MultiMedia

(251 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

251 Opinie

użytkownik
Ocena:
Witam Mają totalny balagan !!! Na umowie NIE MA KONKRETNEJ kwoty do zaplaty , tylko wzory matematyczne i kilka kwot. Rezultat taki ,że inną kwotę SŁYSZĘ przy podpisywaniu umowy, a faktura przychodzi z wyższą sumą !!! Potem robią KILKA MIESIĘCY KOREKTĘ ! (na pytanie dlaczego tak dlugo : "bo maja aż tyle korekt " !!!! ) TRAGEDIA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie tylko TV się zakleszcza to jeszcze najpierw za darmo a jak się okazuje musisz płacić i szok, podwójny szok!! Odradzam, nie polecam niska jakość za podwójną cenę!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Podali mnie juz do 3 windykatora. Każą zapłacić za usługi, których tak naprawdę nie dostarczyli. Odstapiłam od umowy w terminie, ponieważ internet nie chodził a TV miało spore zakłócenia. Stwierdziłam, że nie mam ochoty dzwonić do nich że internetu nie ma ... Wypowiedziałam umowę (konsultowałam wcześniej w biurze obsługi klienta kiedy upływa termin). Naliczyli mi 1700 zł do zapłaty za zerwanie umowy. Pisma, maile, ugoda z mojej strony nic nie dały. Beton. Nie zapłacę. Sprzedają swoje długi a firmy windykacyjne gnębią klientów. To skandal, ktos powinien sie tym zająć. Wszystkim odradzam korzystanie z tej firmy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wykupione 12 Mbps. Regularnie kontrolując dzięki różnym serwisom w tym obsługiwanym przed ich firmę speedteście (!) odczytuję wyniki od 4Mbps do 8Mbps. Jakoś internetu adekwatnie słaba. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z przyjemnością się żegnam z tą "firmą" która nie szanuje klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Multimedia to naciągacze i oszuści. Tyle w temacie. Nie daruje im. Szukam dziennikarza, który naglosni ich wszystkie matactwa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Banda oszustów i naciągaczy. Wiecznie tylko obietnice a tak naprawdę słaby internet, niby stałe łącze a ciągle przeryeają nadawanie sygnału. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziady je**** poprostu parodia internet 120mb chodzi jakby chcial a nie mogl juz z telefonu udostepniam bo nie chodzi tak jak powinien porazka . konczy sie umowa i wypad do 3play skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam Wystawiam dla Multimedi opinię negatywną. Wasza firma dopuściła się oszustwa w postaci niekorzystnego przedłużenia umowy z osobą, która nie była do tego upoważniona. Pomimo dopuszczenia się takiego oszustwa firma próbuje dodatkowo wyłudzić ponad 800 zł za jeden miesiąc internetu w okresie wypowiedzenia umowy. Firma nie próbuje nawet skontaktować się z klientem aby rozwiązać problem oszustwa a zamiast tego przekazuje sprawę do firmy windykacyjnej KRUK S.A. Kontakt telefoniczny z kierownikiem placówki lub osobą decyzyjną jest niemożliwy. Spotkanie się z taką osobą w oddziale również graniczy z cudem. Jeden kierownik na kilkanaście placówek na pomorzu, urzędujący tylko przez kilka godzin raz w tygodniu. Po ponad pięcioletniej współpracy z firma klient oczekiwał by lepszego zrozumienia, zwłaszcza w takiej sytuacji. Niestety z tą firmą nie ma na co liczyć. Tylko kiedy klient chce wypowiedzieć umowę to Multimedia na koniec próbują "wycisnąć" z klienta ile się da. Do tej pory próbowałem załatwić sprawę polubownie ale jeżeli nic to nie da, będę zmuszony przekazać sprawę do wyższych instancji zajmującymi się takimi sprawami. Ja z mojej strony ostrzegam wszystkich obecnych oraz potencjalnych nowych klientów przed Multimedia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy dostawca internetu, obsługa klienta bardzo słaba, internet bardzo często gubi sygnał (przerywa) ciężko cokolwiek zrobić. NIE POLECAM!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejna firma internet działa losowo ale nigdy dobrze ciągle coś rozłącza skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Firma Multimedia to naciągacze. Nie podpisujcie żadnych umów przez telefon. Ja mam z nimi teraz same problemy. Zadzwoniła do mnie pani w połowie września z ofertą. Zgodziłam się bo uważałam że warto. dopytałam co i jak. Zamieniłam dekoder na moduł KAM. Pracownik miał przyjść za 2 dni, nie przyszedł. Dzwonię, pani powiedziała mi, ze przyjdzie jutro, nie przyszedł. Więc dzwonię kolejny raz. Pracownik Multimedia po wysłuchaniu moich wyjaśnień, a rozmawiałam z nią dzień wczesniej i mnie zapamiętała stwierdza, że firma sobie robi jaja z ludzi. Zainstalowano mi moduł i podpisał umowę na początku października. Przyszedł rachunek pierwszy 120 złotych. Zapłaciłam, bo miał być faktycznie troche wyższy, ze względu na moduł KAM i instalację. Drugi rachunek na początku listopada przyszedł na ponad 200 złotych. Dzwonię więc kilka razy, rozmawiam coraz z inną osobą i każdy co innego mówi. Wreszcie jedna pani przeanalizował fakturę i wykryła błąd. Okazało się, że policzyli sobie dwa razy za październik no i za listopad. Czekałam cierpliwie aż do dziś 2 tygodnie. Dzwonię dzisiaj tłumaczę pani co i jak, a pani mi mówi żebym sie uzbroiła w cierpliwość. nie wytrzymałam i powiedziała pani, że jak tak dalej bedzie to dowala mi odsetki za nieterminowe wpłaty. Pani powiedziała że wymaga kultury i rozłączyła się. Tak to firma. Jak najdalej od Multimedia. Odradzam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
multimedia to jakieś nieporozumienie obsługa klienta tragedia powinni to dziadostwo zlikwidować. skomentuj opinię »
Dodaj opinię