MultiMedia

(251 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

251 Opinie

użytkownik
Ocena:
Napisalem po angielski i wytulmaczylem przez google translate. Przepraszam za blady. Naprawdę trudno dotrzeć do ich call center. Czasami czekałem około 20 minut i nadal nie mogłem połączyć sie z ich centrum telefonicznego. Multimedia to naprawdę bardzo chciwa firma. Kiedy podpisujesz umowę, subskrybują cię dodatkowe usługi, takie jak program antywirusowy, zapora sieciowa itp., Aby zarobić więcej pieniędzy. Jedyny sposób na pozbycie się tych dodatkowych usług, muszis isc do biura przez długie kolejki i rezygnowac z subskrypcji. Bardzo dziwne. Ta firma może wyłączyć internet w celu modernizacii bez ostrzeżenia i w dowolnym momencie. To zdarzyło mi się kilka razy i nie obchodzi ich, czy przeszkadzają ci w poważnej pracy. Kiedy miałem z nimi kontrakt na 2 lata i przeniosłem się do innego miasta (w momencie przeprowadzki miałem jeszcze około 1 roku kontraktu), w moim nowym miejscu zmusili mnie do podpisania nowego dwuletniego kontraktu. Firma jest taka sama, klient jest taki sam, usługa jest taka sama, tylko w celu przeniesienia musisz podpisać nową umowę na 2 lata zamiast dokonać aneks do istniejącej umowy. Musiałem więc podpisać nowy dwuletni kontrakt, ale jeszcze po roku musiałem się przenieść do tego samego miasta ale na inny adres, ale pod moim nowym adresem nie było uslug Multimedii i zaproponowali mi w biurze Multimedii rozwiązanie umowy. A ponieważ możesz wiedzieć, że przedwcześnie kończysz umowę, musisz zapłacić kare. Najpierw wpychali mnie w pułapkę, a potem zabrali pieniądze za nic. Naprawdę żałuję, że skontaktowałem się z nimi Pomysl dwa razy przed wyborem tego operatora. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy dostawca telewizji i internetu. Korzysta z wszelkich nie etycznych zachowań handlowych. Ukrywa dodatkowe koszty, nie informuje dokładnie o czasach trwania promocji, jawnie kieruje się złą wolą wobec klienta. Sytuacja: po przedłużeniu umowy zostały mi zaproponowane dodatkowy pakiet HBO za darmo na trzy miesiące. Przed upływem 3 miesięcy miałam zadzwonić na Infolinie i zrezygnować z pakietów HBO by dodatkowo nie płacić. Poza HBO zostały mi włączone jeszcze jakieś dodatkowe pakiety o których nie wiedziałam. Gdy chciałam się skontaktować z Infolinią w ostatnim miesiącu promocji, nie mogłam się dodzwonić. Gdy udało mi się dodzwonić 28 dnia miesiąca, Pan stwierdził że mają okres rozliczeniowy do 25 i mogą mi wyłączyć pakiet dopiero za miesiąc (za który oczywiście muszę zapłacić). Mało tego po upływie tegoż miesiąca, prawda, wyłączyli mi HBO ale te [Moderacja] pakiety o których nawet nie wiedziałam zostały włączone i koszty ciągle były naliczane. W siedzibie Multimedia stwierdzili że nie określiłam że chce mieć wyłączone wszystkie dodatkowe pakiety a tylko HBO. Przecież nawet nie wiedziałam że mam dodatkowe pakiety. Podsumowując [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ciągłe awarie, unikać jak ognia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przy rezygnacji z internetu miesiac przed koncem umowy, okazuje sie ze naliczaja kare za wczesniejsze zerwanie wifi o czym nikt wczesniej nawet nie raczyl poinformowac, obsluga chamska i arogancka, nigdy wiecej tej firmy dziad skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
TO JEST JAKAS NIENORMALNA FIRMA ! INNA KWOTĘ PODAJE MI DO ZAPLATY KONSULTANTKA, INNA WYCHODZI NA UMOWIE (83,31 ZA TV + NET) A ONI MI STALE POSYLAJA FAKTURE NA 97,30 !!! KORESPONDUJE JUZ Z NIMI PRZEZ POL ROKU !!!! NAPISALAM LIST POLECONY DO SAMEGO PREZESA I CO ???? C I S Z A !!!! WIDOCZNIE SAM JEST W TO ZAMIESZANY ! TRZYAJCIE SIE OD NICH Z DALEKA ! JA JESZCZE POL ROKU WYTRZYMAM (DO KONCA UMOWY) I SIE Z RADOSCIA Z NIMI POZEGNAM !!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Nawet ta połówka to za dużo !!! Totalne dno !!! obsługa klienta poniżej jakichkolwiek norm !! