MultiMedia

(251 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

251 Opinie

użytkownik
Ocena:
Odradzam. Internet co chwile rozlacza, jest wysoki ping i znacznie mniejsza przepustowosc niz na umowie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzisiaj tj.04.10.2016 byłem po raz następny systematycznie co 1,5 do 2 msc z rezygnacją z tv kablowej jak i innych dodatków takich jak telefon stacjonarny( nie mam telefonu stacjonarnego ).Nie przyjęto rezygnacji ponieważ przedtem był okres wypowiedzenia 3 msc a teraz przeszedł na 1 msc. Młody człowiek (arogancki gówniarz ze stanowiska nr 4 w Szczecinie o godzinie 11-12.00 nic innego mi nie zaproponował. Chciałem jakąś ofertę tańszą ponieważ dzieci opuściły szczecin a my z żoną pracujemy za granicą.Powiedział że będę musiał przyjechać i złożyć rezygnację lub przejść na inny pakiet.W takim razie jeśli wy nie dbacie o swoich klientów dlaczego my mamy dbać o was-mówić pochlebne opinie-dlaczego ??????Jesteście najgorszą tv -Niech każdy to przeczyta i zastanowi się przed podpisaniem umowy.Jeśli przychodzi nowy klient to mało w tyłek nie wejdziecie a potem.......Nie pisałbym tego wszystkiego ale przedemną starsza kobieta wyszła tak zdenerwowana że mało zawału nie dostała... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Naciągacze i oszuści ! Uwaga, zaczęli polować na starsze osoby. Namawiają do umowy na dostawę rzekomo tańszej energii. Podpisują umowy, narażając klientów na kary od poprzedniego dostawcy. Nie sprawdzają wszystkich warunków dostawy. Byle tylko podpisać umowę. Nie można się z nimi skontaktować mailowo, żeby np. przesłać pismo, ani przez fax. Typowe hieny ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Naciągacze i złodzieje !! Nie polecam , nie mówią dokładnych informacji tylko kłamią . Podpiszesz i potem jak chcesz zerwać umowę okazuje się ze nie możesz. Złodzieje szczerze nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
kompletny brak profesjonalizmu w każdym calu. Pracownicy są niekompetentni ani w call center ani w placówkach. Mają absolutny chaos jeśli chodzi o prowadzenie dokumentacji. Ciągle mylnie wystawiają faktury i to klient musi udowodnić, że nie powinien tyle płacić. Kilkakrotnie musiałam składać reklamacje co do wielkości naliczonej kwoty. Jeśli chodzi o rozwiązanie umowy to to jest kolejny dramat. Brak słów, żeby opisać taką "firmę". skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści do kwadratu!!!!! Umowę zawarłam przez telefon, a potem kilka razy dzwoniłam na infolinię bo montażysta nie przyszedł cztery razy wymienić modem, bo umowę wysłano dwa razy na inny adres. Ta firma to jedno wielkie nieporozumienie! Gdzie jest UOKIK ws. ich umowy i kar jakie naliczają klientom za nieprzedłużenie umowy!!!!!!!Pani na infolinii przekazują sprzeczne informacje a w ostateczności i tak odsyłają do biura obsługi. Wstydziliby się. Wkopałam się na kolejne 12 miesięcy przez własną głupotę, a znajomi mnie uprzedzali. Moja ocena to ZERO ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
MultiMedia To oszuści!! wziąłem darmowy internet na dwa tygodnie (za darmo) pisało tak w umowie a musze teraz zapłacić 50 zł !!!! oszuści skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Członek rodziny (starsza kobieta), miała stacjonarny w Orange. Ale przyszedł "miły pan", i rachunki wzrosły nawet 3 krotnie. Dopiero po 2 latach udało się z tego wyplątać, a wczoraj podpisała kolejną umowę z Multimedia o tani prąd. Tym razem to była "miła pani". Więc firma żeruje głównie na osobach starszych wmawiając im tani telefon, tani prąd. Więc ostrzegam starsze osoby, żeby się nie wstydziły poradzić rodziny, lub znajomych. Nie polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zbulwersowana sposobem pozyskiwania klientów .Moja mama 84 letnia staruszka,która wymaga całodobowej opieki gdyż ma zaawansowaną demencję wpuściła do mieszkania młodą dziewczyną,która zmanipulowała ją i doprowadziła do podpisania umowy na zmianę operatora prądu na Multimedia,umowa była spisana pomimo braku DO ,który noszę przy sobie,nigdy nie planowaliśmy zmiany operatora.Ponieważ na umowie był podany telefon więc zadzwoniłam ,odebrała osoba ,która powiedziała że jest managerem ,po przedstawieniu sprawy zapewniła mnie,że umowę podpisują tylko z osobami do 75lat i jeżeli na umowie brakuje danych z dowodu,to umowa jest nieważna i nie będzie honorowana.Po dwóch miesiącach okazało się,że umowa jest ważna i Multimedia są naszym nowym operatorem.Zostałam z premedytacją oszukana, co uśpiło moją czujność i nie doprowadziłam do zerwania umowy.Metody pozyskiwania klientów przez tą Spółkę jest skandaliczna i karygodna .Napisaliśmy reklamację do siedziby Spółki i czekamy na zajęcie stanowiska w tej sprawie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
