MultiMedia

(251 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

251 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jak zwykle w du*** mają klijentów, internetu nie ma a każą płacić za niego! Obsługa to jakieś nie porozumienie, technicy nie mają pojęcia o wykonywanej przez siebie pracy ( Nawet potrafią zwalać winę na klienta że problem jest po jego stronie :D ) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kiedyś niezła firma, teraz firma "uduś"... jak już podpiszesz umowę to zapomnij o swoich prawach. Dekoder TV resetuje codziennie według nich jest super. Internet urywa kiedy chce , według nich ok. Reklamację w BOK osobiście zajmie ci 4 godz w kolejce. Reklamacja przez info linie neverending story. Czekam 8 dzień na umówienie się instalatorem na serwis. Dzwoni 3 sec i rozłącza się potem nie odbiera i tak tydzień zleciał...do wora z Multimedia sio!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
OD 15 lat jestem klientem multimedii, co się z tym stało to nie mam pojęcia ! Od 13 miesięcy średnio co tydzień piszę 2-3 reklamacje i zgłaszam usterki i zero odzewu i naprawionych problemów. Nosz do diaska oni zawierają umowę do 60mb/s (jakie to wygodne) i jak jest przez większość czasu 10 mb/s to jest ok według nich bo spełniają warunki umowy,ale jak internet się rozłącza lub nie ma go w cale to cisza i tu już nie odpowiedzą chyba,że komuś się chce jak mi iść do rzecznika praw konsumenta i zgłosić taki problem to już inaczej rozmawiają. Dzisiaj znowu te same problemy i jeszcze chamsko odsyłają człowieka na automatyczną infolinie gdzie nie dodzwonisz się do konsultanta tylko będziesz bawił się kabelkami bo lektor w telefonie będzie gadał przez dobre 6 min zanim w ogóle dojdziemy do swojego problemu. MAŁO I TO JUŻ JEST SZCZYT ! :D Jak już się dodzwonisz, to połączenie jest przerywane bo linie są zajęte (ciekawe czemu) dodatkowo, jak oddzwaniają to robią specjalnie tak, że zanim podejdziesz do telefonu ( kwestia 3 sek, ponieważ telefon miałem obok siebie ok. godziny 20:25, odbieram telefon a infolinia 244 244 244 rozłącza się w momencie odebrania ! HAHA stare sztuczki z contact center, byleby w systemie był klient odhaczony, że "oddzwanialiśmy" Zabawni jesteście :D I cały czas zwalacie winy na wasz modem ( wyłacz/włacz, podłącz/rozłącz), szkoda tylko, że jak przychodzi technik to mówi, że modem działa, natomiast na pytanie: dlaczego rozłącza mi internet? cyt: "ciężko mi powiedzieć". Mam też internet z plusa który działa bez zarzutu, choć jest wolniejszy, a konsultant techniczny wmawia mi, że według nich wszystko działa... No ludki kochane, ale to raczej zadaniem usługodawcy jest zapewnić, że wszystko działa, tym bardziej że za to płacę, a jak nie to oddajcie kasę za te wszystkie nerwy, utarczki, stratę czasu na pisanie reklamacji i nie wspomnę już o pracy wykonywanej przy pomocy waszych usług i żegnam ozięble :D OTO MARKA MULTIMEDII 2018 OBUDŹCIE SIĘ, BO TAKIM POSTĘPOWANIEM TYLKO TRACICIE KLIENTÓW. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, oszukują klientów. Najpierw informują, iż można zrezygnować z pakietu, który się zamówiło, później przysyłają rachunek łącznie z pakietem. Po złożeniu reklamacji odrzucają bez analizy i uzasadnienia. Jestem związana z nimi koleją umową, której nie chciałam i muszę płacić przez kolejny rok. Wysyłam pismo do UOKIK i zobaczymy. Na szczęście internetu od nich nie mam, bo jak czytam Państwa opinie, kolejny włos na mojej głowie siwieje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza firma jaką znam!!! Pracownicy są tak wyszkoleni, żeby oszukiwać klientów!!! Najpierw nie informują o wszystkim a później naliczają się dodatkowe, duże kwoty do rachunku. Naprawdę przeczytałam umowę dwa razy i nie znalazłam w niej żadnego zapisu o tym, że należy zrezygnować i to jak najszybciej z antywirusa... Dużo mam zastrzeżeń. Zrezygnuję z usług, jak tylko będę mogła! Jednak kara za wcześniejszą rezygnację z umowy jest zbyt duża! NIE POLECAM NIKOMU!!! Naciągają okrutnie, nie można zrezygnować z telefonu stacjonarnego, trzeba mieć 5 produktów itd. