MultiMedia

(251 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

251 Opinie

użytkownik
Ocena:
Beznadziejna firma internet działa losowo ale nigdy dobrze ciągle coś rozłącza skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Firma Multimedia to naciągacze. Nie podpisujcie żadnych umów przez telefon. Ja mam z nimi teraz same problemy. Zadzwoniła do mnie pani w połowie września z ofertą. Zgodziłam się bo uważałam że warto. dopytałam co i jak. Zamieniłam dekoder na moduł KAM. Pracownik miał przyjść za 2 dni, nie przyszedł. Dzwonię, pani powiedziała mi, ze przyjdzie jutro, nie przyszedł. Więc dzwonię kolejny raz. Pracownik Multimedia po wysłuchaniu moich wyjaśnień, a rozmawiałam z nią dzień wczesniej i mnie zapamiętała stwierdza, że firma sobie robi jaja z ludzi. Zainstalowano mi moduł i podpisał umowę na początku października. Przyszedł rachunek pierwszy 120 złotych. Zapłaciłam, bo miał być faktycznie troche wyższy, ze względu na moduł KAM i instalację. Drugi rachunek na początku listopada przyszedł na ponad 200 złotych. Dzwonię więc kilka razy, rozmawiam coraz z inną osobą i każdy co innego mówi. Wreszcie jedna pani przeanalizował fakturę i wykryła błąd. Okazało się, że policzyli sobie dwa razy za październik no i za listopad. Czekałam cierpliwie aż do dziś 2 tygodnie. Dzwonię dzisiaj tłumaczę pani co i jak, a pani mi mówi żebym sie uzbroiła w cierpliwość. nie wytrzymałam i powiedziała pani, że jak tak dalej bedzie to dowala mi odsetki za nieterminowe wpłaty. Pani powiedziała że wymaga kultury i rozłączyła się. Tak to firma. Jak najdalej od Multimedia. Odradzam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
multimedia to jakieś nieporozumienie obsługa klienta tragedia powinni to dziadostwo zlikwidować. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia zastanówcie się sto razy przed podpisaniem umowy zresztą pracujemy nad artykułami na ten temat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niekorzystne oferty z pakietami lojalnościowymi. Droga telewizja. Bałagan w obsłudze klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam! Dekoder często się zacina, prędkość internetu jest "losowa" i przy końcu umowy od razu przechodzi na cenę usługi bez promocji czyli w moim przypadku z 79 zł na 177 zl. Oczywiście bez żadnego powiadomienia o tym, ani na ebooku, ani tel... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gdyby nie mieli monopolu na mój budynek - nigdy bym z ich usług nie skorzystał... chyba pora na przesiadkę na mobilny... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Serio, nie pchajcie się w umowę z tą firmą. No chyba, że nie chcecie używać internetu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od 6 lat korzystam z usług Mulitmedia i co roku jest gorzej, teraz podpisałam w promocji przedłużenie umowy i znowu zostałam oszukana przez ww. firmę. Nie polecam multimedia , jest to ostatnia umowa jaka podpisałam i z niecierpliwością czekam do końca. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Firma Multimedia to totalne nieporozumienie.Przez miesiąc czasu nie są wstanie założyć multiroomu.Za pierwszym razem technik nie był przygotowany,za drugim razem technik zawiadomił biuro że nikogo nie było w mieszkaniu.Jest to nieprawda ponieważ byliśmy w domu i czekaliśmy na wizytę.Gdybym miał możliwość już dzisiaj podziękowałbym za usługi tej firmy.Totalna żenada.Panie obsługujące infolinię nie mają żadnych mocy decyzyjnych jedynie są zdatne przełączyć telefon gdzie i tak nikt się nie odezwie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem odbiorcą od kilku lat i niestety moją to było głupotą pobierać usługi internetu jak i telewizji z tej że firmy. Z pół roku temu zrezygnowałem z tv na rzecz nc + i choć telewizja z nc + jest satelitarna to różnica pod względem cenowym, ilości kanałów, pomocy na infolinii, pomocy w obsłudze klienta w punktach, promocji jest tak kolosalna że nawet nie miałem pojęcia ile przez ten czas traciłem. Na chwile obecną posiadam jeszcze internet z w/w operatora ale już na niedługo, internet odświeżony w umowie na światłowodowy na okres roku co było kolejną głupotą, mimo że sprzedawca zarzekał się że ten rodzaj internetu jest prawie w ogóle bez awaryjny, pominę fakt że w nocy internetu w ogóle nie ma a do prędkości 60 mb/s mało kiedy dosięga. O pomocy infolinii w multimediach najlepiej w ogóle się nie wypowiadać bo nie jestem pewien czy taką usługę świadczą. Reasumując usługi są oferowane w zapłakanym stanie, jeśli takowe w ogóle otrzymacie, na pomoc i wyrozumiałość nie liczcie bo oni są od pobierania kasy.Na sam koniec dopisze tylko jak jeszcze nie tak dawno wypowiedzenie umowy należało zrealizować 3 miesiące wcześniej co oczywiście było nie zgodne z prawem i multimedia zostały ukarane finansowo. Niech was ręka Boska chroni od tego operatora! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Usługi na wysokim poziomie, żadnych problemów z telewizją, internetem i telefonem. Prędkość sieci taka jak na umowie, kanały również. Nie wiem, skąd tyle negatywnych opinii, chyba że Multimedia dostarcza swój własny router, ale ja mam własny sprzęt funkcjonujący już 5 lat... Mam tylko zastrzeżenia do niskiego uploadu - w przypadku internetu 30Mbit/s DL, prędkość wysyłania to marne 2Mb/s. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wyłączyli usługi, nie potrafili naprawić i wysłali faktury do zapłaty, a następnie przekazali sprawę do firmy windykacyjnej i wpisali mnie do Krajowego Rejestru Dłużników za to, że nie zapłaciłem za internet którego nie było, trzymać się od tej firmy jak najdalej dla własnego dobra, ja będę walczył w sądzie z nimi skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie mam internetu od wczoraj.- piątek. Dodzwonić się do konsultanta - niemożliwe, chyba, że wcisnie się klawisz oferty. Przez fb kontakt jest, choć trzeba trochę poczekać. Wyślą kogoś do naprawy dopiero w poniedziałek. Żenada. skomentuj opinię »
Dodaj opinię