Meritum Bank

Adres siedziby:
Meritum Bank ICB S.A.
ul. Chłopska 53
80 - 350 Gdańsk

Infolinia Meritum Banku:
801 980 888
+48 (58) 77 88 888 (również z zagranicy)
+48 (58) 88 80 888 (również z zagranicy)

(197 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Meritum Bank kieruje swoją ofertę do średniozamożnych klientów indywidualnych, mikro- i małych firm oraz o…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

197 Opinie

użytkownik
Ocena:
oceniam ten bank za jeden z najgorszych! czekam juz 4dni na aktywacje konta osobistego i ciagle sciemniaja ze kurier nie odwiozl im papierow, a obsluga emailowa i telefoniczna gorzej niz tragiczna.. nie polecam tego banku nikomu!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
A Ja jestem bardzo NIE zadowolona z Banku Meritum a mianowicie zachecają niskim kredytem a co do czego prowizja kolosalna + jeszcze ubezpieczenie!! NIGDY WIECEJ!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo slaba obsluga klienta zarowno w placowce jak i infolinii. Jesli pomylisz sie w numerze telefonu komorkowgo przy wypisywaniu aplikacji ten blad jest praktycznie nie do odkrecenia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wszystko ok, bez problemów.. Dostęp internetowy: Rewelacyjna oferta, szybkie księgowanie, żadnych problemów.. Obsługa klienta w placówce: Miła i kompetentna. Oferta kredytu/ debetu w koncie: ok. Elastyczność oferty: ok. Wysokość opłat i prowizji: żadnych opłat, polecam. Oferta kart płatniczych: ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Meritum Bank ma jeden haniebny kruczek w umowie kredytowej, który nie jest do spełnienia gdy płaci się ratę przez konto bankowe ( a nie wiem czy można bezpłatnie płacić gotówką w banku), NIE MOŻNA WPŁACIĆ RATY KREDYTU NAWET O JEDEN DZIEŃ WCZEŚNIEJ. Rata ta jest nieuznawana za bieżącą - STAJE SIĘ Z AUTOMATU RATĄ OSTATNIĄ. A MERITUM NA TO LICZY I MA KLIENTA KTÓRY NIE OPŁACA TERMINOWO RAT. TAKI ZAPIS TO SKANDAL - JAKI MAM WPŁYW NA TO CZY Z INNEGO BANKU PRZELEW WPŁYNIE DO MERITUM W DNIU WYSŁANIA PRZELEWU CZY W NASTĘPNYM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ja tam jestem bardzo zadowolona z obsługi. Mieszkam w okolicach Lęborka i postanowiłam przenieść swój kredyt który brałam u złodziejskiego pośrednika właśnie do Meritum. Panie mnie mile obsłużyły, doradziły i nawet udało się obniżyć ratę. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Cztery rozmowy z pracownikami infolinii. Cztery razy weryfikacja klienta, włącznie z pytaniem o rozmiar buta, tylko nie można uzyskać informacji na zadane pytanie. Wreszcie dowiaduje się, że sam mam pilnować terminów spłaty zadłużenia, mimo iż nie przysłali mi wyciągu. Mam płacić odsetki, mimo że wina leży po stronie banku. Brak dostępu internetowego do konta karty kredytowej aby można kontrolować zadłużenie. Panie w infolinii mało odporne na nerwowego klienta. (Przyznaję, że puściły mi nerwy po kolejnej weryfikacji). Rezygnuję z usług banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dla Mnie mb to porażka i oprócz tego że kiedyś mieli dobre oprocentowanie lokat żadnych pozytywów. Weryfikacja klienta trwa godzine bo zadają tyle pytań łącznie z rozmiarem buta mojej babci. Miałam w tym banku konto ponad 4 lata własnie je likwiduje bo brakuje mi cierpliwości. Nie mają w krakowie oddzialu gdzie można wypłacić więcej gotówki niż tylko limit z bankomatu co to za bank?Ale żeby cokolwiek załatwić telefonicznie zadają milion oytań a jęsli rzeczywiście ktoś by chciał włamać sie do systemu pewnie nie miałby większego problemu. Koszmar serdecznie odradzam!!!! I ch promocje i reklamy o bezpłatnym prowadzeniu konta są już śmieszne teraz większość banków proponuje takie promocje a przynajmniej w każdej miejscowości załatwisz w placówce wszystko nie trzeba z krakowa jechać do katowic żeby wypłacić większą gotówkę skomentuj opinię »
Dodaj opinię