MultiMedia

(251 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

251 Opinie

użytkownik
Ocena:
Masakraaaaaaa ! ciągłe "obciążenia" za coś innego, naliczenia, doliczenia za coś o czym nie było mowy na początku, ogólnie nie polecam. Ciagle awarie , co chwile cos nnnie działa, a dodzwonnić się do nich to cód ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy dostawca internetu w Polsce, mój internet mobilny od Oragne na najgorszym zasięgu jest o wiele lepszy niż ten pseudo internet. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PARODIA INTERNETU PING 150+, skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
zastanawiam sie czemu multi media ma kanaly power tv,adventure, czy zoom w wybranyvh lokalizacjach?? ja mieszkam w plocku a tu nic niema nowych kanalow w ofercie cyfrowej?? mogli by bbc dac albo history lub cbs reality jezcze badz wp,metro tv?? teraz slaba maja oferte programow najlepsza ma NETIA I UPC POLSKA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szczerze odradzam, internet za który płace to 60 mb/s a od początku dostarczania jego faktyczna prędkość nie przekroczyła 12 mb/s, ping mniejszy od 70 ms to wyjątkowa rzadkość. Do tego zabójcza prędkość upload'u wahająca się od 0,5-1,5 mb/s nie pozwoli na szybkie wysłanie wiadomości nawet z małym załącznikiem. Jedyne za co mógłbym chwalić ich to za to że nie ma długich przerw w dostarczaniu kiedy już występują, a internet może przerywać po kilkanaście razy dziennie. Do tego dochodzi ich "fachowa" obsługa klienta, o której może szkoda pisać już. NIE POLECAM!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Koszmar. Wciskają kit, przez trzy miesiące przed terminem zakończenia umowy wydzwaniają, że KOŃCZY SIĘ UMOWA, więc proponują super warunki przedłużenia, a później się okazuje, że owszem, kończy się umowa - ale na opłaty promocyjne! Odżałowałam, podpisałam umowę z innym, sto razy bardziej profesjonalnym dostawcą, przez trzy miesiące jeszcze płaciłam za usługę, której nie miałam. Niech będzie. ALE! Jak mają Ci wcisnąć ofertę, to połączą Cię błyskawicznie, wszystko załatwią telefonicznie i mailowo, nie ma problemu. Gdy chciałam tylko dostać informację, na jaki adres mam wysłać żądanie zaprzestania danych osobowych, to mnie trzymali na linii pół godziny licząc najwyraźniej, że sobie daruję. Nie, nie darowałam sobie - w godzinach pracy punktu ustalonych tak, żeby człowiek musiał wziąć urlop (9-17 od poniedziałku do piątku) albo machnął ręką, poszłam tam finalnie oddać cały sprzęt i złożyć pismo, że żądam zaprzestania przetwarzania danych osobowych. A urocza pani stwierdziła, że nie można tego zrobić, bo dane i tak będą w bazie. Trochę jej kopara opadła, kiedy wyjaśniłam, że zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych można i przez dobry kwadrans smarowałam swoje żądanie, podpierając się wyuczonymi na tę okoliczność artykułami z ustawy :D skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy internet we wszechświecie. Ping stały +900. Nie polecam tego dostawce, codziennie jakieś problemy, oczywiście u nikogo tego nie widać tylko u mnie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści i naciągacze!!! Podpisałem umowę 30.12.2014 zjawił się fachowiec.. ale niestety zapomniał klucza od skrzynki w bloku. Stwierdził że nie zdąży już do biura bo kończy prace i nic nie może poradzić więc muszę dzwonic na infolinię. Ponowny termin podłączenia od 4 stycznia Roku Pańskiego 2015- podpisałem. Rachunek i umowa od od 30 grudnia. Internet przerywał więc zgłosiłem reklamację- a właściwie 5 Po ostatniej skardze przyjechał kolejny fachowiec i stwierdził że mam słaby modem- który dostałem od fachowca nr 1 i zapłaciłem za niego- więc wymiana Po 2 latach podpisanego cyrografu wolność..prawie. Oto 5 grudnia 2016 dzwoni wymądrzała pi..da i mówi że ma dla mnie ofertę nie z tej ziemi - szkoda pisać więc rezygnuję - a ona na to że nie mogę bo 5 dni wcześniej umowa się przedłużyła ale na gorszych warunkach- płaciłem 49 za 30 mb a teraz będę płacił 69 za 30 mb chyba że podpiszę na kolejne 2 lata. Sprawdziłem umowę i aktualne oferty MM nic takiego nie ma- na to Pani na infolini mówi że mają swój wewnętrzny regulamin w którym jest taki zapis natomiast na umowie którą mam i podpisałem takich rzeczy nie ma- jest natomiast to że ktos z MM powinien się ze mną kontaktować w sprawie przedłużenia lub zmiany warunków umowy na co najmniej wcześniej ( w formie pisemnej )- Pani twierdzi że próbowali ale nie odebrałem tel :) Tak wygląda współpraca z tym operatorem. Ocenę wystawcie im sami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Internet gubi pakiety, 1/6 zapewnionej prędkości, wysokie pingi skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najlepszy net z jakiego korzystałem zero lagow tylko czasami jak z 4 osb. Wejdą na YT to ping skacze miałem u nich 30MB/s w złączu 100MB/s ping w grach po 17 max 24 nie więcej więc nwm skąd te opinie o nich -,- dla mnie najlepszy net jaki miałem... