OD 15 lat jestem klientem multimedii, co się z tym stało to nie mam pojęcia ! Od 13 miesięcy średnio co tydzień piszę 2-3 reklamacje i zgłaszam usterki i zero odzewu i naprawionych problemów. Nosz do diaska oni zawierają umowę do 60mb/s (jakie to wygodne) i jak jest przez większość czasu 10 mb/s to jest ok według nich bo spełniają warunki umowy,ale jak internet się rozłącza lub nie ma go w cale to cisza i tu już nie odpowiedzą chyba,że komuś się chce jak mi iść do rzecznika praw konsumenta i zgłosić taki problem to już inaczej rozmawiają. Dzisiaj znowu te same problemy i jeszcze chamsko odsyłają człowieka na automatyczną infolinie gdzie nie dodzwonisz się do konsultanta tylko będziesz bawił się kabelkami bo lektor w telefonie będzie gadał przez dobre 6 min zanim w ogóle dojdziemy do swojego problemu. MAŁO I TO JUŻ JEST SZCZYT ! :D Jak już się dodzwonisz, to połączenie jest przerywane bo linie są zajęte (ciekawe czemu) dodatkowo, jak oddzwaniają to robią specjalnie tak, że zanim podejdziesz do telefonu ( kwestia 3 sek, ponieważ telefon miałem obok siebie ok. godziny 20:25, odbieram telefon a infolinia 244 244 244 rozłącza się w momencie odebrania ! HAHA stare sztuczki z contact center, byleby w systemie był klient odhaczony, że "oddzwanialiśmy" Zabawni jesteście :D I cały czas zwalacie winy na wasz modem ( wyłacz/włacz, podłącz/rozłącz), szkoda tylko, że jak przychodzi technik to mówi, że modem działa, natomiast na pytanie: dlaczego rozłącza mi internet? cyt: "ciężko mi powiedzieć". Mam też internet z plusa który działa bez zarzutu, choć jest wolniejszy, a konsultant techniczny wmawia mi, że według nich wszystko działa... No ludki kochane, ale to raczej zadaniem usługodawcy jest zapewnić, że wszystko działa, tym bardziej że za to płacę, a jak nie to oddajcie kasę za te wszystkie nerwy, utarczki, stratę czasu na pisanie reklamacji i nie wspomnę już o pracy wykonywanej przy pomocy waszych usług i żegnam ozięble :D OTO MARKA MULTIMEDII 2018 OBUDŹCIE SIĘ, BO TAKIM POSTĘPOWANIEM TYLKO TRACICIE KLIENTÓW.
skomentuj opinię »