MultiMedia

(251 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

251 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jestem odbiorcą od kilku lat i niestety moją to było głupotą pobierać usługi internetu jak i telewizji z tej że firmy. Z pół roku temu zrezygnowałem z tv na rzecz nc + i choć telewizja z nc + jest satelitarna to różnica pod względem cenowym, ilości kanałów, pomocy na infolinii, pomocy w obsłudze klienta w punktach, promocji jest tak kolosalna że nawet nie miałem pojęcia ile przez ten czas traciłem. Na chwile obecną posiadam jeszcze internet z w/w operatora ale już na niedługo, internet odświeżony w umowie na światłowodowy na okres roku co było kolejną głupotą, mimo że sprzedawca zarzekał się że ten rodzaj internetu jest prawie w ogóle bez awaryjny, pominę fakt że w nocy internetu w ogóle nie ma a do prędkości 60 mb/s mało kiedy dosięga. O pomocy infolinii w multimediach najlepiej w ogóle się nie wypowiadać bo nie jestem pewien czy taką usługę świadczą. Reasumując usługi są oferowane w zapłakanym stanie, jeśli takowe w ogóle otrzymacie, na pomoc i wyrozumiałość nie liczcie bo oni są od pobierania kasy.Na sam koniec dopisze tylko jak jeszcze nie tak dawno wypowiedzenie umowy należało zrealizować 3 miesiące wcześniej co oczywiście było nie zgodne z prawem i multimedia zostały ukarane finansowo. Niech was ręka Boska chroni od tego operatora! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Usługi na wysokim poziomie, żadnych problemów z telewizją, internetem i telefonem. Prędkość sieci taka jak na umowie, kanały również. Nie wiem, skąd tyle negatywnych opinii, chyba że Multimedia dostarcza swój własny router, ale ja mam własny sprzęt funkcjonujący już 5 lat... Mam tylko zastrzeżenia do niskiego uploadu - w przypadku internetu 30Mbit/s DL, prędkość wysyłania to marne 2Mb/s. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wyłączyli usługi, nie potrafili naprawić i wysłali faktury do zapłaty, a następnie przekazali sprawę do firmy windykacyjnej i wpisali mnie do Krajowego Rejestru Dłużników za to, że nie zapłaciłem za internet którego nie było, trzymać się od tej firmy jak najdalej dla własnego dobra, ja będę walczył w sądzie z nimi skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie mam internetu od wczoraj.- piątek. Dodzwonić się do konsultanta - niemożliwe, chyba, że wcisnie się klawisz oferty. Przez fb kontakt jest, choć trzeba trochę poczekać. Wyślą kogoś do naprawy dopiero w poniedziałek. Żenada. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od wielu dni internet praktycznie nie działa, znikoma przepustowość a miał mieć 60Mb/s. Nie da się dodzwonić i połączyć z żywym człowiekiem, coś takiego jak dział techniczny, to totalna ściema. Na chacie konsultanci nie chcą odpowiadać na pytania, przez maila to samo, wysyłają z automatu serwisanta do domu w wyznaczonych przez nich godzinach. Serwisant i tak się nie pojawia w wyznaczonym terminie, a oni odpisują że był ale nikogo nie zastał!!!\r\nWifi w ogóle nie działa a ich to nie obchodzi, bo oni za wifi nie odpowiadają, chociaż jest w umowie!!!\r\nNigdy więcej, rozwiązuję umowę, \"usługi\" Multimedia to żart! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE MA INTERNETU OD 12 DO 14 RESETOWAŁEM MODEM 15 RAZY. O GODZINIE 17:30 . 2-KRONIE NIE BYŁO INTERNETU WCIĄGU 8 MINUT. TEN INTERNET TO "XD" skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra, internet ciągle się rozłącza - kilka razy w tygodniu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ehhh szkoda gadac, mam ochote ich tylko wyzywac skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
30Mb - tak, zwykle jest więcej. Opcja 60+ to średnio 43, więc nie przepłacaj, szkoda kasy. Ucz się na cudzych błędach! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo nieuczciwa firma. Po ich przejściu z analoga na cyfrówkę przez dłuższy czas nie działała u mnie jedna usługa którą miałem w pakiecie i ją opłacałem. Po wreszcie naprawieniu usterki wystąpiłem z reklamacją o obniżkę kosztów za niedziałającą usługę, ale moja reklamacja została odrzucona. Nawet nie poczuwają się do rekompensaty za własne awarie. Szukają tylko "jeleni", których po podpisaniu umowy mają głęboko ..... Proszę się dwa razy zastanowić zanim podpiszecie umowę!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeśli myślicie o zakupie abonamentu to szczerze odmawiam. Internet chodzi bardzo wolno, zacina się itp. Wiecznie są z nim problemy podobnie jak obsługą klienta. Życiowa sytuacja jak zwykle brak Internetu więc zdecydowałem się zadzwonić do obsługi klienta kiedy wreszcie się dodzwoniłem zostałem przekierowany do pomocy technicznej pytając ile może to potrwać uzyskałem odpowiedź ok. 5 min. Po pół godzinie czekania (dosłownie) nie została mi udzielona żadna pomoc, a obsługa nie była mi wstanie udzielić odpowiedzi na zadawane pytania. Poproszono mnie o czekanie kolejnych 5 min. Czekam. Po 40 minutach sam dzwonię i sekretarka "oddzwonimy do państwa w ciągu 24 h". Tak właśnie szybko i sprawnie multimedia rozwiązały mój problem z Internetem :) Nie polecam nikomu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Krótko mówiąc nie polecam. Za tak słaby internet, który po "profesjonalnym" zamontowaniu cały czas się psuje. Kiedy już jest to tylko bardzo wolny za taki abonatem to absurd i do tego tyle czasu i nerwów w kontakcie z obsługą. Jeżeli ktoś oczekuje szybkiej i sprawnej pomocy to może się mocno zaskoczyć i rozczarować. Nie zachęcam nikogo kto zastanawia się nad wyborem tej firmy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem bardzo rozczarowany tą firmą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie nie polecam- zamówiłem usługę za 79,90, płacę 99 zł miesięcznie. Trochę moja głupota, bo w umowie były kruczki o dodatkowych opłatach za pierdoły, ale obsługująca mnie Pani o tym mnie nie poinformowała! MM Toruń NIE POLECAM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dla chcących zapisać się do Multimedia polecam odnaleźć Regulaminy i Cenniki na Internet. Po umowie promocyjnej jest miesiąc wypowiedzenia warto się dowiedzieć ile wtedy będzie się płaciło za abonament na miesięcznym wypowiedzeniu. skomentuj opinię »
Dodaj opinię