żerują na ludzkiej naiwności, dodają masę pakietów pseudo-darmowych, których cena po miesiącu lub dwóch przewyższa abonament właściwy. Umowę zawiera się teoretycznie na rok, ale jej części składowe (obowiązkowy telefon, internet, telewizja) mają inne okresy obowiązywania i inne terminy wypowiedzenia. NACIĄGACZE skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Co za perfidni naciągacze, wysyłając list polecony z rozwiązaniem umowy LICZY się nie data stempla lecz data dostarczenia listu do ich zatłoczonego biura. UWAGA naciągacze!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. 15 maja mojej 90 letniej babci przestał działać TV. Jako opiekun poszedłem sprawdziłem faktycznie obrazu brak. Było to 19 maja. Dzwonię zatem o godzinie 16:30 zgłaszając usterkę. Miał się pojawić technik między 8 - 12. Nie pojawił się nikt. Nikt też nie dzwonił. Dzwonię do obsługi technicznej 20 maja o godzinie 15:15 i pytam dlaczego olano zgłoszenie? Pan z obsługi stwierdził cyt: Nie ma technicznych możliwości dostarczania sygnału. Skontaktujemy się w celu rozwiązania umowy. Ok. Dziś tj. 9 czerwca o godzinie 17:20 zadzwoniłem do obsługi technicznej z pytaniem co się stało że nikt się nie odezwał. Pan zdziwiony przełącza mnie do koleżanki. Ta nic nie wie!! Pytam zatem czy moja 90 letnia Babcia ma iść do niedorobionego BOK gdzie czeka się godzinami i tam umrzeć w poczekalni? Dlaczego nikt nie zadzwonił, nie wysłał powiadomienia, nie skontaktował się ?? Pani powiedziała że zadzwonią. Coś mi się zdaje że nikt nie zadzwoni. To jest SKANDAL! Sam kilka lat temu zrezygnowałem z tej firmy krzak ze względu właśnie na niedorobioną obsługę klienta. Nic się nie zmieniło! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dziś był u mnie jegomość w różowej marynarce i przedstawił się że jest urzędu miar (czy jakoś tam) mówił że wysłano do mnie na początku roku pismo o zmianach taryfy w prądzie (zdziwienie) zadzwoniłem do tauronu a pani poinformowała mnie że to konkurencja po czym przepędziłem dziada ......... Uwaga !!!!! Można się naprawdę wkopać na kilka lat ......... !!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Multimedia to oszuści nie polecam, internet wolny nie działa często zawiesza się, naciagaja na koszty więc radzę czytać umowę najlepiej nie podpisywać z nimi. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam absolutnie tej firmy. Kruczki w każdym paragrafie umowy i szukanie jelenia. Jak już umowa się przefłuży ceny są z komosu. W bok kolejki masakryczne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przy przedłużaniu umowy w formie telefonicznej ustalona zostaje kwota płatności miesięcznej, potwierdzana kilkakrotnie w trakcie rozmowy i oczywiście otrzymuje się fakturę na niezidentyfikowaną kwotę wyższą niż ustalona!!! Lepiej omijać firmę szerokim łukiem albo podpisywać umowę w punkcie obsługi i mieć na piśmie ustalenia. Oczywiście warunki umowne ustalone podczas rozmowy miały zostać potwierdzone na piśmie, lecz ponad miesiąc później nadal nie otrzymałam żadnego pisma... Zobaczymy, co da złożona reklamacja skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mieszkam w Augustowie. Mam internet 60mb/s a muszę czekać na ładowanie filmików w hd już nie mówiąc o full hd. Brat cioteczny ma w innej firmie internet też 60mb/s. U niego internet jest kilkakrotnie szybszy. W multimediach ciągle przerywa połączenie, są problemy z internetem i nigdy nawet 30% prędkości, którą oferują w umowie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia. Nie są w stanie wywiązać się z umowy i obietnic, mimo kilkunastu uznanych reklamacji, które świadczą o tym, że w rejonie w którym mieszkam nie są w stanie oferować usługi TV i internetu, nie chcą polubownie rozwiązać umowy. Odradzam wszystkim, omijajcie z daleka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
porazka oszusci poprostu szkoda slow z routerem same problemy dwa urzadzenia moge tylko obslugiwac przez wifi no nie umiem przebolec tej porazki poprostu masakra koszta sa wyzsze niz na umowie zawsze o 10 zl przychodza mi drozsze rachunki i nie idzie z tym nic zrobic net sie zacina nie idzie sie dodzwonic na infolinie multimedi bo w sekretarce slyhac glos ze to nie multimedia i prosze zostawic wiadomosc no nie mozliwe jest takie zachowanie same problemy a co do platnosci to systematycznie przychodza i to zawyrzone zlodzieje nic wiecej skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Na początku wszystko bylo w miare OK. Ale po przedluzeniu umowy zmieniam swoje zdanie. Beznadziejne oferty( chcielismy wziac pakiet 60 Mb + WIFI i 139 kanalow okazalo sie, ze JEST TYLKO DLA NOWYCH KLIENTOW ). W zamian za to przedluzono to co mamy ALE ZA TO 8 ZL MNIEJ PLACIMY ZA RACHUNEK MIESIECZNY. Umowa na telefon sie skonczyla miesiac temu (NIKT NIE ZADZWONIL NAWET) przez musimy doplacac. Jakosc uslugi tez nie za wysoka, internet czesto muli, zacina sie. Ogolnie nie polecam, po tym jak traktuja stalego klienta. skomentuj opinię »
Dodaj opinię