Meritum Bank

Adres siedziby:
Meritum Bank ICB S.A.
ul. Chłopska 53
80 - 350 Gdańsk

Infolinia Meritum Banku:
801 980 888
+48 (58) 77 88 888 (również z zagranicy)
+48 (58) 88 80 888 (również z zagranicy)

(197 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Meritum Bank kieruje swoją ofertę do średniozamożnych klientów indywidualnych, mikro- i małych firm oraz o…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

197 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jestem zbulwersowana pracą banku. W czym problem? Założyłam lokatę roczną. W międzyczasie zmieniłam konto ror i pieniądze zginęły, pomomo że listownie i przez pracowników oddziału zawiadomiłam bank o zmianie konta na które mają wrócić pieniądze. Osoba z obsługi telegonicznej powiedział bym sobie poszukała pieniędzy w moim wcześniejszym banku. Ale ja tam już nie posiadam konta bankowego. Gdzie są moje pieniądze z lokaty??Jak mam je odzyskać!!! Pomocy, to są wszystkie moje oszczędności. Stanowczo nie polecam tak złodziejskiego banku. Bank obraca moimi pieniędzmi a moje długi rosną w innych zobowiazaniach skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejna obsługa klienta panie które tam pracują powinni nie mieć kontaktu z klientami a jak co mogą siedzieć za biurkiem bez kontaktów. jak to możliwe 10 razy dzwonić i co druga weryfikacja się powiodła z tymi samymi danymi bez nadzieja\r\n. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W Naszej Placówce w Suwałkach mamy wspaniałe Panie, które ze wszystkim mi pomogły. Uśmiechnięte, miłe i profesjonale, a do tego obniżyły mi miesięczne raty o 250 zł. Polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Złodzieje! bezwzględni oszuści...wziąłem u nich kredyt 3000zl na kurs języka ang. spóźniłem się ze spłatą ponieważ pracodawca nie wypłacił mi pensji a oni polokowali mi jedyne konto jakie posiadałem, odcięli mnie od środków do życia. Jeszcze w tym samym miesiącu zacząłem spłacać kredyt z nadzieją ze odblokują, wyslałem 500 zl na poczatku kolejnego miesiaca kolejne 500 zl + dwie prośby na piśmie i jak myśłicie jaka była ich odpowiedz ? odmowa odblokowania konta. Zero współpracy z klientem, zgnoic i wycisnąc kase taki to cel ma ten BANK haha. Odradzam!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
według mojej opinii nie mam zastrzeżeń a negatywne opinie widzę że są ale od ludzi którzy nie płacą w terminie i żal mają do Banku nie do siebie. Ja polecam zdecydowanie kasa szybko i tanio. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Super Bank nigdzie nie chcieli mi udzielić kredytu tu tego samego dnia miałam pieniądze a koszty nie są duże skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam wszystko przebiegło szybko i sprawnie tego samego dnia miałam środki na koncie i wszystko według umowy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam b. pozytywne doświadczenia. Proste zasady i świetna obsługa internetowa . Z tego co mam do czynienia (a znam większość) To najlepsza obsługa internetowa po mBanku. Jedyny minus to opłaty za sms-y potwierdzające transakcje skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Niestety nie polecam ze względu na złe podejście do klienta w sprawach reklamacji, a mianowicie chodzi o weryfikacje w BIK wniosku o kredyt którego nie składałem, a teraz jest spychologia. skomentuj opinię »
Dodaj opinię