Jestem zbulwersowana sposobem pozyskiwania klientów .Moja mama 84 letnia
staruszka,która wymaga całodobowej opieki gdyż ma zaawansowaną demencję wpuściła do mieszkania młodą dziewczyną,która zmanipulowała ją i doprowadziła do podpisania umowy na zmianę operatora prądu na Multimedia,umowa była spisana pomimo braku DO ,który noszę przy sobie,nigdy nie planowaliśmy zmiany operatora.Ponieważ na umowie był podany telefon więc zadzwoniłam ,odebrała osoba ,która powiedziała że jest managerem ,po przedstawieniu sprawy zapewniła mnie,że umowę podpisują tylko z osobami do 75lat i jeżeli na umowie brakuje danych z dowodu,to umowa jest nieważna i nie będzie honorowana.Po dwóch miesiącach okazało się,że umowa jest ważna i Multimedia są naszym nowym operatorem.Zostałam z premedytacją oszukana, co uśpiło moją czujność i nie doprowadziłam do zerwania umowy.Metody pozyskiwania klientów przez tą Spółkę jest skandaliczna i karygodna .Napisaliśmy reklamację do siedziby Spółki i czekamy na zajęcie stanowiska w tej sprawie
skomentuj opinię »