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zostałam oszukana przez firmę Multimedia. Rok temu zawarłam nową umowę przez telefon. Miało być atrakcyjnie. Przez rok dostawałam fakturę większe o ponad 50 zł niż było to zgodne z ustaleniami z panią konsultantką przez telefon. Zgłosiłam reklamację, pieniądze zostały mi zwrócone. JEDNAKŻE moja umowa, która została zawarta na dwa lata, okazała się "atrakcyjna" tylko przez rok. Przez następny rok muszę płacić rachunek o 100% większy, na co się podobno zgodziłam. Moim zdaniem zostałam wprowadzona w błąd, bo nikt nie wspomniał o tym, że w kolejnym roku będę płaciła nie 113, a 222 zł. Tak się nie traktuje klientów. Ponadto oburza mnie niegrzeczny ton konsultantów na infolinii oraz pretensjonalny - tych w punkcie obsługi klienta. A te wszystkie "promocje" są tworzone tylko po co, aby zmylić klienta. Jak mamy pamiętać o tym, że w jednym miesiącu kończy się jedna promocja, a za dwa - 5 kolejnych pseudopromocji. To jest działanie umyślne, działające na niekorzyść klienta. Nie polecam nikomu tej firmy. Przemęczę się jeszcze te parę miesięcy i nie chcę więcej korzystać z usług oszustów, skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
\\r\\nOto treść wiadomości, którą wysłałeś do \\\"Multimedia Polska S.a.\\\" za pomocą Cylex \\\"22.04.2018\\\": \\r\\nTECHNIK WIDMO\\r\\n\\r\\nW związku z kończącą się umową, w dniu 25.03.2018r. otrzymałem ofertę \\r\\nod firmy Multimedia Polska (tel. 244 244 244). Podczas rozmowy zostały\\r\\nustalone warunki oferty, które zaakceptowałem. Poinformowano mnie, że mam oczekiwać wizyty technika w dniu 06.04.2014 roku w godzinach 15-18.\\r\\nNiestety okazało się, że zapomniano o mnie. Odczekałem kilka dni \\r\\npo czym dzwonię do Multimedia żeby się dowiedzieć co się dzieje.\\r\\nI tu szok. Rozmowa z dnia 11.04.2018r. godz. 12:56 - Dowiedziałem się,\\r\\nże nic nie wiedzą i nie mają w systemie informacji o ofercie. Czary mary?\\r\\nNo dobra pomyłki się zdarzają , jesteśmy tylko ludźmi. Poinformowano mnie,\\r\\nże sprawdzą to jeszcze i skontaktują się ze mną. Ok no dobra super.\\r\\nWtedy poczułem się docenionym klientem jednak jak się okazało nie na długo.\\r\\nOdczekałem kilka dni w ciszy i postanowiłem znowu przedzwonić do \\r\\nMultimedia. Podczas kolejnej rozmowy w dniu 18.04.2018r. o godz. 12:56 dowiedziałem się, że wszystko jest ok i jutro czyli dnia 19.04.2018r. \\r\\nw godz. 15-18jest wystawione zlecenie i mam oczekiwać na przyjazd technika.\\r\\nGdybym nie przedzwonił to bym o wizycie wyczekiwanego technika nic nie wiedział. W związku z pracą musiałem zmienić plany na czwartkowe popołudnie. Trudno jak trzeba to trzeba.\\r\\nW końcu nastał ten piękny dzień. Oczekując na technika czas upłyną bardzo szybko. Minęła godz.18 i postanowiłem zadzwonić do Multimedia. Podczas tej rozmowy w dniu 19.042018r. o godz. 18:06 poinformowano\\r\\nmnie, że mam cierpliwie czekać, prawdopodobnie technik ma jakieś\\r\\nopóźnienie, i że w systemie nie ma informacji, że montaż został odwołany. \\r\\nOk. Super. To sobie czekałem, czekałem i czekałem tak aż nastał piątek.\\r\\nTechnik się nie pojawił. Więc odczekałem do popołudnia z myślą \\r\\ni w przekonaniu, że ktoś podjedzie w końcu. A tu nic. \\r\\nWięc dzwonię kolejny raz do Multimedia w dniu 20.04.2018r . o godz. 17:54,\\r\\nżeby paść na kolana i prosić, błagać. Podczas tej rozmowy zapytałem się pani konsultantki ile mam czekać jeszcze na wizytę Pana technika?\\r\\nOdpowiedź ? Przecież, pan ma technika na dzień 26.04.2018r.\\r\\nNikt pana o tym nie poinformował?\\r\\nZdziwiony mówię, że technik miał być wczoraj u mnie ale się nie pojawił.\\r\\nOdpowiedź ? No widzę w systemie, ale nie wiem dlaczego nie był. I tu zaniemówiłem. Nerwy osiągnęły zenitu. Po czym Pani zapytała się czy ma odmówić technika ?Zakończyłem rozmowę.\\r\\nDziś mamy poniedziałek 23.04.2018r. i nie wiem na czym stoję. Wszystko to jest w 100% rzeczywistością. \\r\\nPodaję nr. klienta [Moderacja] . Mój numer [Moderacja] \\r\\nPewnie i tak to zlejecie ale wysyłam Wam to moje opowiadanko.\\r\\nPozdrawiam. \\r\\n\\r\\nSerdecznie pozdrawiamy,\\r\\nTwój Cylex Team!\\r\\nI PONOWNIE ZLANY TYM RAZEM PRZEZ GDYNIE ? ZERO ODPOWIEDZI\\r\\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Widzę że nie jestem tutaj sama. Jestem bardzo niezadowolona z tego dostawcy. Mam poczucie że to oszuści. Co innego umawianie przez tel, co innego na fakturze, reklamacja niby uwzględniona ale korekty nie ma. Wiem, ze podobne sytuacje mialo kilku znajomych, ktorzy rownież korzystają z uslug tej firmy, wiec uważam ze dzialania pracownikow na szkode klienta są celowe. To już ostatnia umowa z tą firmą. Z niecierpliwością oczekuję końca. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy dostawca internetu i telewizji skomentuj opinię »
Dodaj opinię