nie mam zastrzeżeń, ale nie za taką cene, nie na to się godziłem, ale oni wiedzą lepiej, nikomu nie polecam, chyba, że chce kase w błoto wydawać! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
OSZUŚCI!!!!! Okazuje się że umowe można rozwiązać na 3 miesiące wczesniej, przychodząc miesiąc przed jej końcem okazuje się że przez kolejne 3 miesiące trzeba płacić za tv i net ponad 600zł co miesiąć bo "kończy się okres promocyjny" Dobrze radze nie podpisujcie z tą firmą ŻĄDNEJ umowy skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
oszuści!! mam z nimi dokładnie ten sam problem o którym mówi mój przedmówca, poza tym to co proponują za przedłużenie umowy jest śmieszne (kwota o 25 zł wyższa niż płaciłam dotychczas) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam wszystkich przed tą firmą. Dopóki płaci się to OK, ale jeżeli chce się dokonać zmian albo wypisać to trzeba się przygotować na duuuuuże koszty i niemiłe konsekwencje. Pominąwszy fakt, zmuszają do przyjęcia i płacenia za niektóre usługi to pozbyć sie ich jest też bardzo cieżko. Chciałam rozwiązać umowę w związku z przeprowadzką, okazuje sie że okres wypowiedzenia na TV trwa nie 1 miesiąc (jak np. na internet) ale 3 miesiące!!!! Bo tak zapisał sobie w regulaminie operator....Oczywiscie nie ma możliwości zmiany pakietu programowego na mniejszy i tańszy bo "... operator może uzależnić zmianę zakresu świadczonej usługi od zawarcia aneksu do umowy abonenckiej.", czyli można zmniejszyć pakiet tylko jeżeli podpisze się umowę na kolejne co najmniej 12 miesięcy. To jest normalny szantaż klienta i wymuszanie przedłużenia umowy. Firma terroryzuje klientów i wymusza pieniądz zgodnie ze swoim regulaminem...Brak słów... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Syf i 100m mułu. Iternet ciągle przerywa a na dodatek są wysokie pingi. Omijać z daleka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijać z daleka. Bardzo słaba jakość usług. Ciągle awarie i częste zakłócenia. Oszukują i naciągają ciężko zrezygnowac z usług. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wczoraj byl u mnie w mieszkaniu technik z ORANGE. Z trudem podlaczyl 3 uslugi ktore pieknie prezentowala pani w SALONIE!..TECHNIK WYSZEDL PO WIELU BOJACH TELEFONICZNYCH Z ORANGE O 18, LECZ O 18.20 "SIADL OBRAZ" a ja meczylam sie telefonicznie z INFOLINIA.PAN Z DZIALU TECHNICZNEGO KAZAL WYKONAC 10 OPERACJI, BY URUCHOMIC OBRAZ NA EKRANIE TV.UDALO SIE, LECZ DZISIAJ RANO SYTUACJA POWTORZYLA SIE!!!!MAM EKRAN BEZ MOZLIWOSCI WYBIERANIA KANALOW!! ZNOWU WYDZWANIAM NA INFOLINIE.OBIECANO ZE W MIESZKANIU POJAWI SIE OPERATOR BY DOKONAC WLASCIWEGO PODLACZENIA.MIAL DZWONIC- ALE JEST CISZA..OBIECANKI CACANKI!! POZOSTAJE WALKA Z OPERATOREM!! a mialo byc tak "PIEKNIE"? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niczego nie można załatwić przez telefon. Zmuszają do wizyt w punktach obsługi . Dziadostwo nie z tej epoki. skomentuj opinię »
Dodaj opinię