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam. Internet co chwile rozlacza, jest wysoki ping i znacznie mniejsza przepustowosc niz na umowie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzisiaj tj.04.10.2016 byłem po raz następny systematycznie co 1,5 do 2 msc z rezygnacją z tv kablowej jak i innych dodatków takich jak telefon stacjonarny( nie mam telefonu stacjonarnego ).Nie przyjęto rezygnacji ponieważ przedtem był okres wypowiedzenia 3 msc a teraz przeszedł na 1 msc. Młody człowiek (arogancki gówniarz ze stanowiska nr 4 w Szczecinie o godzinie 11-12.00 nic innego mi nie zaproponował. Chciałem jakąś ofertę tańszą ponieważ dzieci opuściły szczecin a my z żoną pracujemy za granicą.Powiedział że będę musiał przyjechać i złożyć rezygnację lub przejść na inny pakiet.W takim razie jeśli wy nie dbacie o swoich klientów dlaczego my mamy dbać o was-mówić pochlebne opinie-dlaczego ??????Jesteście najgorszą tv -Niech każdy to przeczyta i zastanowi się przed podpisaniem umowy.Jeśli przychodzi nowy klient to mało w tyłek nie wejdziecie a potem.......Nie pisałbym tego wszystkiego ale przedemną starsza kobieta wyszła tak zdenerwowana że mało zawału nie dostała... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Naciągacze i oszuści ! Uwaga, zaczęli polować na starsze osoby. Namawiają do umowy na dostawę rzekomo tańszej energii. Podpisują umowy, narażając klientów na kary od poprzedniego dostawcy. Nie sprawdzają wszystkich warunków dostawy. Byle tylko podpisać umowę. Nie można się z nimi skontaktować mailowo, żeby np. przesłać pismo, ani przez fax. Typowe hieny ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Naciągacze i złodzieje !! Nie polecam , nie mówią dokładnych informacji tylko kłamią . Podpiszesz i potem jak chcesz zerwać umowę okazuje się ze nie możesz. Złodzieje szczerze nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
kompletny brak profesjonalizmu w każdym calu. Pracownicy są niekompetentni ani w call center ani w placówkach. Mają absolutny chaos jeśli chodzi o prowadzenie dokumentacji. Ciągle mylnie wystawiają faktury i to klient musi udowodnić, że nie powinien tyle płacić. Kilkakrotnie musiałam składać reklamacje co do wielkości naliczonej kwoty. Jeśli chodzi o rozwiązanie umowy to to jest kolejny dramat. Brak słów, żeby opisać taką "firmę". skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści do kwadratu!!!!! Umowę zawarłam przez telefon, a potem kilka razy dzwoniłam na infolinię bo montażysta nie przyszedł cztery razy wymienić modem, bo umowę wysłano dwa razy na inny adres. Ta firma to jedno wielkie nieporozumienie! Gdzie jest UOKIK ws. ich umowy i kar jakie naliczają klientom za nieprzedłużenie umowy!!!!!!!Pani na infolinii przekazują sprzeczne informacje a w ostateczności i tak odsyłają do biura obsługi. Wstydziliby się. Wkopałam się na kolejne 12 miesięcy przez własną głupotę, a znajomi mnie uprzedzali. Moja ocena to ZERO ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
MultiMedia To oszuści!! wziąłem darmowy internet na dwa tygodnie (za darmo) pisało tak w umowie a musze teraz zapłacić 50 zł !!!! oszuści skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Członek rodziny (starsza kobieta), miała stacjonarny w Orange. Ale przyszedł "miły pan", i rachunki wzrosły nawet 3 krotnie. Dopiero po 2 latach udało się z tego wyplątać, a wczoraj podpisała kolejną umowę z Multimedia o tani prąd. Tym razem to była "miła pani". Więc firma żeruje głównie na osobach starszych wmawiając im tani telefon, tani prąd. Więc ostrzegam starsze osoby, żeby się nie wstydziły poradzić rodziny, lub znajomych. Nie polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zbulwersowana sposobem pozyskiwania klientów .Moja mama 84 letnia staruszka,która wymaga całodobowej opieki gdyż ma zaawansowaną demencję wpuściła do mieszkania młodą dziewczyną,która zmanipulowała ją i doprowadziła do podpisania umowy na zmianę operatora prądu na Multimedia,umowa była spisana pomimo braku DO ,który noszę przy sobie,nigdy nie planowaliśmy zmiany operatora.Ponieważ na umowie był podany telefon więc zadzwoniłam ,odebrała osoba ,która powiedziała że jest managerem ,po przedstawieniu sprawy zapewniła mnie,że umowę podpisują tylko z osobami do 75lat i jeżeli na umowie brakuje danych z dowodu,to umowa jest nieważna i nie będzie honorowana.Po dwóch miesiącach okazało się,że umowa jest ważna i Multimedia są naszym nowym operatorem.Zostałam z premedytacją oszukana, co uśpiło moją czujność i nie doprowadziłam do zerwania umowy.Metody pozyskiwania klientów przez tą Spółkę jest skandaliczna i karygodna .Napisaliśmy reklamację do siedziby Spółki i czekamy na zajęcie stanowiska w tej sprawie skomentuj opinię »
Dodaj opinię