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM multimedia, internet od nich to wielka porażka, rozłącza się kilka razy dziennie i nie ma jak w umowie 60mb tylko max 10. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z internetu prawie się nie da korzystać prawie co chwilę się rozłącza. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijać i nie brać pod uwagę jako oferenta. Na obecną chwilę opinię piszę z tabletu bo Internet z multimedia w weekend nie działa. Są to zagrywki zmuszające do podpisania nowej umowy na nowych zasadach.udają że wszystko jest w porządku ale wierzcie mi telefonie komórkowe mają dzisiaj wszystko. Na swoim terenie wybierzcie najlepiej działającą sieć i woooon dla MM Polska. Trzech abonentów w jednej klatce z tym że samym abonamentem i trzy różne kwoty za dostawę usługi. Pomyślnie jak jesteśmy dymani. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jest kpina!\r\nmultimedie omijajcie szerokim łukiem!\r\nZ internetu praktycznie sie nie korzysta bo sie nie da! Pomijajac to... po przedłużeniu umowy po ich tysiacach telefonow z naleganiem na lepsze warunki... Rachunek mial wynosic 69 zl owszem w pierwszym miesiacu! Pozniej 75zl teraz 90zl... I za co!!!!! To sa oszusci I zdziercy! Nie napisza nawet czemu kazdy rachunek jest wyzszy:/ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Internet się rozłącza, obsługa klienta oraz cały serwis mega słabo. We Wrocławiu chcąc załatwić coś na miejscu trzeba się przygotować na b.długi czas oczekiwania w kolejce. Szkoda czasu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chciałam wszystkich przestrzec przed podpisywaniem umowy z Multi Medią. Przy podpisywaniu z nimi umowy wszystko było super i pięknie pełen pakiet + internet + telefon za 84 zł. Od samego początku tłumaczyłam konsultantce, że nie mam telefonu stacjonarnego więc go nie potrzebuję, ale nie dało się wziąć samego pakietu TV+internet . Kiedy umowa mi się kończyła aby ją przedłużyć musiałam!!! dobrać obowiązkowo jakiś pakiet dodatkowy do tego co już miałam. Znowu konsultantce tłumaczyłam, że nie potrzebuję telefonu bo nawet nie mam telefonu stacjonarnego w domu. Oczywiście musiałam podpisać umowę na TV+Internet+Telefon+Pakiet dodatkowy. Skutkowało to abonamentem za 130 zł. Kiedy zaczęłam pisać reklamację to nagle okazało się że mogę zrezygnować z telefonu, że mam pobieraną opłatę za antywirusa, którego nigdy nie miałam zainstalowanego na swoim komputerze i jeszcze mam pobieraną opłatę za ubezpieczenie sprzętu. No z tego co wiem sprzęt dzierżawiony ma gwarancję dożywotnią. Po zrezygnowaniu z tego wszystkiego abonament spadł do 94 zł. Dzisiaj kiedy znowu w marcu mi się kończy umowa dzwoni do mnie konsultantka i mówi że MUSZE! dobrać pakiet dodatkowy jak chcę przedłużyć umowę na warunkach promocyjnych! i będę płaciła ponad 100 zł. To ja się jej pytam jak oni dbają o stałego klienta skoro nie mogę zostać przy tym co mam tylko za każdym przedłużeniem umowy muszę coś dobierać? A jak dobiorę już wszystko co oni mają w swojej ofercie to co mi wcisną z kolejnym przedłużeniem umowy ? WYPOWIADAM UMOWĘ ! skomentuj opinię »
Dodaj opinię